Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csatlakozom! Sosem engedtem le a karbit, és sosem volt ebből gondom.
Mindkettő árt a leengedés azért amit írtál a benne hagyás meg a leríkódás miatt ami meg sokszor szétszedést igényel....a legjobb időnként kijáratni belőle, beindítani......és kb ezt teszem, vagy nem....
Népek! Nehogy leeresszétek a karbiból a benzint! Többet árt a benne lévő gumialkatrészeknek a kiszáradás, mintha benzinben állnak! Nem beszélve arról, hogy az üzemanyag "bio" része lakkosodásra hajlamos... felesleges ilyen szutykokat gyártani a karburátorban. Maradjon csak oldott állapotban. Én inkább azt javaslom, hogy havonta egyszer fordítsátok PRI állásba a benzincsapot.
A karbi alján van egy csavar...ott kell leengedni....
Az nem jó megoldás... ha túl sokáig hagyod rajta az érelzárót, utána amputálni kell a karbit meg a blokkot, mert elhalnak
Igen azóta már elolvastam a többit hsz-t is
Esetleg még érelzáróval elzárom a benzincsövet
Esetleg még egy olyan tipp lehet, de ez tényleg csak tipp, hogy a tank alján elzárod a kimenő csonkot, lehúzod a benzincsövet, PRI-re rakod a csapot, és hadd szóljon.
Mint írtam is, csak egy eldugult tanksapka kell hozzá, ami félig tele tanknál vákuumot okoz a rendszerben, és akkor nem jön ki a benzin a tankból
Perik, Neeem vagyok puhány! De épp kilábaltam az kórságomból, meg ezt a témát már a múltkor is kitárgyaltuk...vigyáznom kell magamra!
Hogy lehet kijáratni a karbiból az üzemanyagot , ha nem lehet elzárni a csapot?
Móni, le légy puhány!
Hát nem volt melegem a kerékpáron, de azért kibírható volt.
BP XVIII 2.3 fok...
4 fok van nálunk Gyömrőn, marad az autó mára!
Köszi srácok az infókat, megyek én is lecsekkolom mi a helyzet. Amiket írtatok nem valami kecsegtető!
Fehérváron 0.8 és 3.1 fok közti számokat látok, és nem vagyok benne biztos, hogy otthon nem fagy. Ezt most megúsztam, mert épp fesszabályzót cserélnek Teresában, így a héten kocsival vagyok... na de jövő héten újra felveszem a kesztyűt, szó szerint és képletesen is.
Jelenleg 30m-en ( egy torony tetején van érzékelö) 4.1fok van....nem meleg:-(

És még 100 perc van a muszakból
Én vettem egy AL800-as akkutoltöt és kész.
egész télen rajta maradhat BEKÖTVE...vagyis még a riasztó is mehet. Bp- ~3600, Battán 4990ft
Dettó, még a határhőmérséklet is stimmel

Annyit tennék csak hozzá, hogy megtapasztaltam, hogy a száraz időt nagyon alaposan meg kell kutatni. Nem győzöm elmegetni, mikor tavaly szilveszterkor gyönyörű tiszta időben (-6 fok) indultam neki, 4-5 kilométerrel arrébb meg olyan ködbe futottam, hogy onnantól tökéletes jégpálya volt az út...
Én pár évvel ezelőttig simán jártam motorral télen is, persze alapfeltétel az volt, hogy 0°C alatt csak száraz időben, nem akartam azért elfektetni a gépet. A rekord -7°C volt, nem is fáztam, sütött a nap is, csak sokan furán néztek. ;-) Amúgy a motorgumi van olyan puha, mint az autók téli gumija, ha száraz az aszfalt, tapad azért. OK, nem borogattam úgy, mint nyáron, de nem is csúszott meg. Most már azért kényelmesebb vagyok mondjuk, szóval inkább kocsizom én is a hidegben, főleg az öltözős rész miatt: anno a beöltözés-levetkőzés elvitte azt az időt, amit nyertem a kocsihoz képest.
Ráadásul autóra téli gumit kell vegyek.
No azt elhiszem.
Egy időben oda jártunk egy próbaterembe zenélni, még este 7 kor is nehéz volt parkolóhelyet találni.
Mondjuk nem tudom, csak nekem van-e ilyen sz*r helyzetben, vagy másnak is, de annak a csavarnak a nútját pont eltakarja a tank túlfolyócsöve... szóval néha jól jönne egy kanyarcsavarhúzó
igen egyrészt, más részt meg a Kossuth tér környékén kész katasztrófa a parkolás