K4-K5 nem sok különbség van köztük... a K4 még szebb is. Mondjuk csak arra akartam rávilágítani hogy a GS-ből simán kitudsz szállni úgy hogy egy közepes állapotú 9-10 éves gixxert vehess túl sok pluszba rálocsolt lóvé nélkül.
Én 570-ből (ami később lement 540-ig) csináltam 485-öt... szóval nem lehetetlen. Ja meg a GS donort is 80 ezerért vettem, pedig 150-ért volt hirdetve. Csak keményen.. úgyis eladó amit hirdetnek
Csak hogy ez nem K5. Az a modern ezres sportgépek prototípusa. Legalább is ezt írta róla egy sportmotor újságíró, én meg hiszek neki. Amúgy ha egyszer vennék ezrest, az nagyon soká lenne. Lehet gyors lennék vele felfelé az 577-es egyeneseibe, de nem az én világom lenne.
Nekem ugyan nem nyitotta meg a linket, de rákerestem. Azért ahhoz hogy egy régi goldwinggel biztonságosan és élvezetesen lehessen motorozni, elég nagy rutin és tapasztalat kell. Igazi birkózógép az a motor.
Nincs igazán semmi baja. Volt itt valaki, akinek egyik indításnál eltört az egyik szelepszára, de az egyértelmű anyaghiba. Ritka jelenség és nincs mit tenni vele. Más rémtörténetet eddig nem halottam, csak olyanokat hogy nem megfelelő használatnál (olajhiány, stb...) bármit le lehet amortizálni.
Nem, de azért szerintem mindenki jól já... na jó, szóval megegyeztünk Mindenki engedett egy kicsit, megálltunk félúton, neki van egy jó motorja, cuccokkal, nekem meg készpénzem. Ennél többet nemigen lehet kihozni egy adásvételből.
Szeretnél többet hallani róla?