És igazuk van.....nem drágább (nem sokkal), nem eszik többet (nem sokkal), súlya sem több (nem sokkal), a szervizköltség ugyanaz....pár dolog viszont sokkal jobb benne....sosem növöd ki az erejét mert nagyon könnyen tuningolható, jobb a futóműve, fékje stb.....igazából a kisebbnek akkor lenne értelme ha sokkal, de sokkal olcsóbb lenne, de nem....mert egy százassal többért megvan a nagyobb.....
A kavintont is elfelejtem bevenni.
Minden banditra vágyóval közlik odaát még ha 250-est is akar hogy 1250-es jobb.
Itt fórumon veséztük pont ki, mikor eredetileg 1250-et akartam, hogy a döntés előtt üljek mindkettőn (650 vs 1250).
A Hollós nyílt napján megtörtént, közvetlen egymás után, először a kicsi, majd a nagy...
Tipikus példája a "számok alapján ne dönts"-nek...
Röviden a miértre csak annyit: majd 50 évesen talán elgondolkodom a nagyon és nem a tapasztalatra utalok...
Azért köszi!
Amúgy meg szerintem nekem még sok.
De ami késik az lassan jön.2-3 év mulva már emberi árba esik le a 12-13-as évjárat árai és lehet venni KB 2 milláért kevés km-est.
Az lesz az utolsó motorom.NO átalakítás.No festés.
Csak gyári.
Neked meg miért "csak" 675 és nem 1050...
Hát egy nagy kalap szar volt az egész, úgy hogy ataaa nincs még esőcsizmánk!
Nekem ilyen van és bizonyított a szlovák túra alatt nem kis esőben. Ráadásul ha felhúzod rögtön urológusnak v. nőgyógyásznak néznek.