Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Apaaaaa, kezdődik! Mindjárt jön Fisi is.
Milyen belépő...? Ők már egyenesen nagy motornak képzelik
Ja és látom hogy ezt egy érdeklődőnek írta. Nem szép dolog hogy másokat is félrevezet, tanulhatott volna saját hibájából.
Szerintem az ER-5 tulajok úgy vannak vele, hogy vásárláskor mellényúltak, és kínosan próbálják megmagyarázni ballépésüket.
Most komolyan...kéthengeres 500 a belépő a nagymotorok világába.
Ezeknél fő elvárás hogy olcsó, egyszerű és megbízható legyen. Minek vízhűtés egy ilyen motorra? Még a sima léghűtéses E-nek sincs semmi baja, hát még a plusz olajhűtéses F-esnek. A Suzuki meg keresztbe lenyeli a Kawát megbízhatóságban...is.
Én egy ER-5-ön tanultam és vizsgáztam, és bátran állíthatom a GS 500 sokkalta kényelmesebb.
Talán ezen az oldalon találsz.
Milyen elfogulatlanok odaát:

Kawaer5[20785] szeptember 24. 12:00
Gs 500 vs. ER-5: Nincs nagy különbség,csak kb annyi mintha összehasonlítanál egy Dacia Sanderot egy BMW X1-el! Ezzel el is mondtam mindent szerintem!

Esetleg más bajuk is van?
Ezt a vasat én is elfogadnám
GS500 színkódokról van valakinek infója?
Ezt a szerelőt felejtsd el. A lapka nem kopik, legalábbis nem akkorát, hogy számítana bármit is. A minimum értéken lévő szelephézag meg nagyobb problémát jelenthet, mint a nagy. Miért ne csökkenhetne a hézag tovább, ha eddig is csökkent?
Azt meg már nem is kérdezem, hogy ha egy hézag kicsi, akkor a kopott lapka megfordítása hogyan javít a helyzeten, hiszen a vaskosabb fele így még kisebb hézagot eredményezne nem?

A karbi durrogás meg megszüntethető probléma, csak nem ennek a szerelőnek. Ugyanis a szinkronizálás nem csak a szinkronról szól.

http://www.sportmotor.hu/motor...

Különösen a keretes részt ajánlom a figyelmedbe.
Tegnap a narancsossal megkerültem a keleti medencét. Ma a kékkel kéne menni egy karikát. Szerencsés fickó vagyok, hogy választhatok.
A "forgatásnak ebben a formában nem sok alapja van. Azonban tény, hogy szelephézag állításnál nem szükséges minden lapkából újat venni. Hiszen két szelep hézaga sohasem ugyan az. Így az egyik szelepnél rossz értéket mutató lapka a másikhoz lehet, hogy tökéletes. Mérni kell, legózni... és ha szerencséd van, akkor csak 1-1 db-ot kell megvenned. Ez járható út, elfogadott eljárás.
Ha én tehetném akkor tuti zöld lenne! De nem feltétlenül a gs
Ebben én is reménykedem, a posta valóban hamar megjön 2 héten belül.
Én úgy tudom hogy a lapkának forognia kell, hogy egyenletes legyen a kopás.
Ha a hézag jó, akkor nem kell cserélni. Nekem is jó volt még amikor ellenőriztük, karbi is rendben volt, pedig nem 1 km volt benne. Sőt még egyik műveletet sem hajtottuk végre, túl az 56 000 km-en.
Viszont ha azt mondta hogy a hézag minimum környékén volt, akkor gyakrabban mérjétek, mert lehet nem nő, hanem csökken a hézag, az meg a rosszabb.
Fasza szerelő, "fordítsd meg a lapkát!"
Az se nagyon hiszem, h a szinkront nem kellett állítani, no de mindegy.
Hát oda se vidd többet a gépet.

Spec. szerszámot meg vegyél az e-bayen. USA-ból lehet kb. 5-6 ezer pénzért.

Az adatlapot meg töltsd ki, mert morogni fognak a többiek.
Helló Srácok!Tanácsot kérnék tőletek.Nyár elején elvittem a GS-em szerelőhöz,hogy nézzen egy szelep hézagot és csináljon egy karbi szinkront.Nos a karbihoz, nem kellett állítása szerint hozzá nyúlni,bár alapjáraton,ha meg pöccintem a gázt, néha durrog,ez nem tudom mitől lehet.Ha van tipp szívesen fogadom.A másik problémám,a szelephézag.Azt mondta a minimum értéken van,még nem érdemes hozzá nyúlni,esetleg majd szezon végén.Szóval nem csinált semmit 14 rugóért.Szereléshez van egy kis érzékem,csak az a spéci kulcsot kell megszereznem amivel a szelepet tartom lenyomva.Szóval azt a tanácsot kaptam,hogy ne cseréljem még a lapkákat, hanem fordítsam meg,mert csak az egyik fele kopik az is középen ahogy a bütyök fordulatonként lenyomja.Szeretném tudni,hogy van-e lét alapja ennek a tanácsnak.Ha igen valószínű magam fogom megcsinálni.Köszönöm ha válaszol valaki.Széles utat!
Én ezt másképp ismertem.

"Üdvözöllek dicső lovag,
látom elől nincsen fogad,
szőrösebb vagy, mint a lovad"
Egye fene, keresnék azért bankot, ha lenne ilyen bankóm egy pár száz.
Megint írtam ám neked 1-2 sort
mondtam hogy béna vagyok
így már megvan, de majd csak hétfőn töltöm. megyek bubuzni mert holnap hajnalban kelés van
Kitöltöttem de csak azért mert ki van töltve az adatlapod
Szedd ki a PONT és a HU közül a space -t, miután bemásoltad a böngésződbe.
Tisztelt KrAhS777 !
vagy én vagyok béna, vagy én vagyok béna, de nekem nem tölti be linket
úgy legyen, ne legyen semmi...