Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem vagyontárgyban mérik a boldogságot... csak erre sokan nem jöttek még rá. Nem kellenek milliós értékek ahhoz hogy élvezzük az életet..
Értem én... bár nem. De nem akarok arról vitatkozni hogy ki motorozik olcsóbban, mert nyilvánvaló hogy egy 5-10 éves távlaton (bár szerintem 5 évnél tovább kevesen szeretnek megtartani egy motort) mindig az lesz nyerésben aki használt 10-15 évesen vásárolt motort vesz, és nem az aki újat, pláne nem aki újat hitelre.. még úgyis ha belenyúl valami szarrakásba és azt fel is támasztja (utána már nem is lesz kockázatos az adott motor).

Azt meg pláne nem értem hogy miért az vesz hitelre motort/szórakoztató eszközt akinek amúgy sincs pénze (valamennyi pénze nyilván van, hát akkor válogasson abban a tartományban amire futja). A devizahiteles tüntetős bagázzsal se tudok együtt érezni (még ha lakást vettek akkor se)

Az meg külön meglepő hogy ezután a szenzációs 100 havi hitel után még képes vagy újabb hiteles motoron ábrándozni..
Vagy röviden: Az álmokért fizetni kell, vagy megöregszel és nem lesznek emlékeid.

A többihez meg: soha ne számold össze a részleteket, vagy ha igen, akkor árazd be az élményt is és úgy viszonyíts. Értem Dipshit okfejtését, de ha majd már 35-40 lesz rájön, hogy nincs 2-3 év gyűjtögetés, mert szalad az élet és az idő lesz a legdrágább kincsed.
Ma valahogy mindenkit megértek, biztos fáradt vagyok.
Akkor még mindig van 3 év és több mint 10 országnyi előnyöd
Tulajdonképpen 2008 februárjában kezdtem el motorozni, 2009 nyár közepére már 10 országban jártam motorral. Igazából elhatározás és bátorság kérdése (meg persze még sok egyéb, bár a motorozással szorosan nem összefüggő dologé)
Nocsak:-))))


De akkor se veszek most még mocit:-)))
Ellenben köszi az infót
(és akkor mindjárt jön a lehurrogás, hogy ne rinyáljak már annyit)
Na várjál!
2007-ben még sehol nem volt válság..... majd 2 évig 23-26.000-ret fizetem, vagyis 100 hónapos hitelnél (8,5 év) összesen 900.000-rel fizettem volna vissza többet, ez ha jól emlékszem valami 16% kamattal.


Azt senki nem tudta, max a bankok, hogy felrobban a CHF....és a 23 felmegy 43-ra. Most való igaz, hogy majd 4 milla lesz a 1798000-res motor ára.
DE!
Az hozzá tartozik, hogy ha akkor FORINT alapon veszem a motort, akkor nem 23-26 lett volna a törlesztés, hanem FIX 37.000ft.....(32-34% KAMAT)
Vagyis akkor is 3.700.000ft lenne a vége.
Azt viszont nem elfelejteni, hogy nem 1-2-3-4-5 éves a hitel....hanem 8,5 év (100 hónap)

Ellenben már csak 30 van hátra vagyis már csak a tőkét fizetem....
És igen.. olyan 8-900 lehet az ára.
De mivel semmi baja nincs így nem is akarom eladni.
30 hónap múlva viszont van egy "majdnem" új motorom!
Szóval azt sem kell elfelejteni, hogy valaki vesz 4-5-600-ért egy 10-15 éves használt, ki tudja ki-mit csinált vele motort - Én viszont tudom minden egyes méterének a történetét!



De egy 0km-es, hiteles motort soha nem fog megérteni egy olyan ember, aki utálja a hitelt, vagy az új motort. Erre jó példa volt már itt is. Remélem minden használt motor vásároló egyszer belenyúl a ganéj-ba...és akkor megérti miről beszéltem az Apriliánál.
Szóval ez meddő vita téma.


De a 4 milás motor...
Ok...de az csak az alap. Mivel nincs egybe 4 mila, így az is hiteles lenne, az viszont már 6-7-el végződne....

