Nekem azt mondták, Battán már nincs kecmec, legyen tele a tank, meg mifene , úgyhogy gondoltam, jobb, ha elintézem még itthon, amit kell. Úgyis kell egy negyedóra Alacskáig innen, miért baj az, ha biztosra és ráhagyással megyek?
Úgy fest tudok csatlakozni az AKMT túrához. Vasárnap reggel találkozunk Battán, teli tankkal! (Remélem nem jelent gondot az ifjú padawan csatlakozása, próbálom majd tartani a ritmust :) )
Tudom hogy épp jó, mert ennyivel utaztunk az unalmasabb
átvezető egyenes szakaszokon (is) tavaly a DRZ-k miatt. Nem volt túl kellemes, de már kibírható volt. Gyorsan csak ott mentünk ahol úgy volt jó, akkor pedig megvártuk a DRZ-ket.. elsősorban nem a menetidő miatt jó gyorsan motorozni, hanem az élvezeti értéke miatt.
Egyébként nekem az a tapasztalatom, hogy változó terepi és útviszonyok között, amennyiben megvan a 110-es utazó és tapasztalt, kanyarokban is jól motorozó társak vannak sima ügy a napi 5-600.. kevésbé dombos/hegyes napokon a 7-750 kilométer is. Agresszívan motorozni bőven elég a hegyekben meg a nagyvárosok érdektelen részein. Szóval a 130-140 tartósan nem feltétlen szükséges
Nem, de már jártam úgy, hogy várni kellett a csőre, jobb, ha pár percet rászánok, és előbb kimegyek Az első cél úgyis Alacska, 8:15, az tartható, ha esetleg 7:50-kor indulunk is tovább.
110-120 még épp jó lehet az egyhengereseknek de sasszem ott sok 130-140 kéne bepótolni a falusi tötyögést.Ez meg hosszú távon nem egészséges a régi túraendúróknak.
Egyetlen egy esetben mennék el veled túrázni, ha mindkettőnknek azonos képességű/teljesítményű motorja lenne. Ami reálisan nézve a dolgokat azt jelentené hogy 40-60 ló közötti enduró 100-110-es országúti utazóval. Na ekkor nem őrülnék meg.. feltéve hogy a kigyorsítások, faluvégi felgyorsulások azok mindig a maximumhoz közelítenek.
Máskülönben ha a 110-120 tartható utazónak én már jól érzem magam, de ehhez azt is kell hogy a technikás részeken ne legyek korlátozva... meg ha valaki akkora spíler akkor őt én se korlátozzam. Ezért például feleslegesnek tartom a fix sorrendet, és az egymás előzgetésének a tiltását is. A záró ember az legyen fix adott szakaszon, de hogy ki megy elöl az teljesen mindegy, ha nem tartja fel a többit.
Ha Monorról 7:50 indulunk, hogyan érünk oda 8:00-ra Battára (azon kívül, hogy RENDKÍVÜL gyorsan)?
...nyugi nem lesz semmi gond
Úgy fest tudok csatlakozni az AKMT túrához. Vasárnap reggel találkozunk Battán, teli tankkal! (Remélem nem jelent gondot az ifjú padawan csatlakozása, próbálom majd tartani a ritmust :) )
átvezető egyenes szakaszokon (is) tavaly a DRZ-k miatt. Nem volt túl kellemes, de már kibírható volt. Gyorsan csak ott mentünk ahol úgy volt jó, akkor pedig megvártuk a DRZ-ket.. elsősorban nem a menetidő miatt jó gyorsan motorozni, hanem az élvezeti értéke miatt.
Egyébként nekem az a tapasztalatom, hogy változó terepi és útviszonyok között, amennyiben megvan a 110-es utazó és tapasztalt, kanyarokban is jól motorozó társak vannak sima ügy a napi 5-600.. kevésbé dombos/hegyes napokon a 7-750 kilométer is. Agresszívan motorozni bőven elég a hegyekben meg a nagyvárosok érdektelen részein. Szóval a 130-140 tartósan nem feltétlen szükséges
Máskülönben ha a 110-120 tartható utazónak én már jól érzem magam, de ehhez azt is kell hogy a technikás részeken ne legyek korlátozva... meg ha valaki akkora spíler akkor őt én se korlátozzam. Ezért például feleslegesnek tartom a fix sorrendet, és az egymás előzgetésének a tiltását is. A záró ember az legyen fix adott szakaszon, de hogy ki megy elöl az teljesen mindegy, ha nem tartja fel a többit.