Azt hiszem lemaradtam valamiről...
Akkor végül 650-es Bandita lesz, nem GSXF?
Bár szinte ugyan az.
A múltkor emlegetted hogy tetszik a Banditok külön ülése.
Én még azt is kaptam infóba, hogy ha menet közben döntögetsz, nem biztos, hogy csak a lánc kap az olajból, hanem akár a gumi is (nyilván ez az olajozó pozíciójának is kérdése), és ez sem növeli a biztonságérzetemet...
Középtámasszal kértem (szintén Blue beszélt rá), úgyhogy nem létszükséglet, és szerintem az utántöltögetés, beállítás, felszerelés miatt nem biztos, hogy kevesebb vesződséggel jár, mint a láncspray, de azért még alszom rá párat...
Most jut eszembe.. csak egy tanács.
A gyári láncok (valami csoda folytán) némileg többet mennek el mint amit utána tesznek fel; éppen ezért javaslom hogy az egyik első dolgod legyen láncolajzót tenni a motorral (és kis szerencsével láncot se kell majd cserélned a motoron amíg nálad marad)
Egyelőre gyorgy74 a szimpi, persze lehet csak a szintén 650 miatt.
Szotyiról meg hallottam rosszakat, inkább nem erőltetem. Na meg hogy valaki véleményt mondjon olyasmiről, amit nem ismer (lásd nem ült még 650-en).... pfff..., minek mondja akkor?!
Azért nem esem kétségbe, majd megoldom egy egyedi üléssel a Tommot-tól, vagy a somoto-tól...