Szóval akkor úgy mondom TÖKEÁRON megyek el MAX 2-ig.
Elücsörögnék én annyit, ha nem törné föl ez a sz*r nyereg a... gatyámat. Az meg, hogy mennyit megyek, nem mérhető össze mások tapasztalatával, alig 2. éve van rendes motorom, némi gyakorlat azért még elkél, mire én kijutok a 3 megyényi távolságon belüli karikázás szintjéről.
Lehet hogy a sebességével nem lenne gond, de kötve hiszem hogy örömmel elücsörögne a nyeregben napi 10-14 órákat. Ugyanis én kicsit motorozni nem szoktam, vagy közlekedek határozott céllal vagy jó messzire elmegyek több napra, de csak azért nem ülök motorra hogy menjek a megyében vagy akár a szomszéd megyét is érintve 1-2 órát... Én ilyen végletes vagyok, vagy mindent vagy semmit
Néha kezdem azt gondolni, azért olyan vérszegény a tempóm, mert itt annyian szívják a vérem
Tök igazad van, ha tetszik és ennyit kiadsz rá, akkor pont olyan legyen, mint amit akarsz. Eddig meg azért nem cserélted le, mert még nem akartad igazán, ha akartad volna, hamarabb leszel megalkuvó. Ez teljesen rendben van.
Én kapásból tudok neked egy túra társat...doki!
Szerintem is jobban néz ki a kék fehér. Ráadásul sötétben is jobban látszik ami néha jól jöhet.
Nöm,hülye vagyok.

Nekem jó a kolbász ABS nélkül 1,6-é.

Fekete nagyon snassz,és kényes kék-fehér meg sportos.

1,2-esben is jól néz ki.

http://www.sportmotor.hu/motor...
Már rég lenne másik motorod, ha nem irreális áron akartad volna eladni a tiédet.
Én nem a túrázós felétől félnék.... bár társakat találni nem lenne egyszerű Vezettem már YBR-t, szórakoztató volt. A túrázást simán el tudnám képzelni ilyesmivel is 70-90 közötti tempóval, feltéve hogy új tájakra visz..mert ha nem akkor kicsit uncsi lenne, de a felfedezés élménye kárpótolna az erő hiányáért
A 125 4T szintén opció. Jelentős lelki rákészülést igényelne vele egy külföldi túra, de munkába járósnak teljesen ideális lenne.
Itt egy "tesó" haveromtól, csak ajánlani tudom:

XJ 600 N
Ha tk-ra vágnám a Divit én se tudnék egyből venni egy másikat fél milláért.. sőt. Valószínű valami régebbi 125 4t-vel büntetném magam..legalább lenne idő gondolkozni azon hogy hol basztam el

Meg hát a Divi kicsit drágább motor mint ami csak úgy megvehetnék magamnak, csak szerencsém volt mert csak egy 100-asba került a motorcsere. Szóval kihagyhatatlan volt. Nem mindig fog ez így összejönni
Tavasszal még volt, csak elb.lf.szoskodtam, mert vevőre vártam. Most viszont, hogy a beszámítással is kompromisszumot kötöttem, várnom kell, mert elfogyott. Németo-ot kérdezték, ott is. Kék-fehér még van, viszont az nem tetszik.

Az egész úgy működik (fyi), hogy szinte az összes márkakereskedés a Suzuki Hungary adatbázisával, így készletével dolgozik. Tehát csak akkor rendelik meg a motort, ha megvan rá a vevő. Ha a magyar Suzukinál nincs, akkor kérdezhetik a többi ország hivatalos első forgalombahozóját, hogy van-e.

Az aug-i gyártás, gyakorlatilag a kifogyott készletek miatt leadott utánrendelések kiszolgálására van. A japók meg abból indultak ki, hogy a h.lye vevőnek az általuk "hivatalos"-nak beállított kék-fehér alapszín lesz a legnépszerűbb, ezért abból csináltak sokat. Nekem persze (h.lye vevőnek) a sokak által kolbászzsírvörös színűnek "becéczett" narancssárga és a fekete tetszik.

Előbbiből van egy 2009-es abs nélküli túltárolt Balatonbogláron 1,7M-ért, de annyira nem vagyok h.lye vevő, így várok a fekete 2012 ill. így már 2013-mas abs-es verzióra, ami viszont nincs...

TECCIK ÉRTENI?
Őszintén? Lehet, hogy az lenne.
Vennél egy 15+ éves GS 500-at
Hát, őszintén nem tudom mit csinálnék, ha most kéne hirtelen másik motort vennem... ami pénzünk van, megvan annak a helye máshol... szóval igencsak fájna, ha úgy istenesen lezúznám Teresát...
650-es bandit ráadásul előző modellév.Át se kell szerszámozni januárban csak be kell szórni a gyár egyik végénm a bauxitot meg a vasérce némi kőolajjal és má szarják is ki a cuccot.

Mitart ilyen kurvalassan?

És miazhogy nincs motor valamelyik kereskedésben?

Viccelnek?