A gép patika állapotú (önindítótól eltekintve, de az szénkefe-probléma), viszont többek véleménye az, hogy alkatrészügyileg nem szabad belemenni... mások szerint meg minden beszerezhető. Ismét egyesek szerint ez a motor találkozókra való könnyed motorozásra való, nem hétvégi és egyéb 3-400 km-es gurulásokra... nem tudom.
Gixerre?
Ha hogy erzed?
Minnel fiatalabb annal kevesebbet adtak el annal kevesebb a bontott.Meg varsz ket harim evet es nem lesz egy epkezkabb sarab bekoluk csak takolt.
Én már azt is érzem amikor leveszem a burkolatot a GS-ről. Sokkal stabilabb érzetet nyújt nekem a burkolat.
Van rajta bukógomba. Egyébként tényleg drágák rá az idomok?
Mibaj egy nakeddel?
Sokkak machobb mint a tejfolospohar.
En siman beprobalnam a helyedben az fz 6 ot.ha nem jon be elpasszolod.
Amugy ha tudnad milyen aron merik az idomit nem vagynal ra.
Nanana annyiért nem válnék meg tőle, ha megválnék egyáltalán.
Nakedet meg amúgy sem szívesen vennék. Haver ajánlgatja a FZ6-osát (pedig az szép és jó motor) de inkább GSXF vagy GSXR.
Egyébként elvagyok a GS-el még mindig, de tudom hogy a 140-körüli tempózás minden egyes km-e egy szög a koporsójában...
Márpedig ez a tempó már alap, nem is tudok mostanában 4 l-es fogyasztás alá menni. Na meg az emelkedők... na ott aztán tényleg fel tud tartani nagyobb motorokat a GS.
Hát most úgy meghatódtam, hogy le kellett ülnöm.
Egyszerű a dolog, nem ülök erősebb motorra. Hacsak valami csoda folytán nem vándorol vissza hozzám a rászánt pénzmag...de ez hosszú.
Gondolom tudod milyen anyagot ragasztanak rá, grafit alapút. A grafit egyik fő tulajdonsága? A súrlódás csökkentés (te mint szakember ezzel biztos tisztában vagy). Ezért a róna betéttel ha meg akarsz állni nagyobb erőt kell kifejtened mint egy másik betéttel. Tgk-ba használtunk sokat egy időben és leszoktunk róla. Motornál legfeljebb annak jó aki nem nagyon hajtja a gépet hanem komótosan közlekedik vele, akkor nincs ezzel gáz.
Van mogottuk par evtized! Mint irom egy ideje ezt hasznalom. A banditnal egyedul a hatso nem tetszett ezert abba ap szinteres van. De elol ugyan olyan mint a gyari az " elmeny".
Es ha ugyan olyan? Akkor az elso-hatso mar 2 tank...es hazai.
Ha sokat törpölsz vele a végén rögeszmés leszel mint hókuszpók és mindenhol törpéket látsz majd.És mióta a lipót bezárt nehéz az élete a bezanzásodottaknak.
Ha hogy erzed?
Minnel fiatalabb annal kevesebbet adtak el annal kevesebb a bontott.Meg varsz ket harim evet es nem lesz egy epkezkabb sarab bekoluk csak takolt.
Van rajta bukógomba. Egyébként tényleg drágák rá az idomok?
Sokkak machobb mint a tejfolospohar.
En siman beprobalnam a helyedben az fz 6 ot.ha nem jon be elpasszolod.
Amugy ha tudnad milyen aron merik az idomit nem vagynal ra.
Nakedet meg amúgy sem szívesen vennék. Haver ajánlgatja a FZ6-osát (pedig az szép és jó motor) de inkább GSXF vagy GSXR.
Egyébként elvagyok a GS-el még mindig, de tudom hogy a 140-körüli tempózás minden egyes km-e egy szög a koporsójában...
Márpedig ez a tempó már alap, nem is tudok mostanában 4 l-es fogyasztás alá menni. Na meg az emelkedők... na ott aztán tényleg fel tud tartani nagyobb motorokat a GS.
Egyszerű a dolog, nem ülök erősebb motorra. Hacsak valami csoda folytán nem vándorol vissza hozzám a rászánt pénzmag...de ez hosszú.
Az viszont tény hogy másnap hű voltam a nap nevéhez, és térben, időben máshol jártam.
Kicsit félek mi lesz, ha erősebb motorra ül.
Es ha ugyan olyan? Akkor az elso-hatso mar 2 tank...es hazai.
Ne aggódj figyelem én itt is néha a dolgokat, törpicsek megen hülyeségeket beszél- ehhez szóltam hozzá.
A hátad mögött simán segbe....sz ha nem mész elég gyorsan.