Füstöl? Mint álat! Reggel 5 kor amimkor indulok és hideg.
Nem baj attól még megy a guruhoz mert már annyi olajat vesztek a szelepfedés tömítés mellett, hogy számításaim szerint 1000km és low szintre csökken.
Amúgy a kattanásnál le is esik a fordulatom 1000-re, de nem mindig és a végsebessége sem jó mert 7-8k körül fullad ~140km/h
Én folyamatosan hallok rémeket a blokkból.Nem kéne nagy ügyet csinálni belőle.
Majd amikor úgy szól mintha egy doboz százasszöget rázol és erőtlen lesz meg füstöl akkor elkezdhetsz aggódni.
Meglepően sokat elmennek még gáz állapotban is.
Próbálj ki egyet. Meg fogod szeretni. Hosszú problémamentes élettartam élettartam. Csak magas fordulaton jön ki belőlük az állat. Alul nagyon szelíden adja elő magát, emiatt könnyen vezethető és összehasonlíthatatlanul jobb a futóműve a GS-énél.
Mondjuk ennek gyökér gazdája lehetett.Nem egy csonkovács gyerek...............de ami az a hátsó túragumi..
Csak eladásra rakhatta fel szal olcsójános..............így nem tudom a szervízre mit költhetett.
Elég lelakott járgány.
Bátyám a Hornetekre akar rábeszélni, de valahogy nem annyira jönnek be.
Persze ha valakinek van egyéb tippje, netán konkrét, ismert és (mégis) ajánlható gép az ismeretségi körében, nem vagoky típus-korlátolt.
Olyan motort vegyél, ami megbízható és nem kell sokat költeni rá, szerelésre, alkatrészekre. Jó pár motoromtól ezért kellett megválnom nem kis buktával, szóval nem érte meg. Én pl. régebbi BMW-t nem vennék, az alapján, amiket hallani róluk, hogy költségesekké válhatnak a használat során. Inkább valami japán tehnikát, ilyen szempontból valamilyen 4 hengeres gépet javasolok.
Üsd be a keresőbe itt, hogy "titing"
Szinte szappanonpera-szerűen dokumentálhatóan megismerheted a GS-ek esetében elképzelhető, valójában típusjellemzőket, azok nem-ismeretéből illetve félreértéséből fakadó aggodalmakat és azok feloldásait.
Én is vennék Kawát. Miért ne? Semmi bajom a Kawaval, annak ellenére, hogy az ER5 nekem nem vált be.. Abszolúte nyitott vagyok a legtöbb motormárka irányába.
Maradjunk annyiban, hogy nekem következő lépcsőfoknak bőven elegendő egy 500 és 800 köbcenti, 70-90 lóerő közötti, 3-400 ezer (eleje) között árult, sokkal inkább túrára kitalált (tehát nagyobb, kényelmesebb, adott esetben pakolható, és szélvédett), nem túl problémás gép. Erre van kitalálva a GS: tanulómotornak és arra, hogy eldöntse az ember, merre menne tovább... én erre keresgélnék.
Egy kategória. Nem nagyon érdemes differenciálni. Elég nevetséges túldimenzionálni az egyiket a másikkal szemben, mint ahogy az er5 fórumon teszik, pláne, hogy a mai motorok műszaki fejlettsége milyen mértékben túlhaladta mindkettőt már. Mindamellett az is elgondolkodtató, hogy 6-szor annyi bejegyzés érkezik a GS500 fórumra, mert népszerű motorok, az ER5 fórum viszont gyakorlatilag meghalt, életképtelen. Fenyegetted őket a múltkor, hogy beépülsz közéjük, pedig valójában titkon alig várják, hogy írj oda, mert a Dipshit-féle ellenségkép újra összehozná a társaságot és megint felpörgetné a fórumukat.
Azért én is szoktam alkudni, úgyhogy ugyanott lennék valószínűleg.
Viszont egyik haveromat tuti nem viszem, mert annak felfelé ment az ár, amikor az eladó észrevette, hogy transzba esett a szinte újszerű Bandittól.
Nem baj attól még megy a guruhoz mert már annyi olajat vesztek a szelepfedés tömítés mellett, hogy számításaim szerint 1000km és low szintre csökken.
Amúgy a kattanásnál le is esik a fordulatom 1000-re, de nem mindig és a végsebessége sem jó mert 7-8k körül fullad ~140km/h
Majd amikor úgy szól mintha egy doboz százasszöget rázol és erőtlen lesz meg füstöl akkor elkezdhetsz aggódni.
Meglepően sokat elmennek még gáz állapotban is.
Csak eladásra rakhatta fel szal olcsójános..............így nem tudom a szervízre mit költhetett.
Elég lelakott járgány.
Most már csak félig érzem magam idegennek itt :D
Kb 28-tól 36-ig. HA egybe hallgatjátok akkor kilóg a sorból.
Persze ha valakinek van egyéb tippje, netán konkrét, ismert és (mégis) ajánlható gép az ismeretségi körében, nem vagoky típus-korlátolt.
Szinte szappanonpera-szerűen dokumentálhatóan megismerheted a GS-ek esetében elképzelhető, valójában típusjellemzőket, azok nem-ismeretéből illetve félreértéséből fakadó aggodalmakat és azok feloldásait.
Viszont egyik haveromat tuti nem viszem, mert annak felfelé ment az ár, amikor az eladó észrevette, hogy transzba esett a szinte újszerű Bandittól.