Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszike
Azt hiszem én lecsapok erre!
Amit próbáltál enyémet, most megnéztem a méretét. M-es
ataaa! Látod mit találtam?!
Arról kéne majd kép, h milyet vettél csilliókért.
Dobozt se raktam volna fel.
Még a szatyrokat is eladtam.

Jövőhéten megkapom a hátsó táskát.
bingó
Ez szinte biztos, h lidlis vagy aldis, mert ők forgalmazzák a crivit termékeket.
A feldobozolt motorhoz képest kb 3 centi a növekedés oldalra..mert dobozokkal valami 100 centi körül volt a motor. Az első bukócső csak 95 centi, az szerintem marad rajta hétköznapokon is, a hátsó meg inkább csak túrán meg ha valami betonplaccon rutinozok

Már alig várom hogy lássam, remélem olyan fasza lesz mint a gyári lett volna aranyáron
Jézus.
Nehogy úgy járj mint a francia csóri.
Asszem voltak gondok a rozsdával valami lézeres hegesztéses B oszlopnál.De csak rémlik.És a IV-es lábatlan utasoknak volt kényelmes.VI.-ostól felfelé kezdték a nimbuszt ujra építeni.
Maradok a H nál még 4-5 évig tuti.

Mivel KP-ban ki volt azonnal fizetve a válság kezdetén tetőző akcióhullám idején igen jó árban.

Csak azt sajnálom hogy hallgattam muterre (övé a cucc) és nem kombi lett.
Most kaptam a hírt hogy a bukócsövezésem elnyerte a végleges formáját. Elöl 95 centi széles lett a motor hátul meg 110
Ez nem olyan mint a Lidl-s?
Megnéztem a nevét amit múltkor belinkeltél újságból és rákeresve ezt találtam.
esőcsizma
Nekem nagyon gyanús
Az V-ös golf szándékosan lett olyan szar belülről amilyen, mert a IV-es túl jól sikerült és házon belüli konkurenciát jelentett elvileg az A3-masnak is. A IV-es golf a bőr műszerfalával (feláras extra volt, de akkor is) meg egyéb ilyen apró finomságaival elég űber volt 12-14 éve
Talán a jármű piac egy cseppet más bár nem biztos, sosem voltam forgalmazó csak hallomásom van róla. ...A bent ragadtakat fillérekért veszik meg kintről ( Anitának is egy ilyen M800-at vettünk anno) amik vagy raktárakban vagy bemutatótermekben voltak kiállítva. Itthon szerintem már rég nincs bent ragadt cucc, azt inkább máshonnan szerzik.
Mondjuk az V.-ös golfig attól a sivárságtól hánytam rendesen amit a WV produkált.
Inkább egy insignia vagy I astra.
De a H sem rossz.
Ja.De igazából ha van egy terméked amire fizettél monnyuk 1,4-et meg 3 éve ketyeg a készletfinaszírozás évi 5-6% már 4 éve ami növeli a kifizetett összeget mondjuk 1,8-ra nem adnám 17-ért de még 1,8-ért se.
Kenyeret nem kér.Jön valaki aki viszi.
Nekem van 2006-os bőrgarnitúrám.Imádkozom hogy senki ne vigye el mert vennem kéne a kötelező darabszám miatt egyet helyette.És nem kapnék netto beker áron sem ennyiért.

Szal nem biztos hogy sokat lehet alkudozni mert elhajtanak a vérbe.

Engem napi szinten próbálkoznak megdumálni erre az a válaszom mosolyogva egy 4 kilós garnitúránál hogy:

-Hölgyem ha le tudja alkudni a bérleti díjam a felére akkor ingyen a magáé a garnitúra meg az a hálószoba tokkal vonóval.

Erre már csak kényszeredett vigyorgás és tipli a válasz.
Jobb rajta a minőségérzet.. kb mint egy opel astra és golf közötti különbség. Ezért mondom hogy finomabb cucc. 10 éves koráig meg olyan nagy baja nem lehet
Már rég nem...ha gond van sokkal nagyobb mintegy szutyukin.. ...tehát legfeljebb az érzelem dominálhat vásárláskor, de az értelem nem...
Lejjebb írták, hogy 650-ből ugyan nem, de a nagyból van bent ragadt 2 guriga körül....na meg abból nagyobbat lehet alkudni...boltos vagy, Te ne tudnád?
Eeeeeeee.................én azért megnéztem a fullgas mostani árlistáját.

GSXF650FA 2011-es modell ABS-el: 1.898.000
GSX 1250 FA 2011-es modell ABS-el: 2.748.000
GSX 1250 SA ABS nuku.2.398.000 Ft

Ez perr pill számszakilag nem egy 100-as difi.

Ebből azért kijön KB 4-5 év motorkázás.
Finomabb technika szerintem a Honda. De hát kinek mi. Szerintem nagyon jó gép.
Ennyiért ki lehet alkudni új nagybandit..... ...és ahogy Tibi kolléga írta a bandi fórumban, az első fing az ülésbe igen sokat jelent...
Ha az 1250 sok, akkor ez szerintem egy nagyon jó hosszútávú, köztes megoldás. Honda CBF1000 (fekete..mert mintha az lenne a kívánt szín)