Mindkettő árt a leengedés azért amit írtál a benne hagyás meg a leríkódás miatt ami meg sokszor szétszedést igényel....a legjobb időnként kijáratni belőle, beindítani......és kb ezt teszem, vagy nem....
Népek! Nehogy leeresszétek a karbiból a benzint! Többet árt a benne lévő gumialkatrészeknek a kiszáradás, mintha benzinben állnak! Nem beszélve arról, hogy az üzemanyag "bio" része lakkosodásra hajlamos... felesleges ilyen szutykokat gyártani a karburátorban. Maradjon csak oldott állapotban. Én inkább azt javaslom, hogy havonta egyszer fordítsátok PRI állásba a benzincsapot.
Esetleg még egy olyan tipp lehet, de ez tényleg csak tipp, hogy a tank alján elzárod a kimenő csonkot, lehúzod a benzincsövet, PRI-re rakod a csapot, és hadd szóljon.
Fehérváron 0.8 és 3.1 fok közti számokat látok, és nem vagyok benne biztos, hogy otthon nem fagy. Ezt most megúsztam, mert épp fesszabályzót cserélnek Teresában, így a héten kocsival vagyok... na de jövő héten újra felveszem a kesztyűt, szó szerint és képletesen is.
Annyit tennék csak hozzá, hogy megtapasztaltam, hogy a száraz időt nagyon alaposan meg kell kutatni. Nem győzöm elmegetni, mikor tavaly szilveszterkor gyönyörű tiszta időben (-6 fok) indultam neki, 4-5 kilométerrel arrébb meg olyan ködbe futottam, hogy onnantól tökéletes jégpálya volt az út...
Én pár évvel ezelőttig simán jártam motorral télen is, persze alapfeltétel az volt, hogy 0°C alatt csak száraz időben, nem akartam azért elfektetni a gépet. A rekord -7°C volt, nem is fáztam, sütött a nap is, csak sokan furán néztek. ;-) Amúgy a motorgumi van olyan puha, mint az autók téli gumija, ha száraz az aszfalt, tapad azért. OK, nem borogattam úgy, mint nyáron, de nem is csúszott meg. Most már azért kényelmesebb vagyok mondjuk, szóval inkább kocsizom én is a hidegben, főleg az öltözős rész miatt: anno a beöltözés-levetkőzés elvitte azt az időt, amit nyertem a kocsihoz képest.
Mondjuk nem tudom, csak nekem van-e ilyen sz*r helyzetben, vagy másnak is, de annak a csavarnak a nútját pont eltakarja a tank túlfolyócsöve... szóval néha jól jönne egy kanyarcsavarhúzó
Esetleg még érelzáróval elzárom a benzincsövet
És még 100 perc van a muszakból
egész télen rajta maradhat BEKÖTVE...vagyis még a riasztó is mehet. Bp- ~3600, Battán 4990ft
Annyit tennék csak hozzá, hogy megtapasztaltam, hogy a száraz időt nagyon alaposan meg kell kutatni. Nem győzöm elmegetni, mikor tavaly szilveszterkor gyönyörű tiszta időben (-6 fok) indultam neki, 4-5 kilométerrel arrébb meg olyan ködbe futottam, hogy onnantól tökéletes jégpálya volt az út...
Egy időben oda jártunk egy próbaterembe zenélni, még este 7 kor is nehéz volt parkolóhelyet találni.