Semmi különös csak nettó bunkóság, konfrontálódni nem volt idő
Mennem kellett egy kört a városban (szó szerint, mert körbementem a körúton 4 és 5 között), a masszív dugóval nem sok gondom volt, mentem a sorok között ahogy kell, a margit körúton utolértem egy motorost (valami ezeréves Kawasakival volt) akin ugyan látszódott hogy lelkes és menni akar, csak éppen ez nem sokat javított azon hogy előttem volt, én meg mögötte. Két oldaldobozzal (amitől igazából még nem is volt szerintem igazán szélesebb a motorja mint nélküle) lavírozott, de igazából csak a nagygáz megáll megnéz mindent elfére-e átbújik és ugyan ez oda-vissza ismétlődött. Mondom ez kész... kész rémálom lehet neki a történet.
A lámpánál elöl álltunk mindketten, egymás mellett. Mivel én értem utol őt és nem ő engem, gondoltam most majd mehetek végre újra szabadon.. de hát nem, ő megmutatta hogy az bizony az ő helye ott. (robogóst, pizzafutárt vagy mezei biciklisfutárt szerintem nem csak én szoktam magam elé engedni a kocsisorok között ha ő egyértelműen elfér én meg nem, vagy simán utolért és én meg kvázi feltartom, hanem minden normális ember).
Tulajdonképpen ennyi.. ahol három sávra szélesedik a körút megelőztem sorváltás keretében, aztán onnantól nem is láttam
Mindenesetre utána jót mosolyogtam, ahogy összekapcsoltam a fejemben a bunkó csakazértis én vagyok elöl parasztot és a motormárkát.. csak egy átlagos kawasakis ez is
Nem tudom Lovi pl hol motorozik, mert én annyi motorost szoktam utolérni mostanában a csúcsforgalomban, hogy az hihetetlen.. és még azt mondják a bénák ilyenkor már nem motoroznak. Sokaknak baj van a helyzetfelismerő és a szélességfelmérő képességével az fix.. no meg állandó tempóval se sokan tudnak a sorok között menni. Idegesítő.. mondjuk a többség az előzékeny legalább
Vazz, én sem válaszoltam, most jutott eszembe. Mentségemre legyen mondva, hogy utálok ilyesmiről levelezni, beszélve fel lehet tenni azonnali kérdéseket és lehet azonnali válaszokat adni.
Mentem egy gyors Börzsöny karikát. Nem rossz, el lehet arra kirándulgatni 2 keréken.
Viszont ahogy lement a Nap, dermesztően hideg lett.
Remélem jövő hétvégén tényleg olyan jó idő lesz, mint ahogy most írják!
Én is azt a tanácsot kaptam, hogy ne mert a guminak nyekk. Sztem teletank, konzerváló, járatás, leállítás, 1-1 kiskanál olaj a gyertyanyílásokon,akku ki. Ja meg perxe lemos. Láncot is, ja meg letakar,kipuftbetömköd. Sztem a blokkot és a kipufot totál bebugyolálom.
Azt látom hogy nem kifejezetten olcsó, viszont egyedül így tudom megváltoztatni úgy a motor megjelenését, hogy a későbbi eladáskor ne érjen hátrány, mivel így megmarad alatta a gyári fényezés és a matricázás is. Viszont ha jó, és évekig normális marad akkor annyira azért nem is drága... Magasnyomásúval lehet az ilyen felületet mosni?
A másik amire használnám/kipróbálnám az a laptop monitor felöli fedele lenne, mert előreláthatólag a gép amit veszek csak ideiglenes megoldás lesz 10-15 hónapra, utána meg nem ártana ha el lehetne adni, és nem úgy nézne ki mint ahogy az nálam szokott lenni...
kiszáradásban lehet valami mert amikor vettem az xt-t akkor előtte állt vagy másfél évet, aztán szivárgott pár hétig a csészetömítésnél
ellenben téli leállításoknál sosem volt még ilyen gondom
pedig jópár éve mindig leengedem a karbikat
még nyáron is ha hosszabb ideig nem használom
Én sem viszont tavaszonként sok karbit kell szétszedni tisztítás céljából. Sajnos az a szmötyi amit a benyába tesznek eléggé elkoszolja a karbit és eltömi a fúvókákat na meg a tűszelepet, ilyenkor szokott első indításnál folyni a túlfolyón és jó ha abbahagyja. Néha segít egy kis tisztító adalék.
Előbb Krissal, majd tsanyi és most te.
Ki várhat még tőled levelet doki?
Jelzett a postafiókom hogy levelem érkezett
Mennem kellett egy kört a városban (szó szerint, mert körbementem a körúton 4 és 5 között), a masszív dugóval nem sok gondom volt, mentem a sorok között ahogy kell, a margit körúton utolértem egy motorost (valami ezeréves Kawasakival volt) akin ugyan látszódott hogy lelkes és menni akar, csak éppen ez nem sokat javított azon hogy előttem volt, én meg mögötte. Két oldaldobozzal (amitől igazából még nem is volt szerintem igazán szélesebb a motorja mint nélküle) lavírozott, de igazából csak a nagygáz megáll megnéz mindent elfére-e átbújik és ugyan ez oda-vissza ismétlődött. Mondom ez kész... kész rémálom lehet neki a történet.
A lámpánál elöl álltunk mindketten, egymás mellett. Mivel én értem utol őt és nem ő engem, gondoltam most majd mehetek végre újra szabadon.. de hát nem, ő megmutatta hogy az bizony az ő helye ott. (robogóst, pizzafutárt vagy mezei biciklisfutárt szerintem nem csak én szoktam magam elé engedni a kocsisorok között ha ő egyértelműen elfér én meg nem, vagy simán utolért és én meg kvázi feltartom, hanem minden normális ember).
Tulajdonképpen ennyi.. ahol három sávra szélesedik a körút megelőztem sorváltás keretében, aztán onnantól nem is láttam
Mindenesetre utána jót mosolyogtam, ahogy összekapcsoltam a fejemben a bunkó csakazértis én vagyok elöl parasztot és a motormárkát.. csak egy átlagos kawasakis ez is
Nem tudom Lovi pl hol motorozik, mert én annyi motorost szoktam utolérni mostanában a csúcsforgalomban, hogy az hihetetlen.. és még azt mondják a bénák ilyenkor már nem motoroznak. Sokaknak baj van a helyzetfelismerő és a szélességfelmérő képességével az fix.. no meg állandó tempóval se sokan tudnak a sorok között menni. Idegesítő.. mondjuk a többség az előzékeny legalább
Viszont ahogy lement a Nap, dermesztően hideg lett.
Remélem jövő hétvégén tényleg olyan jó idő lesz, mint ahogy most írják!
A másik amire használnám/kipróbálnám az a laptop monitor felöli fedele lenne, mert előreláthatólag a gép amit veszek csak ideiglenes megoldás lesz 10-15 hónapra, utána meg nem ártana ha el lehetne adni, és nem úgy nézne ki mint ahogy az nálam szokott lenni...
ellenben téli leállításoknál sosem volt még ilyen gondom
pedig jópár éve mindig leengedem a karbikat
még nyáron is ha hosszabb ideig nem használom
No persze mindig komolyan is beszélek.
Láttam már ilyet is.