Időm van, de nem akarom fájdítani a szívem... mert egy RT még a realitások közelében mozog, ha rögtön nem is elérhető... 800ezer, 1 millióért már válogatni lehet közöttük.. na a tigris az még bőven nem ez az árkategória! Majd 10 év múlva egy 10 évest...vagy inkább 10 év múlva egy 5 évest. Az úgy már reálisabb..talán.
Az eddigi témákhoz csak annyit fűznék, hogy én 4 liter alatti fogyasztással nem élveztem a GS-em.. amikor élveztem akkor legalább 4,5 litert evett, ha nem 5-öt.
Nagyobb motor se fog kevesebbet enni, mert azt is ugyan ott.. fordulatszám tartomány kétharmadán fogja használni aki megveszi... mert így kényelmes. Nekem ne mondja senki azt hogy csak 90-100-zal fog menni egy akármilyen nagy, 70 lovasnál erősebb motorral, mert ez úgysem igaz..
Egyébiránt... Ma ültem egy BMW RT-n (1100, 2000-res évjárat), nem kellett volna , mert most már határozottan vágyom rá! Eddig csak tetszett, de olyan az egész ergonómiája, mintha rám öntötték volna... és most már túlárazottnak sem tartom (bár úgy könnyű, hogy pénzem sincs rá )
Na bassz, hazaértünk. A mai nap halál volt.
Marosvásárhelyről indultunk, égetett a levegő még 120-130-as tempónál is. A plexi szinte végig csukva, napellenző lehajtva, mert ha kinyitottam olyan volt, mintha a tűzhelybe néztem volna be.
Hazaértem és egyben lenyomtam 1,5 liter tejet. Na megyek is zuhanyozni, mert a pöcsömtől a seggemig kialakult egy patak.
Egyébként a Transalpina qrva jó, még úgy is, h nincs teljesen befejezve, a Transzfogaras sem rossz, bár az aszfalt hagy némi kívánni valót és mivel hétvége volt, tele volt buta autósokkal, az Olt völgye is szép, és még nagyon sok szép út van.
Nincs titok! Valszeg a stíluson múlik. Technikailag annyi, hogy elől egy foggal több van. És használom a lendületet. 65 ezer elmúlt már, de a fékbetétek még eredetiek.
Én próbáltam az 1250-et is, és ennek következtében változtattam meg az elhatározásom a 650-re, mert eredetileg (végső motornak) a nagyobbat szerettem volna...
Widi, szerintem nyugodtan kipróbálhatod a GSX1250F-et, csak megerősít majd benne, hogy jól választottál...
Megfordítom a dolgot.
Nyugaton megengedheted madanak hogy tarts egy városi robit,egy literes sportolót,egy túraendúrót és egy cross gépet és azt veszed elő ami a legcélszerűbb vagy kedved mit hoz.
Itthon meg tarhatsz egyet oszt vagy azzal mész mindenhova vagy buszozol.
Nagyobb motor se fog kevesebbet enni, mert azt is ugyan ott.. fordulatszám tartomány kétharmadán fogja használni aki megveszi... mert így kényelmes. Nekem ne mondja senki azt hogy csak 90-100-zal fog menni egy akármilyen nagy, 70 lovasnál erősebb motorral, mert ez úgysem igaz..
Egyébiránt... Ma ültem egy BMW RT-n (1100, 2000-res évjárat), nem kellett volna , mert most már határozottan vágyom rá! Eddig csak tetszett, de olyan az egész ergonómiája, mintha rám öntötték volna... és most már túlárazottnak sem tartom (bár úgy könnyű, hogy pénzem sincs rá )
Marosvásárhelyről indultunk, égetett a levegő még 120-130-as tempónál is. A plexi szinte végig csukva, napellenző lehajtva, mert ha kinyitottam olyan volt, mintha a tűzhelybe néztem volna be.
Hazaértem és egyben lenyomtam 1,5 liter tejet. Na megyek is zuhanyozni, mert a pöcsömtől a seggemig kialakult egy patak.
Egyébként a Transalpina qrva jó, még úgy is, h nincs teljesen befejezve, a Transzfogaras sem rossz, bár az aszfalt hagy némi kívánni valót és mivel hétvége volt, tele volt buta autósokkal, az Olt völgye is szép, és még nagyon sok szép út van.
http://www.fuelly.com/motorcyc...
http://www.fuelly.com/motorcyc...
Widi, szerintem nyugodtan kipróbálhatod a GSX1250F-et, csak megerősít majd benne, hogy jól választottál...
4,3 liter a gyári tartalék, most néztem meg a könyvében!
Nyugaton megengedheted madanak hogy tarts egy városi robit,egy literes sportolót,egy túraendúrót és egy cross gépet és azt veszed elő ami a legcélszerűbb vagy kedved mit hoz.
Itthon meg tarhatsz egyet oszt vagy azzal mész mindenhova vagy buszozol.
Eergo nem jó de ez van.