Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az ő véleménye Alvaróval és másokkal is ellentétben az, hogy a doboz nagyon is megdobja a fogyasztást. Nekem mindegyik ember hitelesnek tűnik.
OK. kinyomoztam már pár dolgot. Felgurultam a cuccért. Mire odaértem 4800-lett a telefonos 4500 helyett a légszűrő. Mindegy ennyi csúsztatás még belefér. A sünök nagyon komolyan veszik a trafipax hetet. Legvalószínűtlenebb helyeken is ott lapultak. Vigyázzatok! 2x annyi ideig tartott az út mint a szokásos.
Az talán csökkenti a szívászajt.
Megbízhatósági probléma itt sincs ahogy olvastam. Csak elspórolt megoldások, meg egy üzemszerűen szarul működő automata váltó (szoftveresen biztos jobbá tehető). Meg rájött arra a felhasználó hogy 48 lóerő az 700 köbcentiből is 48 lóerő, ami nem sok.. legalábbis ha 110-ről akar gyorsítani.

Az ár tükrözi a minőséget...no meg csodák sincsenek (pedig mintha a modell bevezetése körül ilyesmi felhangok lettek volna)
Nem gondoltam volna. A honda azért elég megbízható gépeket gyárt.(gyártott) Most már kíváncsi lennék az új CB500X re is...
Amikor kicseréltem nagyon zavart, most viszont csak ha magasabb fordulatszámon motorfékezek és váltogatok vissza, de akkor nagyon durva hangja van.
Az megoldás lehet ha az airbox száját körberagasztom azzal az öntapadós szivaccsal amit adtál? Gondolom az akkor már rendesen zár...
Ez az automata váltó..khm..nekem sem jött be amikor kipróbáltam a VFR 1200-at. Szerintem botrány.
Akkor frissiben ezt írtam:
Ma reggel volt szerencsém-szerencsétlenségem menni egy VFR1200 automata váltós géppel.
A motor nagyon jó benyomást tett rám amíg szemléltem, alaposan összerakottnak tűnt, bár néhol már túlbonyolított (garázsban a szomszéd Simsonos Pistivel ne állj neki babrálni mert csak berhelés lesz!) érzetet keltett .
Még valami ami szemet szúrt. Műanyag borít műanyagot.
Felülve a szemből meglehetősen harcias gépezetre volt egy olyan félelmem, mi lesz ha sokkal jobb mint a Bandit? Ó én szerencsétlen. Forgolódhatok majd megint egy másra , egy újra vágyakozva az ágyamban.
Az automata váltó előnyeként a motorral szűk helyen megfordulás robogós érzést adott.
Nem kellett a váltóval, a kuplungkarral vagy egyébbel bűvészkedni. Először nagyon furcsa volt. Vártam hogy lefulladok Ez nem történhet meg ugyebár, de a bal lábamnál a váltókar nem léte, olyan szellős érzést adott mintha mezitláb lennék.
Elindulás természetesen egyből S azaz sport fokozatban . A Városi fokozatot túlontúl tatásnak mondták. Lehet hogy csak engem akart meglepni Gyula úr ahogyan a százhetven valahány lóerőt egyből a nyakamba rakta azzal a beszúrással megfűszerezve hogy a 4.5 millás motort nem kéne elhajítani , így eszembe ne jusson nagy gázt rántani indulásnál bármennyire is robogósnak tűnik a dolog.
Óvatosan indult tehát a tesztkarika.Nem sokáig tartott az illedelmes bemutatkozás, mert bár tisztában voltam az anyagiak kockáztatásával, de mégiscsak unatkozni kezdtem a nyeregben.
Állítólag „ilyettololyattolbecsinálszolyattol!” Na lássuk hát! Megrántom a gázkart…hé….Na mi van? Semmi? Van egy kis idő mire a teszetosza computer megengedi hogy újragondoljuk a dolgokat! Mint a számítógép aki a biztonság kedvéért megkérdezi: „Biztosan törli? „ Biztosan Gyorsít? Enter. Pukk…..ennyi? A váltó csörög , kluttyog, kattog mint a trolibusz. KIÁBRÁNDÍTÓ! Már hatodikban járok és megyek…de csak megyek hé! Én meg akartam tudni milyen az száguldani ezzel a géppel. A biztonság kedvéért visszaengedem a gázt, és újra odarántok! Klutty-katt…pillanatnyi szünet. A computer doklgozik és a sebességfokozatot 3-asba dobja. Megindul. Na végre! De csak a nem rossz kategóriáig jut. A futómű ellenben parádé, a fékek messze felülmúlják azt amit vártam! Csodálatos!
Az üléspóz nekem nagyon bejön!Az ülések kialakítása átgondolt, ergonomia a magamfajta pincefestő termetű legénykének pont jó (175cm) !
A pocsék utak nem is olyan pocsékok ebben a nyeregben!
Lassítást , gyorsítást a trolibuszok kattogása kíséri és ettől valahogy az az érzésem hogy mindjárt szétrepül valami de nagyon , odabent a blokkban , vagy a váltóban.
Tudom hogy nem, de azért mégis zavarja az én technikai paranoiás fülemet. A váltások lennének legalább simábbak ha már kattog-zörög. De nem! Megtorpanások, apró billenések.
Visszatérek a kiinduláshoz és sértetlenül adom vissza a masinát.
Nem vagyok elájulva! Egy Váci garzon áráért nem kéne köszönöm!
Nem azt mondom hogy rossz motor, de zsiráf kategória! Szép, meg minden, de otthonra nem kell!
Ui:Bele sem szeretnék gondolni milyen az amikor a kanyar közepén gondol egyet a computer őnagysága, és vált egyet a megtorpanós, megbillenős fajtából! Köszi
Én nem lepődtem meg rajta.... arról a motorról lerí hogy túl olcsó, meg is van az eredménye
Hello

