Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gép patika állapotú (önindítótól eltekintve, de az szénkefe-probléma), viszont többek véleménye az, hogy alkatrészügyileg nem szabad belemenni... mások szerint meg minden beszerezhető. Ismét egyesek szerint ez a motor találkozókra való könnyed motorozásra való, nem hétvégi és egyéb 3-400 km-es gurulásokra... nem tudom.
Nem tudom még, de váltok.
...akkor CBX lesz? Vagy mi?
Gixerre?
Ha hogy erzed?
Minnel fiatalabb annal kevesebbet adtak el annal kevesebb a bontott.Meg varsz ket harim evet es nem lesz egy epkezkabb sarab bekoluk csak takolt.
Én már azt is érzem amikor leveszem a burkolatot a GS-ről. Sokkal stabilabb érzetet nyújt nekem a burkolat.
Van rajta bukógomba. Egyébként tényleg drágák rá az idomok?
Mibaj egy nakeddel?
Sokkak machobb mint a tejfolospohar.
En siman beprobalnam a helyedben az fz 6 ot.ha nem jon be elpasszolod.
Amugy ha tudnad milyen aron merik az idomit nem vagynal ra.
Nagy kár hogy nem betétes...apropó, viszont a széttaposott sörös dobozokból már ki tudnék önteni egy blokkot.
Nanana annyiért nem válnék meg tőle, ha megválnék egyáltalán.
Nakedet meg amúgy sem szívesen vennék. Haver ajánlgatja a FZ6-osát (pedig az szép és jó motor) de inkább GSXF vagy GSXR.
Egyébként elvagyok a GS-el még mindig, de tudom hogy a 140-körüli tempózás minden egyes km-e egy szög a koporsójában...
Márpedig ez a tempó már alap, nem is tudok mostanában 4 l-es fogyasztás alá menni. Na meg az emelkedők... na ott aztán tényleg fel tud tartani nagyobb motorokat a GS.
De ha visszavinné a zámolyi sörösüvegeket, akkor már rég meg lenne egy új gixer kezdőbefizetése.
de hogy is nem fogsz
4-5 kiló egy hornet.Simán erősebb és annyiért elmegy a GS.
Dehogy nem! Nem adok neked 2 évet se. GS-t eladod, kicsi pénzmagot még hozzá teszel és veszel egy használt erősebbet.
Hát most úgy meghatódtam, hogy le kellett ülnöm.
Egyszerű a dolog, nem ülök erősebb motorra. Hacsak valami csoda folytán nem vándorol vissza hozzám a rászánt pénzmag...de ez hosszú.
Én nem emlékszem ilyenre.
Az viszont tény hogy másnap hű voltam a nap nevéhez, és térben, időben máshol jártam.
Ettől én is................de amíg nem az enyém az az erősebb gép nem bánom.
Gondolom tudod milyen anyagot ragasztanak rá, grafit alapút. A grafit egyik fő tulajdonsága? A súrlódás csökkentés (te mint szakember ezzel biztos tisztában vagy). Ezért a róna betéttel ha meg akarsz állni nagyobb erőt kell kifejtened mint egy másik betéttel. Tgk-ba használtunk sokat egy időben és leszoktunk róla. Motornál legfeljebb annak jó aki nem nagyon hajtja a gépet hanem komótosan közlekedik vele, akkor nincs ezzel gáz.
Jó gyerek ő, nem keni a szart a falra, egyébként meg jól is megy, csak jól esik beszólni.
Kicsit félek mi lesz, ha erősebb motorra ül.
Majd szólj előtte, és akkor visszaállítom a 25 kW-os fojtást, nehogy besüljön a mutatvány...
Van mogottuk par evtized! Mint irom egy ideje ezt hasznalom. A banditnal egyedul a hatso nem tetszett ezert abba ap szinteres van. De elol ugyan olyan mint a gyari az " elmeny".

Es ha ugyan olyan? Akkor az elso-hatso mar 2 tank...es hazai.
Hát van hogy küzd a teknikával.De ahol bátorság kell ott simán megoldja.
Ha sokat törpölsz vele a végén rögeszmés leszel mint hókuszpók és mindenhol törpéket látsz majd.És mióta a lipót bezárt nehéz az élete a bezanzásodottaknak.
1x megelőztem, aztán meg kellett állnom, h bevárjam.
Kösz jól!
Ne aggódj figyelem én itt is néha a dolgokat, törpicsek megen hülyeségeket beszél- ehhez szóltam hozzá.
Jobban jársz ha elől van.
A hátad mögött simán segbe....sz ha nem mész elég gyorsan.