őszintén! Minek neked nagyobb gép?
Ezt már kimotoroztad, vagy csak olyan körökben forogsz ahol nevetséges vagy, mert egy motort használsz több évig?
Ma épp erről beszélgettünk bent a melóba. Mert néhol úgy dobálóznak a motorokkal, mint Én az alsógatyámmal....
Évente cserélgetés? MINEK? Ami jó, ami bevált az marad....
Én így gondolkodom.
Ahogy beszéltünk - Te elégé kreszbetonos vagy. A 90, az 89 - a lakott terület az 50 (még ha ház sincs a közelben 1km-ig).
Nincs ezzel semmi gond. De azért valljuk be a motorosok 99%-a nem tartja be az összes szabályt. Hiszen akkor családi autónk lenne.
A nagyobb motorral jönnek a lovak is, és természetesen a sebesség. Ha viszont még nem motoroztad ki a GS-t, akkor egy nagyobb mocival sehol sem leszel.
Vagy az árokba egy hirtelen gázfröcsnél.
Egy ismerősömet tudom felhozni példának.
53 éves hölgy. 250-es CBF-el.... első találkozás (2 napos túra a Csorba tóhoz) Már nézegette a GS-em...
Hogy hűűű-meg hááááá
Kérdezem mennyit ment? ááá még csak most jött az 1000-res szervízről.... Előtte motorozott? Nem....
Neki is mondtam, hogy mikor üveghangon megy a CBF, akkor gondolkozon másikon.
másfél évig járt velünk, hiszen a kis CBF is ment 130-at...
Másfél év múlva vett egy 500-as CBF-et....
Úgy ott hagyott állva engem mint a szar.................ezt szó szerint mondom.
Csak hogy értsd a mondandóm!
Én miért adtam el a GS-t?
1., Mert 2 személlyel MAX 130 volt a vége, ami autópályán halálos
2., Mert 160 volt alapban a vége
3., Elszállt a feszszabályzó (anno a Hollósnál 110.000ft volt egy új)
4., 68.000km-ert beletettem 3 év alatt....vagyis ma már 128.000lenne benne (a banditba van 60.000 ezért tudom) - vagyis most jönnének a nagy problémák
5., rohadt jól tudtam kiszállni a hitelből
6., mert kellett a tartalék
De Én tudtam hogy mit akarok....
1., összeírtam minden 600-650-es motort
2., kiszórtam a drágákat, mert specc nem fizetek a névért plusz 2-300.000-ret. Tettem egy határt. Ez 2 millió volt (pedig a hitel elbírt volna 3-4et is nem?)
3., kiszórtam azokat amik nem pakolhatók, vagy szerintem viccesen néznének ki. Ekkor szált ki a Hornet és a EN6, EF6 a listából, mivel nincs "rendes" segéd váz, ami elbírja a dobozokat, és még jól is néz ki.
Végül 2 motor maradt....
650 Bandit
és a 650DL
Kinyomtattam mind a kettőt de mivel 49,5-49,5% volt a szavazatom - így az exem elé tettem: VÁLASZ. Ővé volt a hiányzó 1%
Így lett BANDIT
Lovi-t is megértem.
Az esetek nagy részében ha eladod a mocit - és nincs meg a másik kiszemelt, akkor a pénz elkopik.
Ilyenkor jön mindig egy váratlan csekk, váratlan kiadás.
És nagyon sokára lesz csak pénz mocira.
Az meg hogy tényleg nincs elképzelés az mint látod mindenki számára furcsa, hiszen ha elmegyek vásárolni, akkor tudom mit akarok.
Nem azért veszek meg egy motort, mert tetszik.....hanem mert AZ KELL - mert tudok róla már szinte mindent.
PL. rohadtul tetszik a Hyusung GT650
De 4000-res szervízperiódusa volt/van.....vagyis a saját mérnökei nem bíznak benne? (pedig sok helyen csak jót olvastam a motorról)
No meg ugye nem mindegy az adott motor szervíz háttere.
Alkatrész árakban a suzuki verhetettlen.....
Amúgy meg le van ülve a piac.
Ez a "majd télen" már rég nem működik.
