Ha az EU megszabhatja adott esetben az uborkák méretét és ívét is, ezt miért ne tehetné?
Egyébként meg biztosan körbe lehetne bástyázni technikai hókuszpókuszokkal úgy, hogy ne lehessen versenykorlátozónak tekinteni. Ilyen erővel a CO-kibocsátást se tudnák folyamatosan lejjebb vitetni a gyártókkal, az mégis sikerül. Nem az korlátozza a versenyt, ha kereteket szabnak meg, hanem ha azokat csak egy vagy csak kevés gyártó képes kitölteni.
Amúgy is, engem csak az érdekelne, technikailag mit tudnának kihozni a mérnökök, ha kapnának egy ilyen-olyan felső határt, és azt kellene maximálisan kitölteniük.
Azért kitűnő példa vagy az önpszichózisra.
Én azt mondom, hogy ha már meg kell magyarázni magadnak a dolgokat, akkor ott valami nem kerek.
Használod, élvezed, kielégít, akkor nem kell ilyen "elborult" kliséket gyártani önmagadnak, mert eszedbe sem jut.
Akinek nagy van és nem tudja kimotorozni azzal nyugtatja magát és azzal érvel, hogy HA KELL akkor legalább ott van.
Akinek már kicsi a motor és kinőtte, az meg rátalál a gazdaságosság és egyéb észérvek kapaszkodójába.
Igazából, ha az anyagi eszközöket nem vesszük figyelembe, akkor az ideális motorosnak egyre nagyobb erőre, kifinomultabb alkatrészekre van szüksége a folyamatos fejlődéshez.
Ezzel együtt jár az is, hogy simán "hozzászokik" az 50-60 vagy akár 150Km/h sebességkülönbségekkel történő előzésekhez is
Persze, megközelíthetjük úgy is a dolgot, hogy minek 2méteres tv ?
Hisz a 32centis képcsövesen is ugyanaz látható.
120-ig meg miért unalmas az FZ6 ?
0-ról eltelt vagy 5-5,5másodperc és épp hogy 2be tetted már meg is untad ?
Hát a jelek szerint nem adhatják el az örökösei a motorját azzal a szöveggel, hogy "4 rétegű bőrüléssel és a tankon többször rétegezett, hőkezeléssel formára igazított bőrhuzattal"
Azért érdekelne, mi történne, ha mondjuk valami "önkorlátozást" bevezetnének a gyártók (vagy "államilag-nemzetközileg" rá lennének kényszeríttetve), és mondjuk 10-20 évig nem csinálnának például 800 cm3-nál nagyobb gépeket.
Sziasztok ! Kérdésem lenne hozzátok az ügyben , hogy a GS 500 vázon változtattak-e valamit az évek alatt . Esetleg valaki tud egy forgalomba helyezhető vázat ? Köszöntem
Szerintem is így van. Ha egy nagyobb géped van, amit egyszerűen nem tudsz kihasználni, baromi frusztráló tud lenni, és éppen ezért paradox módon egy gyengébb motoron sokkal jobban élvezel minden egyes kilométert, amikor nem unatkozol. Ez biztos, hogy így van, csak az ember nagyravágyó és könnyen csőlátóvá válik ezzel kapcsolatban.
De pl. a "buta" amcsik is előbbre járnak nálunk ebben a felfedezésben , akiknek elég a Harley 80-al elpöfögve. Sokáig nem értettem őket én sem, de a 100-120 ig unalmas FZ6 után már máshogy látom a dolgokat.
Akkor a gyártók miért építenek mégis "nagyobb" gépeket, tőlünk nyugatabbra meg távol-keletebbre is? A "nagyobb" alatt értsük most az 500 cm3-nál nagyobb géposztályt (ha már egyszer a jelek szerint az 500-as szint is bőven elég az ésszerű határokon belüli motorozáshoz).
Így van! Egy ezres sportmotoron 90-nél, pláne 60-nál városban úgy érzed magad mint az a pilóta, aki nem szállhat fel az utasszállítóval, csak a kifutó pályán közlekedhet mint egy idióta, kész szenvedés. A GS-en már ilyen tempó mellett is élvezetes. Ezért szeretem.
