doktorúr !
éjjel, meg ma reggel végiolvasva a hsz-.aid: ha a lelked mélyére nézel, kell neked egyáltalán mkp. a motorozás ? ennyit "szenvedni", agyalni...
és ezt teljes most tisztelettel kérdezem !
( itt a fórumon motor nélkül is szívesen látunk, elvégre ki van tltve az adatlapod )
Szerintem magával a típussal nem lenne bajod. Esetleg kérdezősködj egy kicsit a az indexes fórumukon, de előtte olvasd el ezt a cikket... én annak ellenére rágerjedtem, hogy egy elég leharcolt darabról szól
Mivel nem szeretnék egy gázfröccsel az árokba ugrani, és nem is tervezem, hogy a kreszbetonosságomon lazítva nekilássak csak azért száguldani, mert a gép képes rá alattam, ezért is nem keresek 90 ló feletti gépet. A GS 487 köbcentije és 48 lova is elégnek tűnt, mivel nem járok két személlyel. Ha járnék, hamarabb váltottam volna A jelenlegi elképzeléseim sarokpontjait Dipshit elég jól megfogalmazta, és bár mintha többen is azt írták volna be, hogy ne foglalkozzak a típussal, de attól még valamiért egyre jobban érdekel a BMW K 75-öse. Amennyit én tudok arról a gépről, meg azokról, amik idén beleférnek a keretbe, ez pont lefedné az igényeimet.
A másik dolog meg, hogy persze, lehet fél évet gyűjtögetni motorra, meg... akkor már lehet egy évet... kettőt is. Lehetne egy új motorom rögtön.
De minek? Ha már lovi szóvá tette a plexi-ügyet év elejéről (amire én nem is emlékszem, de úgy látszik, neki szemet szúrt ), akkor kijelenthetjük, hogy spúr vagyok Mi van, ha én nem is szeretnék kiadni fél millánál többet egy motorra? Akkor az már spúrság, vagy csak a hobbimra előirányzott keret meghatározása?
Az "útkeresés" véget ért. Ez már nagy szó! Most már csak jól kell választani márkát, típust. A feladat itt sem kicsi. Azonban megfogalmazott igényekkel hamar célba lehet találni.
Alapvetően nem árultam a gépet. Egészen addig nem is jutott eszembe fölrakni, amíg 1-2 nap fórumbeli körbejárás (3 oldal oda-vissza teleírogatása) után körülbelül kialakult, hogy christoph777 meg tud barátkozni a fehér színű tankkal is. Az idei gurulási tervem annyi volt, hogy mivel tegnap lejárt volna nálam a műszaki, így simán elraktam volna tavaszig, az akmt-s hétvége se volt már túl jó motorosidő nekem. Ha viszont már van kilátásban bevétel, az ember keresgélni is tud, mert pénz nélkül nehezebb Ha pedig már keresgél, elgondolkodik előtte, hogy mit várna egy másik géptől. Ezek a dolgok egymásra épülve alakultak így az elmúlt két hétben.
Az igényeimet párszor már leírtam az elmúlt két évben, és valószínűleg az is lejött többször, hogy - nem erőben, de - méretben érzem kicsinek vagy inkább kényelmetlennek a GS-t. Nem motoroztam ki a határait, ez igaz. De el kellett döntenem, hogy ráköltök-e még 50-60-100 ezer forintot, és akkor még mindig "csak" egy 89-es GS-em van, amire már eddig is költöttem jócskán, vagy pedig inkább keresek egy olyan gépet, aminél elsőre is több komfortot érzek, mint ennél. Amikor megvettem a GS-t, nem volt semmi értékelhető kilométer és tapasztalat mögöttem. Most sincs sok, de van már némi ködös fogalmam arról, mire használnék én egy motort. Ebben az értelemben elég volt ez a két tanulóév.
Én sem motoroztam ki a GS-t... A Dl-t meg pláne nem... szerintem 70 LE felett már szédülök...
(A motorozás, motorcsere, adok-veszek az esetek jelentős százalékában érzelmi kérdés. Logikát nem nagyon kell keresni benne. Esetleg utólag ideológiát gyártani... Természetesen vannak a "vonzódásoknak" anyagi korlátai... de akkor is a "beleszerettem-hazajöhet" a döntő. És most nem az autókiváltó ingázómotorokról értekeztem... )
NINCS vagyonszerzesi illetek a kulfoldrol maganszemely altal behozott jarmu utan.
Csak ha mas hozta be es itthon veszed.
Viszont akik ezzek seftelnek nem toltik ki az adasveteli nev restet es beirod a sajatodat.
Oszt enbyi.
Vagy irsz masikat.kutya nem nezi.
éjjel, meg ma reggel végiolvasva a hsz-.aid: ha a lelked mélyére nézel, kell neked egyáltalán mkp. a motorozás ? ennyit "szenvedni", agyalni...
és ezt teljes most tisztelettel kérdezem !
( itt a fórumon motor nélkül is szívesen látunk, elvégre ki van tltve az adatlapod )
Néha ilyen helyeken is ki lehet fogni egész jó gépeket, ha korrekt az állapotlap.
Erstelicit
Merkantil
Lombard
A másik dolog meg, hogy persze, lehet fél évet gyűjtögetni motorra, meg... akkor már lehet egy évet... kettőt is. Lehetne egy új motorom rögtön.
De minek? Ha már lovi szóvá tette a plexi-ügyet év elejéről (amire én nem is emlékszem, de úgy látszik, neki szemet szúrt ), akkor kijelenthetjük, hogy spúr vagyok Mi van, ha én nem is szeretnék kiadni fél millánál többet egy motorra? Akkor az már spúrság, vagy csak a hobbimra előirányzott keret meghatározása?
Az igényeimet párszor már leírtam az elmúlt két évben, és valószínűleg az is lejött többször, hogy - nem erőben, de - méretben érzem kicsinek vagy inkább kényelmetlennek a GS-t. Nem motoroztam ki a határait, ez igaz. De el kellett döntenem, hogy ráköltök-e még 50-60-100 ezer forintot, és akkor még mindig "csak" egy 89-es GS-em van, amire már eddig is költöttem jócskán, vagy pedig inkább keresek egy olyan gépet, aminél elsőre is több komfortot érzek, mint ennél. Amikor megvettem a GS-t, nem volt semmi értékelhető kilométer és tapasztalat mögöttem. Most sincs sok, de van már némi ködös fogalmam arról, mire használnék én egy motort. Ebben az értelemben elég volt ez a két tanulóév.
(A motorozás, motorcsere, adok-veszek az esetek jelentős százalékában érzelmi kérdés. Logikát nem nagyon kell keresni benne. Esetleg utólag ideológiát gyártani... Természetesen vannak a "vonzódásoknak" anyagi korlátai... de akkor is a "beleszerettem-hazajöhet" a döntő. És most nem az autókiváltó ingázómotorokról értekeztem... )
Csak ha mas hozta be es itthon veszed.
Viszont akik ezzek seftelnek nem toltik ki az adasveteli nev restet es beirod a sajatodat.
Oszt enbyi.
Vagy irsz masikat.kutya nem nezi.