Én egy dobozzal és egy felgumipókozott gumival fogok menni.
Előtte még vissza kell vinnem a defektes hátsót, és hozok helyette egy jó elsőt (meg némi kézpénzt a különbözetért )
Valahogy 10-10:30 körül találkozhatnánk itt valahol. (én a 3-asron jövök ki Pestről.
Perik, neked is jó a találkapont, vagy becsatlakozol előbb hozzám, és megnézed velem a gumifelhozatalt?
A gs lanca 32e birt.a did 100 lovas lanc 34et.....
sprayztem allandoan. Az ara ~ a weben megtalalod... a banditra ugy szerezte nekem Koko. A lanc 26 a hatso fogas 9 az elso 3...
Az eso sokat szamit. Nekem siman elment 3-4 flakon egy evben
Es nem csak olcsobb hanem a lanc is tobbet bir. A gyari lanc 25enel kuka....olajzoval Eriknek kb 60e van benne ( nekem 35e). Az olajzo ara meg cakk-pakk nekem 1 jo szezon spraye volt. Elektronoika 2e, szelep 5e...csovek par szaz ft.
Szerintem Te is többet vagy közutakon, mint pályán és km-ben sem nagyon szoktál 500 alatti túrát csinálni. Ebből jön, hogy szerintem még Te sem tetted le a voksod csak a sport, vagy csak a túra mellett...
Élvezed ezt is, azt is és ez így van jól, pláne mióta ilyen hibrid gépeket is gyártanak, nincs szükség rá, hogy csak az egyiket élvezd...
Dipshit:
2,5 láncszett x 28eFt = 70eFt/100ekm a láncszett
1 flakon spray elég 10ekm-re -- 10 flakon/100ekm
2eFt x 10 flakon = 20eFt
70eFt + 20eFt = 90 eFt
Amúgy a 28eFt mint mondtam mindennel együtt volt és nem vagyok nagy szerelő, 24 volt a láncszett és 4 a szerelés...
- D.I.D. erősített lánc
- JT lánckerekek
- maszek (számla nélküli) szerelő
Most néztem, használtan ezek sem olcsóbbak a Gixerektől.
Persze sokkal hosszabb az élettartamuk, meg valószínűleg jobb állapotban is vannak.
De én úgy vagyok vele, hogy a motor töltött állapotban, megtankolva se legyen 200 kg felett.
Egyébként te úgy számolsz hogy 2,5 láncszett fogy el 100k alatt és így jön ki a 90khuf, míg amit én írtam az 75, de ott már új a lánc is, míg nálad már legalább félúton jár. Tehát még így is van legalább 30 különbség (bár én hitetlen vagyok azt illetően hogy ennyit elmennek a láncok(főleg ha már nem gyári) és hogy ilyen olcsó legyen a szett)
27e környékén járok.Picit erősebb a GS-nél.
Láncszemek felületén van rozsda de maga a lánc egyszerűen nem akar megdögleni.
Állítani nem tudtam mert nem kellett.
Nekem a GS 25-30 között ment el egy lánccal és olyan 35-40 körül lehetett a csere szervizben ha jól emlékszem. Viszont én elég sokat mentem esőben is.
A másik hogy kötve hiszem hogy a 650-re 30 lesz a láncszett. Igazából neked kell ezt kiszámolni, de biztos vagyok benne hogy olcsóbb az olajzózás mint a sprayzés.
- Évi kb 10ekm-t megyek, ez alatt 1 flakon doszta elég (1 fújás 500 vagy 1000 km-enként)
- 40ekm-t kibír a lánc sprayvel is (én állat voltam, hogy 28e-nél cseréltem)
- motortípustól függ a láncszett ára (GS-re pl 28-ból kijött minden)
Nem is a vesződségről beszéltem elsősorban hanem a pénzről. Házi olajozó 10 pénz körül lehet (4-5 láncspray ára), bele az olaj (hallomásból tudom) filléres tétel éves szinten. Ezzel szemben egy szezonban elfogy 2-3 láncspray is, de ami a pláne hogy a spayzett lánc, pláne ha esőben is van motorozás akkor csak olyan 25-30 ezer kilométer körül megy el (miközben elfújsz legalább 4 láncspayt is), míg a folyamatosan olajozott az 100 ezret is elmehet (ha nem várod meg hogy cápásodjon az első fogaskerék, hanem időben lecseréled).