Az sem véletlen, hogy pl. Münchenben vagy bárhol Olaszországban városokban nem is nagyon látsz nagy motorokat közlekedni. Erre ők már rég rájöttek. Nálunk Magyarországon viszont dívik a megalománia. Az sem baj, hogy a drága motor megvétele után nem marad elég pénz a fenntartására és sokszor csak áll a garázsban. Bevallom azért én is szeretnék nagyobbat. Nem tudom kivonni magamat ebből a szemléletből, amit valószínűleg a szocialista idők hiánygazdasága is generál.
Nézegettem ülés-komfortosítást, ha jól emlékszem, a somoto 8 ezret kér egy ilyenért, a tommot meg egy 10-essel többet. Kinek van erről tapasztalata, érdemes-e ilyesmibe pénzt tenni, vagy pakoljam tele a gatyómat párnákkal, azt' jó'van?
Ez így van. A télen még én is 100%-ig hittem, hogy sokáig nem kell nekem nagyobb az 500-nál. Meg, hogy az égvilágon semmi értelme a nagyobbnak. De aztán elmentem egy nyílt napra kipróbálni a 650-et......
Egyébként meg biztosan körbe lehetne bástyázni technikai hókuszpókuszokkal úgy, hogy ne lehessen versenykorlátozónak tekinteni. Ilyen erővel a CO-kibocsátást se tudnák folyamatosan lejjebb vitetni a gyártókkal, az mégis sikerül. Nem az korlátozza a versenyt, ha kereteket szabnak meg, hanem ha azokat csak egy vagy csak kevés gyártó képes kitölteni.
Amúgy is, engem csak az érdekelne, technikailag mit tudnának kihozni a mérnökök, ha kapnának egy ilyen-olyan felső határt, és azt kellene maximálisan kitölteniük.
Én azt mondom, hogy ha már meg kell magyarázni magadnak a dolgokat, akkor ott valami nem kerek.
Használod, élvezed, kielégít, akkor nem kell ilyen "elborult" kliséket gyártani önmagadnak, mert eszedbe sem jut.
Akinek nagy van és nem tudja kimotorozni azzal nyugtatja magát és azzal érvel, hogy HA KELL akkor legalább ott van.
Akinek már kicsi a motor és kinőtte, az meg rátalál a gazdaságosság és egyéb észérvek kapaszkodójába.
Igazából, ha az anyagi eszközöket nem vesszük figyelembe, akkor az ideális motorosnak egyre nagyobb erőre, kifinomultabb alkatrészekre van szüksége a folyamatos fejlődéshez.
Ezzel együtt jár az is, hogy simán "hozzászokik" az 50-60 vagy akár 150Km/h sebességkülönbségekkel történő előzésekhez is
Persze, megközelíthetjük úgy is a dolgot, hogy minek 2méteres tv ?
Hisz a 32centis képcsövesen is ugyanaz látható.
120-ig meg miért unalmas az FZ6 ?
0-ról eltelt vagy 5-5,5másodperc és épp hogy 2be tetted már meg is untad ?
De pl. a "buta" amcsik is előbbre járnak nálunk ebben a felfedezésben , akiknek elég a Harley 80-al elpöfögve. Sokáig nem értettem őket én sem, de a 100-120 ig unalmas FZ6 után már máshogy látom a dolgokat.
Az sem véletlen, hogy pl. Münchenben vagy bárhol Olaszországban városokban nem is nagyon látsz nagy motorokat közlekedni. Erre ők már rég rájöttek. Nálunk Magyarországon viszont dívik a megalománia. Az sem baj, hogy a drága motor megvétele után nem marad elég pénz a fenntartására és sokszor csak áll a garázsban. Bevallom azért én is szeretnék nagyobbat. Nem tudom kivonni magamat ebből a szemléletből, amit valószínűleg a szocialista idők hiánygazdasága is generál.