Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én nem tudom megnyitni...na majd otthon
Mondjuk párszor az volt bennem, hogy "ez miafacér van ott"... szóval ki is hívják maguk ellen a sorsot gyakran.
az ilyenek miatt kezd kialakulni az a véleményem, hogy oda születni kell.
a túlélési esélyfaktoruk szerintem már genetikai mutáció.
Nagyon komolyak ezek a keleti filmek. Eszméletlen, hogy miket művelnek az utakon, hol véletlen, hol figyelmetlenségből... dúúúúúrva!
őrangyalok műszakban

csak mondja valaki, hogy nem vigyáznak ránk!
Tudtommal a fődarabok, az egész szerkezet ugyan az. Gondolom a hangolás lehet más csak... gyújtástérkép... etc.
Ezt tegnap láttam. Nagyon kemény!
Igen, és belepörgettem, rendesen lejátszható. (Letöltéskezelő: downthemall, lejátszó: VLC)
Olyan jó lenne még néhány ilyen sisakkamera több emberre, drága mulatság egy ilyet beszerezni és felaplikálni?
Hát, ha tényleg ugyanaz a Rotax blokk, mint a BMW F650-ekben... nos, nekem 131 ezernél még gyári vezműlánccal fut
Ugyan nem motoros, de az ilyen jellegű élményekért érdemes kelet felé kirándulni
(1:20-tól jön a lényeg)
Arra mindenképpen érdemes, hogy egy kis kört menj vele, ameddig jó az idő. A kopott gumi miatt lehet, hogy kockásan fog kanyarodni. Érezhetsz bizonytalanságot a kanyarvételnél. De így megtudod, hogy tetszik-e az üléspozíció, a motor karakterisztikája, zavarnak-e rezgések... stb.

A konkrét hirdetéssel kapcsolatban: azért azt megkérdezném, hogy miért kellett vezérműláncot cserélni 32.000 km-es motoron, valamint a kosz sok felületi sérülést eltakarhat. És a fényezés eredetiségéről is lenne kérdésem az eladóhoz.

Mivel nem sietsz, így a szezonkezdésig a most összegyűjtött tapasztalatokkal, és plusz néhány 10000 Ft-tal tudsz majd jó mocit választani. Addig annyi dolgot van, hogy minél több típussal kend össze a segged!
Valaminek kell hívni.............nem sorolhatom fel minden mondatban a GSA-tól a DL1000 mindet.
32 ezernél vezérműláncot kell cserélni benne? Vgy jóval több van benne vagy nagyon gyenge az anyagminőség.
Szóval pl. ezt érdemes megnézni? Pegaso
Ez a kategorizálás a véleményem szerint a "parasztvakítás", marketingelés része a dolognak. Én ezért is nem kívánok erről vitatkozni senkivel. Nekem teljesen egál, hogy túraendúrónak, kalandmotornak, utazómotornak, "emelt hasmagasságú túramotor"-nak, mifenének nevezik őket... általában ez az építésmód a legszélesebb körben használható szegmens. Nekem például ez volt a fontos annak idején. És egyáltalán nem bántam meg, hogy ide húztam!

Kár hogy csak otthon tudom megnézni.
Ezt írta Kutya hogy emelt hasmagasságú túramotor.

Ebben benne van minden.

Bár sokan emiatt is hőzöngenek hogy nem terpre való.Holott az előbb említett tulajdonságok miatt veszik a tulajok ezeket a gépeket.

Nem a terepképességek miatt.
A mondókám ne a földútra hegyezzük ki! Hanem arra, hogy ez a fajta építési mód kényelmet, kiváló manőverezhetőséget, első osztályú pakolhatóságot, és széleskörű felhasználást tesz lehetővé. Nem utolsó sorban "kevés" a henger, ergo kevés a gyertya, a szelep... nem lóerőgyár (Dokinál talán ez is feltétel volt... ). A gumival, lánccal kíméletesen tud bánna a technika, és alacsony fordulaton is nyomatékos blokkoról beszélhetünk. Így kerek a véleményem, és agitálni véletlenül sem szeretnék senkit. Privát vélemény, saját nézőpontból.

Cruiserrel, sportmotorral, chopperrel, bármivel lehet abszolválni light földutazást... mert az ember találékony "állat" (Lásd Dipshit kalandozásait ). De azt gondolom, hogy egy motorvásárlás nem a szélsőségekről szól. Kár kihegyezni egyetlen tulajdonságra.
Ez tetszik, mekkora háttérmunka lehet mögötte...
Az endúrózás,terepezés az amit ini és dípshit csinált.Bár dípshit is csak a patakmederben endúrózótt máshol nem.Szóval rönkökön 3,4 mázsás kavicsikból álló görgetegeken le-fel zergebaxás szintű egy nyomos erdei utakon ahol orbabax a faág jobbról-balról.

Na az az endúrózás.
És még ezek is teljesíthetők inkább aszfaltra tervezett magasábú gépekkel csak normális gumi pár védőelem kell hozzá.
Igazán ezeknél az a szívás hogy rohadtul fárasztó 200-220 kilós gépet cibálni napokon keresztül.
Ezértis szokás 100-150 kilóssal menni ide.
Ne siessetek még a letöltéssel! Ilyen akkor fordul elő, ha még nincs fent a teljes file. Akinek "error"-t jelez, az Explorerrel próbálja megnyitni.
Egyetértek. Kis cruiserrel abszolvált a párom olyan "utakat"... de igazából nekem se enduróm van, és hát dombon lakunk, földút mellett.
Hmm... úgy néz ki, egyet se találok.

Akkor ez nem is volt olyan jó ötlet.
Ezek a dolgok teljesíthetők az enyémmel is.És nagyon nem endúró.