Az árak nem csökkenek annyit - az embereknek nincs pénze - akinek meg van, az nagyon megnézi mit akar venni
Szóval mint látod segíteni próbálunk, nem baszogatni:-)))
Elsőre is döntsd el, hogy MI FELÉ mennél.
És ne másra hallgass .... ne más mondja meg mit vegyél.
Akkor kell eladni egy motort amikor van rá vevő, és nem akkor amikor megvan a következő kiszemelt! Csak akkor érdemes ettől eltérni, ha nem gáz egyszerre két motort tárolni, no meg ha az újabb darab megvétele finanszírozható a meglévő eladása nélkül is... Venni lényegesen egyszerűbb bármit, mint eladni
De most komolyan, mi a f@sznak adod el, ha még ki sem nézted mi legyen helyette? Csak azért kérdem, mert lásd pl. én is szerinted miért vártam ennyit a cserével?!
1. A döntés legyen komoly, és megingathatatlan (ne 2mp a fórumon)
2. Legyél tisztában a csere okaival, így ki tudod választani azt a modellt, amire tényleg szükséged van és tényleg boldog leszel a nyergében, és mikor már megvan, akkor kezdj keresgélni...
3. Minden alternatívát vizsgálj meg mind választék, mind financiális téren
4. Csak akkor add el a "régit", ha meg is bírod venni belőle az újat... Ha ez nem megy, akkor meg várj és gyűjtögess! Szerintem eddig sem a GS-ed miatt kaptad az ívet!
Most frankón itt vagy motor nélkül, gurulnál, de egyelőre még azt sem tudod mivel, vagy legalábbis hasonlóban gondolkodsz, mint ami volt! De akkor minek adtad el?
Kicsit olyannak érzem most ezt a dolgot, mint annó szezon elején a plexi kérdést (lásd Tby eladó db-ja). Nincs ezzel sem baj, csak akkor monodanád, hogy egy ideig nem akarsz motort, és akkor nem írnánk tele 3 oldalt fölöslegesen...
Látod, ha jöttél volna a Hondás nyílt napra kipróbálhattad volna! Baromi jó gép, ahogy többiek is írták, nagyon jól kezelhető, én is gondolkodtam benne, de fejidomos nincs belőle. A CBR lenne a plexis változata, de az meg már sportkormányos, és amúgy is inkább Suzuki... Ettől függetlenül nagyon ajánlom, haverom is ilyet vett (igaz a csajának ), következő lépcsőnek tuti jó lenne...
Én meg nem vagyok ott 5 perc alatt
Vagy ezzel arra akartál utalni, hogy ha fölhívlak, hogy "hé, itt vagyok, gyeremán", akkor hamarosan megjelensz, és kiszórod nekem a kínálatból azt, amit hulla?
Csak persze most, hogy nincs motorom, nehezebb mozdulni
Az alapos megvizsgálásban sose voltam jó. Ezért is tartom jobb ötletnek a nem tízesével behozott motorok között böngészni, valaki hozzáértőbbel.
Egyébként meg, én kérek elnézést, hogy eddig kettő darab motor volt a nevemen, az első 2005-től 2011-ig, a második meg 2011-től a mai napig, és a vételkor se én foglalkoztam a papírmunkával, csak átvettem a kulcsot meg a forgalmit, mert így sajnos nem vagyok naprakész
Huhh néha azért csodálkozom....bizonyos dolgokon........nézz már utána a regadónak.
Egy 2001-es motorra lesz 25 rugó,30 a vizsga 6+6+6 a forgalmi,törzskönyv,rendszám.Meg az időd amit rááldozol.
A többi az ügyintézési díj.
Ha 480 nál több lesz főbelövöm magam de inkább 460-470.És mindezt nem most hanem mondjuk márciusban kell kifizetned.Tehát 400-at adsz érte bevágod a sufniba a család eszik és majd motorozol.
rohadtul nem bántásként írom! Ezt szögezzük le!
őszintén! Minek neked nagyobb gép?
Ezt már kimotoroztad, vagy csak olyan körökben forogsz ahol nevetséges vagy, mert egy motort használsz több évig?
Ma épp erről beszélgettünk bent a melóba. Mert néhol úgy dobálóznak a motorokkal, mint Én az alsógatyámmal....
