Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szoktam én is nézelődni,fényképezni na............kb ................tyyyyyűűűűűűűű de szuíp meg kéne nézni...................vróóóóóóóóómmmmmmm .....................ehhhh túlvagyokmá fene fordul vissza me megin elveszem az elöl menőket............
"TÚRA"

Ez az a szó ami kb annyi féle jelentéssel bír, ahány motoros van. Nálam például egyáltalán nem így néz ki egy túra
A Fazer közelebb van a 4-hez.
Kb. annyi. Tudod: TÚRA. Nézelődünk, fényképezünk, stb...
Akkor én nem akarok mögötte menni
50 lónál erősebb motoron az igazán "mámorító"
Konstans 100 max szerintem.
Ha valaki mögötted jön az mind 4,5-et eszik.
Nem szakíthattátok szét az istrángot
Ezek közül a 750-es boci a legjobb. És ha mögöttem jön, csak 4,5-öt eszik...
Új találkozási helyet javaslok, mivel úgy gondolom, hogy ha tankolni nem is kell, de vasárnap reggel azért nézek egy keréknyomást a kagylós kútnál, szóval ha odajössz 8 órára, rögtön mehetünk tovább Alacska felé.
Feketében nekem bejön. Nyomatékosabb alul mint az SV és jobb a fogyasztása is.
Isti!
Ha vasárnap reggel is ilyen hideg lesz mint ma, akkor becsatlakozáskor ne fehér bőrt keressél a sorban ha nem valóban keresed a dobozt azt felismered (egyébként meg fekete cordurát)
A GS-re is azt mondják , hogy női motor. Nekem is nagyon bejön a Gladius , de ha csere lesz akkor vagy 750-es boci vagy 650 sv
Gladius? na ne már, nem hiába mondják női motor, úgy is néz ki. Hol van már a f*sza SV650
Nekem is Fiat Puntom van 1.2-es de 8 szelepes 60 Le-s. Elég öregurasan adja elő magát, néha az idegeimre megy, de ritkán használom városon kívül, így elfogadom. Arra ott a GS, hogy tépkedjek. / 5mp alatt 100-on van , mit akarjak még? Na jó, előbb utóbb Gladius lesz belőle. / Fogyasztása nagyon jó 4,8-7l között fogyaszt nálam. Kedvelem a helykínálatát: ahhoz képest, hogy kis autó, kényelmesen el lehet férni benne és viszonylag nagy a csomagtere. Jobb lenne egy erősebb motorral, de nem érné meg eladni, mert 2004-es és mindössze 70.000km-t futott.
itt
Okk, biztos elkerülte a figyelmem.
Nem kicsi.Van aki rövid ducatoval hodrdja a garnitúrát.Monnyuk szenved is vele mert 3 fér be max.
Most speciel kicsit bepörgött a premium szegmns ülőben.
Kamillázokis mert egész nyáron nuku most meg a 4. bőrt aom le és lehet holnap összejön az 5. is.
Igazából rájöhettél volna már hogy nem vagyok átlagos jármű terén.
Ennek az 5 ajtósát 1,2-es motorral immár 12 év és 200e km óta nyűvöm.Különösebb baj nem volt vele max annyi hogy túlhajszoltam és 2x átégett a hengerfej tömítés ennyi idő alat és a magyar utak megették a futóművét.
Szal megbízhatóság kipipálva.
Sose gerjedtem a nagy német batárokra.Egy kicsi,gyors,relatíve nm sokat fogyasztó mindennapos melóbajárós gép kellene némleg több kraf-ta lmint az előző 80-lovas verda.
Ebbe egy 130 lovas barcetta motor van.Gyakorlatilag egy alfa blokk a két gyertya helyett egyel hengerenként.
Fullos felszereltség és pot elférek1-2 esetleg 3 embernek bőséges hely.Olcsóért.Megfogott a patika motor és beltér hülyegyerektuning (no nagykipuff,utólagos idom stb) nameg a 13 évre eső kis Km.
Az enyémről nézve még hihető is.200-nál már lenn rozsda a rugótornyoknál például.
KB ennyi a történet.
Ha befér az LT-be mehetünk együtt.
Addig nem döglök meg, amíg nem lesz egy ilyenem!

bocs, hogy belewau, de erre nem gondoltál? nem kell rendszám sem rá!
Ahhoz ez kicsi. Amúgy ennyiért itthon nincs ilyesmi? A tgk-nak nem nagyon van piaca mostanában.
Árut hordanék Zolinak!
Javítva!
Forbiddent vennél?....szép-szép, de mire jó?