Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zavaró a látótérben ez a hátsó kép,és kurva nehéz lehet.
Meg minek?
Ami mögöttem van azt már letudtam nem veszélyeztet.

Hacsak nem ataa jön.
Ellenérvek?
Ezt ne...............asszem volt egy GSR-esnek.Irtó gyorsan túladott rajta.
Bukóvásárlási ötlet:
Hidegben, télen lila... lepisili a kutya narancs, nyáron fordítva.


Kíváncsi vagyok mennyibe kerülhet egy ilyen fényezés...
ez kurva jó.
Kicsit OFF Topic... de ehhez a hő hatására változó fényezéshez vajon mi lehet a hivatalos (NKH) hozzáállás?
http://youtu.be/80MX1WhAwC0
Ha télen se teszed le a motort, akkor ez a nyári rutin nemhogy elkopni nem fog, de még mélyebb is lesz
Jaja de jó volt, motorral mentem dolgozni, reggel is fasza volt, most este is, pedig utálom a sötétet, egész fasz idő kerekedett. Autósok már nem annyira figyelnek ránk, de azért a nyári rutint nagyon lehet érezni.
huh, ez jó volt
Húú mennyire ismerős ez! Mindig is a sor végén szerettem lenni. (ott amúgy sem fáj )

Engem édesapám húzott párszor szerelőhöz az MZ vel :DD És az autó után volt kötve :D
Megkaptam, válaszoltam
mi sosem fogtuk, ki a fene bír el 6-8 szánkót......
kanyarokba olyan faja az ostor-effekt hogy a hátsó néha repül 3-4 métert
áétalában ami jó, az veszélyes, egészségtelen, vagy erkölcstelen.
Írtam mélt!
Mint biciklizni.
Pont annyira mint egy domboldalról lecsúszni
Ez veszélyes.
Ahhoz képest, hogy csak poénból dobtam föl, egész jól eldiskuráltok a témáról
Kocsival

Az autóhoz van kötve egy hosszú kötél, azt fogja a szánkón ülő első ember és így csapatunk a dűlőutakon.
Egyszer még MZ-vel húztam a havert. Ő p21-el volt. Egyszer csak azt láttam a tükörben, hogy tigrisbukfencbe repül az árokba. Feltekerte az első kerék a kötelet. Pedig induláskor a lelkére kötöttem, hogy inkább többet fékezzen, mint kell...
Nemtom hogy szoktatok.Itt dombság van szal felkaptatsz lecsúszol majd megin gyalogolsz.
Gondoltam hogy ugyan úgy kell, mint ahogy az alföldön szánkózni szoktunk
Ha szépen megkérsz megoldom
A lényeg hogy ne úgy csináld mint a mennyei királyságban.

Szóval a húzó motornál legyen fix az akit húzol csak kézben fogja mert így egyszerűen szét lehet válni.

Ha fixre kötitek tuti pofáraesés van.

Én már mentem kocsiba kapaszkodva és elég fárasztó.