Kell egy egyedi forgalomba helyezes nkh nal ez 27000.
Regado 150 honapos gepnel 25000.
Forgalmi,torzskonyv,rendszam 18000 es ennyi.
Szerinted mert hoznak be ennyi oreg olcso gepet?
Mert olcsobb forgalomba helyezni mint itthon venni.
Mi az hogy kutyának sem kellett? Ezt honnan szedted? A meghirdetett relatív nem a legolcsóbb ár ellenére hetente jött 2-3 telefon ill. mail, 3-man személyesen is eljöttek és 1 próbaút volt. Szóval érdeklődő akadt bőven, az más kérdés, hogy mennyi volt fizetőképes...
Annyiért nem adtam, amennyiért vitték volna, ezért lett beszámíttatva, ill. 650-ért elviszik, ha nem fingja el magát a bal első telószár a próbaúton.
Beszámolták 600k-ért, most ugyanúgy 650-ért hirdetik, mint ahogy én odaadtam volna. Nekem nem volt sürgős az eladás, mert várnom kellett az újra, DE tudtam mit akarok és azt is hogy mikor akarom...
Egyébként sem azon vitáztam, hogy árában adta-e el a motorját, hanem hogy minek vált meg, ill. tényleg meg akart-e válni tőle?! Ahogy Blue is írta és a közös túrákból is kiderült, még tanulhattak volna egymástól (mármint Doki és a GS)...
Tudtommal akkor nincs vagyonszerzési illeték külföldről hozott gépjármű esetében ha te mint első magyarországi forgalomba helyező és a jármű utolsó külföldi tulajdonosa között közvetlen a kapcsolat, tehát a te neved meg a külföldié van az adásvételi szerződésen és nincs köztes játékos (papíron)
Ja hogy már el is adta (na ez van mikor nem olvasok vissza heteket, napokat:-)))
Akkor meg tényleg csak 2 lehetőség van:
a: vagy mákja van, vagy nem
b: gyüjt hozzá, és vesz egy ismertebb gépet (mert hogy sok ismerősnek sok ismerőse van. Lásd..... 3k-ért egy CBR600F?)
"HANEM MERT AZT KELL - MERT MÁR TUDOK RÓLA MINDENT"
Vagyis tudom hogy mit akarok venni
Mivel tudom utánanéztem
Elolvastam egy rakás cikket, leírást, tesztet
Miért? Mert ha használt motort veszek, akkor eleve jól jön, ha odamegyek és nem tudnak hülyének nézni.....
Volt nekem is használt motorom!
Akkor is ugyan ezt és így csináltam....
A magassághoz meg pont egy Hornetet néz?
Az még majdnem kisebb mint a GS....
Én 184 vagyok.
A hornet is és anno az ER6N is olyan volt, mint ha egy robogón ülnék. A kormány a hasam előtt volt szinte.
A lényeg!
Ha van vevő akkor el kell adni.
A pénzt odaadni valakinek, hogy még véletlenül se.
Utána meg jöhetnek a próbák.....pl. erre jó a motorkiállítás.
De próbák nélkül elég merész gondolat - SZERINTEM!
Ellenben ha most eladja - akkor úgy is jön a tél.
nem kell kivonatni, tárolni, stb....
4-5 hónap alatt tegyen hozzá.....és máris kinyilik a világ, hiszen 450 vagy 600-650 közt rohadt nagy a különbség.
PL!
Dzsoki (aki egy KÉK FJR-el volt) árulja az ezüst Banditját.....a pontos árat nem tudom mert dobozokkal együtt.... A motor önmagába olyan 700-at ér most a piacon (az enyém olyan 800-at max:-((()
Szóval 450-ért egy hulladék......ha belenyúl.
Vagy egy kis plusz pár hónap alatt és vehet egy olyan mocit ami szinte örökre kiszolgálja.
Ha nekem most lenne pénzem Én most is Banditot vennék....de mégse, mert a mai bandit (GSF!) nem tetszik.....szerintem elcseszték a fejidomát...
Tehát maradna Lovi GSXF-e:-))) Csak Hellboy színben (neki narancsos-vörösses van)
Úgy adta el árában a motort kb 3 hét leforgása alatt hogy ihaj... te meddig is hirdetgetted a GS-t? Aztán kutyának se kellett és a végén beszámíttattad... naugye
Ha külföldről hozod be? Akkor még van regadó is....
Az első forgalomba helyezés óta eltelt hónapok száma:72 hónap
Minden megkezdett hónap teljesnek számít! Segítség
Lökettérfogat: 650 cm3
Az alap regisztrációs adó:180000 Ft
Az adó csökkentésének mértéke:111600 Ft
A fizetendő regisztrációs adó: 68400 Ft
"Nem azért veszek meg egy motort, mert tetszik.....hanem mert AZ KELL - mert tudok róla már szinte mindent."
Ez szerintem nem ilyen egyszerű... pláne nem fél milláig érő pénztárcával, hiszen egy-egy típusból jó ha 5-10 darabot kínálnak éppen eladásra (népmotoroktól eltekintve) a keret erejéig, és könnyen lehet hogy ezek közül mind fostalicska.
Ha új gépet keres az ember, vagy meglehetősen széles ársávban mozoghat, esetleg valami kuriózumra vadászik akkor persze így kell csinálni.
Kevés pénzért inkább csak sarokpontokat érdemes meghatározni, aztán meg kell venni valamit ami ezeknek megfelel... vagy leginkább megfelel. Ennyi pénzért még nem létezik az a fogalom, hogy kompromisszum mentes.
Dokinak egy a magasságához passzoló, megbocsátó (ez sokszor ugyan azt jelenti, mint az unalmas) karakterű, megbízható motor kell, aminek a kifizetése után a családnak se kell krumplis tésztán élnie jövő nyárig. Lehetne ide írni típusokat, de majdnem felesleges is, meg kell nézni mit kapni ennyi pénzért.. aztán onnan választani
Ha van vevő akkor el kell adni, hiszen ki tudja mikor jön a következő.
Én a házammal vagyok így.
Egy vevő volt.....de az ex 1 napig agyalt.....
A vevő délután talált egy másik kécót...amit addig meg se nézet...
Ha nincs agyalás akkor már nem lenne gond.
Én csak annyit vettem ki, hogy árulja, de nem tudja mi legyen helyette.
Elmondás szerint 600-ért volt fent majd 1 évig....
utána 500-ért....de még csak személyes megtekintés se volt....
Most viszont nagyon kellett a pénz (ha jól tudom kocsira) így 300-ért elhozta a kolléga (neki is úgy ajánlották gyorsba)
Kell egy egyedi forgalomba helyezes nkh nal ez 27000.
Regado 150 honapos gepnel 25000.
Forgalmi,torzskonyv,rendszam 18000 es ennyi.
Szerinted mert hoznak be ennyi oreg olcso gepet?
Mert olcsobb forgalomba helyezni mint itthon venni.
En mindket motoromat igy vettem.