Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg ha mindenki "bennragadt" motort akarna venni akkor miből élne meg a gyár, meg a kereskedés.. Egyszer volt Budán kutyavásár, valószínű jó sok évig nem fognak beragadni akkora készletek mint 2008-2009-ben..
GSXF650FA 2011-es modell ABS-el: 1.898.000
GSX 1250 FA 2011-es modell ABS-el: 2.748.000
GSX 1250 SA ABS nuku.2.398.000 Ft

Ez perr pill számszakilag nem egy 100-as difi.

Ebből azért kijön KB 4-5 év motorkázás.
Csak pár kattintás és kijön hogy a 100 az inkább 8-900e.

Csak mindenki a múltból él.

Amúgy dobok fel láncolajzós galériár.

Kész a fej prototipusa unalomból és nem tom jó lesz e vagy bedarálja és pofáraesek.
akkor 5 éve volt igaz....
Linkeld má be a hollós 2011-es benragadt árait a banditosokhoz mert agyfaszt kapok az "1250 csak 100-al drágább" mondataiktól.

Én nemmek arra mert bálinttomek megint leugat hogy elege van a triumph fényezésétől.
Na de akkor is, 2 yoshi-t egy GS-re?
Azok árából már vehetett volna egy másik GS-t is...
Más a hangja egy két és egy egy dobos motornak (ugyan azzal a blokkal is). A dupla kipufogó pedig jótékonyan hat a szimmetriára is, a szimmetria pedig gyönyörködtet. Szóval ezeket összeadva nem véletlen, hogy vannak olyanok akik nem elégednek meg a szimpla kipufogóval
A hang meg a másság...
Az 1000-esnél még meg is értem a költségcsökkentés végett, de a kicsire, minék 2x ugyanannyit költeni, mikor nincs ami megfújja?
Vagizás?
Régen meg a kisdobos...
Ez igen jó... ...akinek egy dobos van az kettőt akar és fordítva...az SV1000-en a nagy durranás az egydobos yoshi rendszer....a 650-en meg a kétdobos....
Mennyiert arultad.
550e helyett 600e lett
Akkor most már leveheted a GS hirdetését.. mennyiért számolták be?
Na, most már csak a bankon múlik...

Sajna 1-1,5 hét az átfutása az egész procedúrának míg ráülhetek (érkezés, összeszerelés, átírás...stb.), de addig is van időm "elbúcsúzni" a GS-től

A hétvége még kétséges, ha már van fix időpont és túl vagyok az összes "csatán" itthon, tudok igent vagy nemet mondani biztosra. Szervezkedjetek, aztán majd meglátjuk...
A gumikép alapján nem az a döntögetős fajta.
A hangjában semmi extra nincs, csak szebben szól mint egy egydobos rendszer. A felfogatása viszont elég botrányos... nagyon durva mennyivel lejjebb van a kipufogó alsó vége mint a lábtartó, szép nagy zakózást lehet majd vele összehozni
100-as tempóval?
Tőled ezt már megszoktam
Dupladobos GS 500 F: http://youtu.be/Uy8cgMCS1Ns
Akkó nincs gond.
Lidl-ben láttam 100 méteres kacsaszalagot.

Simán fel tudod az oldalidomra kötni őket vizszintesen és nem lesznek súlyelosztási problémák sem.








Boccs magaslabda vót.
2, de miért is?
Gyerekek mennyisége?
Mindjárt jön Zoli a csudálatos ötleteivel, h mit lehet ilyenkor tenni a gyerkőcökkel.