Hornetet akartam én is, megvolt a kiszemelt. Talán még fent van HA-n. Csak közbe szólt a pénz..
Én a GS500-ra nem tekintettem komolyan. Ezen tanultam, de az enyém nagyobb élményt ad. Talán nem is baj, hogy csak ennyit megy és nem áll kerékre 3-asba. Sőt sehol. Ma tinnye, úny, visegrád megmutatta, hogy nehéz a gázkart takarékon használnom. Talán jó, is, hogy nem egy erőgép. Még motorozni sem tudok. Ha nem mondom nem is látszik h mennyit ültem eddig nagy motoron.
Én egyszer a Divin elvesztettem a kormánnyal a kapcsolatot Csak lazán megpöccintettem a throttle rockert és azon kaptam magam hogy kurvára megindult a motort én meg elfelejtettem kapaszkodni
Naja, de ilyen erővel simán megvehetném a korábban említett CBX 550-et, arra volna is keretem például, szép is... csak pont ezen gondolkodtam el, hogy megéri-e nekem egy hasonlót (ugyanolyat) venni a GS helyett, ha már egyszer vannak szélvédettebbek is?
Az újabbakkal is inkább csak elektromos bajok szoktak lenni. Viszont a régi K sorozat az kimondottan a megbízhatóságáról híres, a 75-ös háromhengerest pedig a motorkarakterisztikáért még külön szokták dicsérni. Állítólag élvezetesebb mint az ezres K100-as!
A robogóban is hallottam rémeket, szét is szedtem és egy alátét ciripelt, senki sem hitte el még nem videón a kép és a minimálisan változó hang bebizonyította. Nálam egy deka plusz hang nem fér bele, szoktam hallgatni ahogy ketyeg. Vásárláskor is elvittem, megálltam egy csendes helyen és hallgattam, akkor ez nem volt benne!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_c1_125-7272264