Ez azért érdekes...
Mire meglesz az enyém, mehetek hozzád a címekért, hogy mit, hol, mennyiért!
Uhh, felhívtam a motorrad-ot. 4500 a gyári. Akkor tényleg nem éri meg mást venni. Azt mondták, hogy nem is tartanak utángyártottat mert nem éri meg ha ilyen olcsó a gyári. Nemrég még jóval drágább volt.
Amúgy én is hilfo-t használok, könnyebb hozzájutni na meg olcsóbb is, de van aminél szórakozni kell vele.....na meg sűrűbben cserélni bár ez lakhelytől illetve attól függ hol használja az ember.
A 650f-be akkor jó lehet az injektor miatt, de azért mindjárt utánanézek mennyi a gyári, szerintem nem 2000 a különbség, de ha kis esély is van rá, hogy jobb akkor azt veszem. Tavasszal még a gs-be is megvettem a gyárit. Ott 3500 volt az utángyártott a gyári meg 11000 körül.
Van olyanis.
De nem........a cipekedés nem izmosít...............inkább állóképesség és izület kell.

Van szekrény amitől kiesik a szemem de jobbára inkább a kanapék,ágyak amitől nyúlik rendesen a kar.
És hogy utálom az emeletes hátakat.

Meg a firlefrancos "áh nem komoly csak a tetőtérbe" ártetlan megjegyzéseket.
Na akkor kamillázok rendesen.
De amit legjobban rühellek azok az utólagos ajtó és ablak meg az új építésű sorházi nyílászárók.
Volt hogy 78 centi széles bejáraton kellet kitotózni hogy rakjak be egy 90-centi széles sarkot úgy hogy baja ne legyen.
mert nem?
papírbútort árulsz csak?
egyszer vittem egy fa szekrényt, még a hátulja is fa volt, ajtók nélkül is majd be....artam/tunk tőle olyan nehéz volt
Izmos a fenét.
akkor te izmos vagy
emelni azért jó, mert addig is pihen az ember
Nem fér bele a házba és farigcsálni kell vagy erőltetni......amúgy a hilfo szerintem többet enged át mint a gyári és ezért lett Ataa-nak is erősebb a szívóhang...a karbis gépek vagy tolerálják vagy nem, de az idősebbeknél akár állítgatni is kellhet hozzá....az injektor lekezeli így annál nem nagyon venni észre....
Mivel egész héten bútorokat cipelek kiráz a hideg a motoremelő bajnokságtól.
ezek a promo videók nemigen tükrözik a valóságot(de tökre tetszett)
láttam én videót az 1200as ténéréről is szinte elhittem hogy mindenre képes. vagyis a motor képes de az ember nem
ahol én a 600assal minimális izzadással végigmentem ott az 1200es alig-alig és nagyon izzadva
engem az aszfalt nem vonz, a csapatás sem, én máshogy ítélem meg ezeket a dolgokat
igaz most a vége felé a szerpentin már kezdett tetszeni
én csóró vagyok nekem a legfőbb szempont az olcsó gép, minden túrán lezúzok ezt-azt így a drága géppel el sem mennék mert egyrészt sajnálám másrészt meg nem tudnám javítani
ja és a 30fokos emelkedő az semmi 50 felett kezd érdekessé válni
mi így mulatunk:
Nem a tetszetősség a lényeg a 800xc-nél.Vagy inkább a simánál.

Hanem hogy a 3 hengeres majd 100 lovas blokk miatt lehet csapatni elég keményen országúton de a magas lábai és az üléspóz miatt enyhe földút/szar aszfalton is elmegy.Nem ráz szét mint most.

Tehát kétcélú inkább az asztfalt felé tolódva mondjuk 70/30%-ban.

Patakmeder,sártenger,köves vízmosás 30fokos emelkedővel gyakorlatilag kizárt.
Inkább a jobb cuccolás kényelem vonzana.Később vagy jobban megtollasodva.Most marad ami van.
És a tigert is átalakítanám hogy befogadja a radiális féket meg a feszesebb első/hátsó rugókat.Elég olcsón megoldhatónak látom a dolgot.

De egyszer már linkeltem egy icon videót ahol igen keményen csapatnak.Ha már láttad akkor ne nézd meg ha nem keress rá a yotube-on Triumph Portland to dakar címen.
ehh
ezeknek tökmindegy hogy 25 vagy 35 évesek relatíve kicsi pénzért talpra lehet állítani őket
persze nem olyan tetszetős mint a triumph
amúgy az ülése szinte olyan annak a hondának

légszűrő
haver xtz660 gépébe is valami utángyártott szűrőt vett, motorfelújítás lett a vége mert mellette beóvakodott a homok
A légszűrőházban lötyögött.
És valami 2e forint volt a difi a gyári szűrővel összehasonlítva.
Engem annyira nem mozgat még.Csak gyüjtöm az infokat.
Mire elszánom magam az endurozásra tuti kigyilkolták ezeket tehát kiesnek.
És addigra emberi árra mennek le a 800-as tigerek.
Az nem lehet , hogy az sv-nél ugyan annyit tudott a HF mint a gyári csak kisebb méretben? Vagy az illesztéseknél volt elcsúszás?