Ritka, de van olyan utas akivel egyáltalán nem rosszabb motorozni, sőt! Csak nehéz úgy kezdeni a kiválasztási procedúrát, persze ha az első szűrőn, az esztétikain már átment, hogy level2 hopp fel hátulra... Pedig sok időt és pénzt meg lehetne vele spórolni
A helyes taktika: lépésben motorozni vele és megvárni mindig, amíg ő szól, hogy menj gyorsabban. Így a legfélősebb csajjal is meg lehet szerettetni a motorozást.
A titinggel nincs baj, de más dallam ne kegyen mellé.
Néztem a képeidet, szép paripád van neked is.
Bnőm soha nem ült még motoron, aztán most vittem pár száz méter. Aztán amikor megálltam elszaladt, hát ez nem nyert neki.
Persze hogy maradhatsz! Itt a következő motorod, full kényelem, és ezzel nem kell gyorsan menned, mégis tekintélyt parancsoló és elnyűhetetlen:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_gl_1100-7
248279
Ezzel én is így jártam! Forgalmiban 33 kw, és amikor valami alkatrészt kerestem hozzá, a Suzukisoknak kellet az alvázszám, és ők mondták, hogy 25 kw-os. És otthon ki derült tényleg az. S mivel Magyarországon nem túl egyszerű vissza felé papírozni, így ki került belőle a fojtás!
Konkrétumokat majd később.
Árról nem beszélünk
Múltkor beszélgettünk, már nem is tudom kivel és szóba került, h mi az asszony dolga.
"Otthon üljön és féljen!"
Bocs a csajoktól!
Kell keresni másikat...
Én egyszer felültem rá, aztán nem is akarta többet leszállni
Néztem a képeidet, szép paripád van neked is.
Bnőm soha nem ült még motoron, aztán most vittem pár száz méter. Aztán amikor megálltam elszaladt, hát ez nem nyert neki.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_gl_1100-7
248279