Olajzó 100 000 km/lánc ami alatt elköltesz nagyvonalakban egy 15-öt az olajzóra, max 10et az olajra meg kb még egy 10-est a kisfogaskerekekre. Na ez 35 ropi a cseréig. 35+40(új láncszett).. vagyis 75be leszel, de már új szettel
Ha sprayzel akkor 100 000 km alatt elhasználsz 3 de lehet hogy 4 láncszettet, alkalmanként 40 000 huf körül, és elmegy vagy 12 ezer csak sprayre szettenként. Tehát valahol 200 000 huf körül költöttél csak a láncszettekre.
De mindjárt felhívom őket.
Akkor menjünk vasárnap.
Jó-jó, bocsi, csak vicc volt.
Én egy dobozzal és egy felgumipókozott gumival fogok menni.
Előtte még vissza kell vinnem a defektes hátsót, és hozok helyette egy jó elsőt (meg némi kézpénzt a különbözetért )
Valahogy 10-10:30 körül találkozhatnánk itt valahol. (én a 3-asron jövök ki Pestről.
Perik, neked is jó a találkapont, vagy becsatlakozol előbb hozzám, és megnézed velem a gumifelhozatalt?
http://www.akmt.hu/sufnituning...
Szoval csak ajanlani tudom!
en is paraztam de soha nem volt gond. Szerinted miert van sokunknak Akmt szinten?
Olcsobb.kifizetodobb.hasznos.megbizhato
sprayztem allandoan. Az ara ~ a weben megtalalod... a banditra ugy szerezte nekem Koko. A lanc 26 a hatso fogas 9 az elso 3...
Az eso sokat szamit. Nekem siman elment 3-4 flakon egy evben
Élvezed ezt is, azt is és ez így van jól, pláne mióta ilyen hibrid gépeket is gyártanak, nincs szükség rá, hogy csak az egyiket élvezd...
Dipshit:
2,5 láncszett x 28eFt = 70eFt/100ekm a láncszett
1 flakon spray elég 10ekm-re -- 10 flakon/100ekm
2eFt x 10 flakon = 20eFt
70eFt + 20eFt = 90 eFt
Amúgy a 28eFt mint mondtam mindennel együtt volt és nem vagyok nagy szerelő, 24 volt a láncszett és 4 a szerelés...
- D.I.D. erősített lánc
- JT lánckerekek
- maszek (számla nélküli) szerelő
Persze sokkal hosszabb az élettartamuk, meg valószínűleg jobb állapotban is vannak.
De én úgy vagyok vele, hogy a motor töltött állapotban, megtankolva se legyen 200 kg felett.
Láncszemek felületén van rozsda de maga a lánc egyszerűen nem akar megdögleni.
Állítani nem tudtam mert nem kellett.
Szerintem van benne még minimum 5-8e.
Nekem a GS 25-30 között ment el egy lánccal és olyan 35-40 körül lehetett a csere szervizben ha jól emlékszem. Viszont én elég sokat mentem esőben is.
A másik hogy kötve hiszem hogy a 650-re 30 lesz a láncszett. Igazából neked kell ezt kiszámolni, de biztos vagyok benne hogy olcsóbb az olajzózás mint a sprayzés.
- Évi kb 10ekm-t megyek, ez alatt 1 flakon doszta elég (1 fújás 500 vagy 1000 km-enként)
- 40ekm-t kibír a lánc sprayvel is (én állat voltam, hogy 28e-nél cseréltem)
- motortípustól függ a láncszett ára (GS-re pl 28-ból kijött minden)
tehát a képlet sprayvel:
2,5x28e+10x2e=90eFt...
Akkor hogy is van ez?
Vigyázz, nehogy Neked is ez legyen a következő!
Olajzó 100 000 km/lánc ami alatt elköltesz nagyvonalakban egy 15-öt az olajzóra, max 10et az olajra meg kb még egy 10-est a kisfogaskerekekre. Na ez 35 ropi a cseréig. 35+40(új láncszett).. vagyis 75be leszel, de már új szettel
Ha sprayzel akkor 100 000 km alatt elhasználsz 3 de lehet hogy 4 láncszettet, alkalmanként 40 000 huf körül, és elmegy vagy 12 ezer csak sprayre szettenként. Tehát valahol 200 000 huf körül költöttél csak a láncszettekre.
Elég egyszerű a képlet.....
Amúgy nekem jobban tetszik a GSXF Gixis kinézete.