Szoktam én is nézelődni,fényképezni na............kb ................tyyyyyűűűűűűűű de szuíp meg kéne nézni...................vróóóóóóóóómmmmmmm .....................ehhhh túlvagyokmá fene fordul vissza me megin elveszem az elöl menőket............
Új találkozási helyet javaslok, mivel úgy gondolom, hogy ha tankolni nem is kell, de vasárnap reggel azért nézek egy keréknyomást a kagylós kútnál, szóval ha odajössz 8 órára, rögtön mehetünk tovább Alacska felé.
Isti!
Ha vasárnap reggel is ilyen hideg lesz mint ma, akkor becsatlakozáskor ne fehér bőrt keressél a sorban ha nem valóban keresed a dobozt azt felismered (egyébként meg fekete cordurát)
Nekem is Fiat Puntom van 1.2-es de 8 szelepes 60 Le-s. Elég öregurasan adja elő magát, néha az idegeimre megy, de ritkán használom városon kívül, így elfogadom. Arra ott a GS, hogy tépkedjek. / 5mp alatt 100-on van , mit akarjak még? Na jó, előbb utóbb Gladius lesz belőle. / Fogyasztása nagyon jó 4,8-7l között fogyaszt nálam. Kedvelem a helykínálatát: ahhoz képest, hogy kis autó, kényelmesen el lehet férni benne és viszonylag nagy a csomagtere. Jobb lenne egy erősebb motorral, de nem érné meg eladni, mert 2004-es és mindössze 70.000km-t futott.
Nem kicsi.Van aki rövid ducatoval hodrdja a garnitúrát.Monnyuk szenved is vele mert 3 fér be max.
Most speciel kicsit bepörgött a premium szegmns ülőben.
Kamillázokis mert egész nyáron nuku most meg a 4. bőrt aom le és lehet holnap összejön az 5. is.
Igazából rájöhettél volna már hogy nem vagyok átlagos jármű terén.
Ennek az 5 ajtósát 1,2-es motorral immár 12 év és 200e km óta nyűvöm.Különösebb baj nem volt vele max annyi hogy túlhajszoltam és 2x átégett a hengerfej tömítés ennyi idő alat és a magyar utak megették a futóművét.
Szal megbízhatóság kipipálva.
Sose gerjedtem a nagy német batárokra.Egy kicsi,gyors,relatíve nm sokat fogyasztó mindennapos melóbajárós gép kellene némleg több kraf-ta lmint az előző 80-lovas verda.
Ebbe egy 130 lovas barcetta motor van.Gyakorlatilag egy alfa blokk a két gyertya helyett egyel hengerenként.
Fullos felszereltség és pot elférek1-2 esetleg 3 embernek bőséges hely.Olcsóért.Megfogott a patika motor és beltér hülyegyerektuning (no nagykipuff,utólagos idom stb) nameg a 13 évre eső kis Km.
Az enyémről nézve még hihető is.200-nál már lenn rozsda a rugótornyoknál például.
KB ennyi a történet.
Ha befér az LT-be mehetünk együtt.
Ez az a szó ami kb annyi féle jelentéssel bír, ahány motoros van. Nálam például egyáltalán nem így néz ki egy túra
Ha vasárnap reggel is ilyen hideg lesz mint ma, akkor becsatlakozáskor ne fehér bőrt keressél a sorban ha nem valóban keresed a dobozt azt felismered (egyébként meg fekete cordurát)
Most speciel kicsit bepörgött a premium szegmns ülőben.
Kamillázokis mert egész nyáron nuku most meg a 4. bőrt aom le és lehet holnap összejön az 5. is.
Ennek az 5 ajtósát 1,2-es motorral immár 12 év és 200e km óta nyűvöm.Különösebb baj nem volt vele max annyi hogy túlhajszoltam és 2x átégett a hengerfej tömítés ennyi idő alat és a magyar utak megették a futóművét.
Szal megbízhatóság kipipálva.
Sose gerjedtem a nagy német batárokra.Egy kicsi,gyors,relatíve nm sokat fogyasztó mindennapos melóbajárós gép kellene némleg több kraf-ta lmint az előző 80-lovas verda.
Ebbe egy 130 lovas barcetta motor van.Gyakorlatilag egy alfa blokk a két gyertya helyett egyel hengerenként.
Fullos felszereltség és pot elférek1-2 esetleg 3 embernek bőséges hely.Olcsóért.Megfogott a patika motor és beltér hülyegyerektuning (no nagykipuff,utólagos idom stb) nameg a 13 évre eső kis Km.
Az enyémről nézve még hihető is.200-nál már lenn rozsda a rugótornyoknál például.
KB ennyi a történet.
Ha befér az LT-be mehetünk együtt.
bocs, hogy belewau, de erre nem gondoltál? nem kell rendszám sem rá!