Van egy gumiszabály miszerint bármilyen úton előforduló dologra felkészülve kell vezetni.
Ez aszongya egykeréken bicikliző fehérelefánt orráról leeső gibbonra nem de útfelbontásra tábla nélkül ja fel kell készülni.
"főleg ha sejthető a szar út"
Azért egy Üllői aszfaltozott mellékutcában nem sejthető, hogy ott lesz egy útfelbontás jelölés nélkül... nem hiszem, hogy hasonló esetben 6-7000 körül tartottam volna a fordulatot, hogy kiugrasszam a vasat, ha kell, nem túl reális
Más egy Enduró, krossz géppel a földúton,persze hogy hagysz tartalékot, de egy betonbogárnak, mint mi, elég irreális lenne folyamatosan forgatni
nekem a ténérénél kb 2-5 decit jelent a "dinamikusabb" közlekedés+ egy foggal kisebb első lánckerék
szóval ha nem pályán megy az ember 1000km távokat nemigen érdemes spórolni a fordulaton, főleg ha sejthető a szar út
na de nem kezdő túrázó vagy rájöttél már sokmindenre
kicsi edzés romániában egy alsóbbrendű úton és megvan a rutin
utána ha már egy tenyérnyi bőrhiány elkerülhető már megérte
de itthon is lehet tesztelni-gyakorolni, először egy locsolótömlő vagy ilyesmivel végén jöhet az eur raklap
Vagy nem kell mindig minden körülmények között felkapcsolni és benzintakarékosan közlekedni. Sokan le szokták szólni azokat, akik kihasználják a teljes fordulatszámtartományt pedig csak ügyelnek arra, hogy mindig legyen tűzerő 50nél nem kell már az utolsó fokozatban nyomulni.
A tutit nem akartam megmondani, csak kotnyeleskedek
Kurvára igaza van, ha látod 20 méterrel előbb és szépen rákészülsz... talán... de utólag megmondva a tutit, sokat tett hozzá, most Samy-nek is sokkal jobb lett tőle.
Érdekes hozzáállás a baleseti helyszínelőtől is, semmi módon nem jelölt útfelbontásba, ha belemész, minden figyelmeztető tábla hiányában, akkor te vagy a hibás?
Milyen útviszonyoknak megfelelően? 50-el lehet menni, belátható, aszfaltozott út, közepén kanyarral és a sávpdban egy bazi nagy jelöletlen útfelbontással... jöhettek szembe is és azért kellett a jobb oldalon maradnod...na akkor mi van?
Igaza van....csak az a probléma, hogy utcán motorozva ritkán van olyan fordulatszám tartományban és sebességben motor, hogy csak úgy rárántva a gázt lehessen az ilyet menteni, vagy legalábbis úgy menteni, mint ahogy azt földúton, terepen szokás csinálni.
Nekem az Aprilia dobozom a Zakopane "világvége" motorozáson sem ázott be, pedig minden esély meg volt rá... Nem gyakran motorozom vízfalban, de akkor sikerült.
A dobozon szerintem nem kell spórolni, az csukódjon rendesen, ne ázzon be, viszont a tartónál, meg a konzolnál ami pénzt elkérnek az vicc.
Az biztos hogy százezreket kidobni csomagtartó/konzol/dobozok szettért elmeroggyantság! Én szerencsére ezekkel együtt vettem, viszont ha nem lett volna, tuti legyártatottam volna valami tisztességes iparossal!
Nekem most így tökéletesen megfelel ez a két cucc. És így mostmár világos, hogy belülre van az "esőzsák" De így legalább itt a lakásban bepakolom az esőzsákba, és ráérek holnap levinni a ruhákat, meg mindent, a táskákat viszont már ma földobtam, így reggel azzal nem kell bajlódni :)
Ki kell próbálni, hogy milyen, ha beválik, beválik, ha nem, az ember még mindig vehet másikat(ha engedi a pénztárcája)
Na azt hiszem a feljelentés elmarad.
Ma beszéltem egy baleseti helyszinelővel, azt mondja 80% hogy engem basznak meg mondván nem az útviszonyoknak megfelelően vezettem,ha nem láttam be az utat miért kerültem ki jobbról a kanyarodó kocsit. A másik meg hogy önkormányzattal szemben kártérítési pert nyerni marha kicsi az esély, pontosabban az Üllői önkormányzat kb az esetek 10 %-n fizet csak.
Made in hungary én így szeretlek
Ja...........hát ha egy újonnan vett dolgot még sokat kell mókolni hogy használható legyen majd még tartót hegeszteni hozzá az már nem 12 rugó.
És ha még hozzávesszük hogy átlagos használatban KB évente 2x lesz feltolva a bringára KB 1 hétre.
Akkor belátható hogy van némi értelme egy zacskónak.
Pláne hogy nem mindenki nagy fabrikátor.
És ha szorult bele egy hangyányi igényesség akkor KB 25-30 rugót feccölhet bele 1 dobozba meg egy tartóba.Használt givi vagy egyéb nem hulladék kategórában.
Ez aszongya egykeréken bicikliző fehérelefánt orráról leeső gibbonra nem de útfelbontásra tábla nélkül ja fel kell készülni.