Évente cserélgetés? MINEK? Ami jó, ami bevált az marad....
Én így gondolkodom.
Ahogy beszéltünk - Te elégé kreszbetonos vagy. A 90, az 89 - a lakott terület az 50 (még ha ház sincs a közelben 1km-ig).
Nincs ezzel semmi gond. De azért valljuk be a motorosok 99%-a nem tartja be az összes szabályt. Hiszen akkor családi autónk lenne.
A nagyobb motorral jönnek a lovak is, és természetesen a sebesség. Ha viszont még nem motoroztad ki a GS-t, akkor egy nagyobb mocival sehol sem leszel.
Vagy az árokba egy hirtelen gázfröcsnél.
Egy ismerősömet tudom felhozni példának.
53 éves hölgy. 250-es CBF-el.... első találkozás (2 napos túra a Csorba tóhoz) Már nézegette a GS-em...
Hogy hűűű-meg hááááá
Kérdezem mennyit ment? ááá még csak most jött az 1000-res szervízről.... Előtte motorozott? Nem....
Neki is mondtam, hogy mikor üveghangon megy a CBF, akkor gondolkozon másikon.
másfél évig járt velünk, hiszen a kis CBF is ment 130-at...
Másfél év múlva vett egy 500-as CBF-et....
Úgy ott hagyott állva engem mint a szar.................ezt szó szerint mondom.
Csak hogy értsd a mondandóm!
Én miért adtam el a GS-t?
1., Mert 2 személlyel MAX 130 volt a vége, ami autópályán halálos
2., Mert 160 volt alapban a vége
3., Elszállt a feszszabályzó (anno a Hollósnál 110.000ft volt egy új)
4., 68.000km-ert beletettem 3 év alatt....vagyis ma már 128.000lenne benne (a banditba van 60.000 ezért tudom) - vagyis most jönnének a nagy problémák
5., rohadt jól tudtam kiszállni a hitelből
6., mert kellett a tartalék
De Én tudtam hogy mit akarok....
1., összeírtam minden 600-650-es motort
2., kiszórtam a drágákat, mert specc nem fizetek a névért plusz 2-300.000-ret. Tettem egy határt. Ez 2 millió volt (pedig a hitel elbírt volna 3-4et is nem?)
3., kiszórtam azokat amik nem pakolhatók, vagy szerintem viccesen néznének ki. Ekkor szált ki a Hornet és a EN6, EF6 a listából, mivel nincs "rendes" segéd váz, ami elbírja a dobozokat, és még jól is néz ki.
Végül 2 motor maradt....
650 Bandit
és a 650DL
Kinyomtattam mind a kettőt de mivel 49,5-49,5% volt a szavazatom - így az exem elé tettem: VÁLASZ. Ővé volt a hiányzó 1%
Így lett BANDIT
Lovi-t is megértem.
Az esetek nagy részében ha eladod a mocit - és nincs meg a másik kiszemelt, akkor a pénz elkopik.
Ilyenkor jön mindig egy váratlan csekk, váratlan kiadás.
És nagyon sokára lesz csak pénz mocira.
Az meg hogy tényleg nincs elképzelés az mint látod mindenki számára furcsa, hiszen ha elmegyek vásárolni, akkor tudom mit akarok.
Nem azért veszek meg egy motort, mert tetszik.....hanem mert AZ KELL - mert tudok róla már szinte mindent.
PL. rohadtul tetszik a Hyusung GT650
De 4000-res szervízperiódusa volt/van.....vagyis a saját mérnökei nem bíznak benne? (pedig sok helyen csak jót olvastam a motorról)
No meg ugye nem mindegy az adott motor szervíz háttere.
Alkatrész árakban a suzuki verhetettlen.....
Amúgy meg le van ülve a piac.
Ez a "majd télen" már rég nem működik.
Az árak nem csökkenek annyit - az embereknek nincs pénze - akinek meg van, az nagyon megnézi mit akar venni
Szóval mint látod segíteni próbálunk, nem baszogatni:-)))
Elsőre is döntsd el, hogy MI FELÉ mennél.
És ne másra hallgass .... ne más mondja meg mit vegyél.