Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Viszont akkor nekem nincs is szükségem nagyobbra, ezek szerint, mert én így szeretek gurulni, ami valószínűleg erősebb gépnél se változna... tehát nem nyernék semmit a cserével, sőt, csak még jobban idegesítene, hogy arányaiban még nagyobb részt nem használok a gépből
A GS es fórum találkozó ügyében van valami előrelépés?
Valahogy fel kell juttatni a motort is.
anyósülésről csaknem esel le?
A gsx650f ugyan annyit pörög adott sebességnél mint a gs500. Az 500-ba belehajtottam 4000km-et 3.9-4.3 közötti fogyasztással. A 650-el meg 4.5-5.5 közt járok eddig 3500 km-et. Kb. pont annyival eszik többet amennyivel gyorsabban megyek vele. Az 5.5 egy nagyon sietős menetnél volt, ahogy már nem is szeretek motorozni. De lassabban utazni is kényelmesebb a nagyobbal. Mondjuk a gsx650f a sor 4-esek közt kisfogyasztásúnak számít.
Láttad milyen magasan van?
Simán leeshetek róla.
Azt hiszem, jobban járok, ha mégis inkább komfortosítom a GS ülését, mert a jelek szerint megfogtam az Isten lábát ezzel a típussal
Magyar viszonylatban és KRESZ-ileg elegendő teljesítmény, élménymotorozási lehetőség, alacsony fogyasztás... csak ne lennék ilyen hosszú és kipárnázatlan
Az a szerencse 2eft-ból nem mehetsz sokat.....persze a platón is biztonságos
Okés . Tegnap amúgy cseréltem első fékbetéteket Brembo-ra. Már nem sok volt a régibe az újért pedig féláron jutottam hozzá
Én ésszerűen előzöm meg a közlekedőeket.
Úgy beszélsz mintha ez az élvezeti faktorozás helye nem 90km/h sebességű utakon folyna hanem zárt versenypályán. Egy RR-rel 150alatt nincs élvezet, viszont 50-60 km/h sebesség különbséggel előzni hétköznapi közlekedőket öngyilkosság.....ezért jó a gs mert KÖZÚTON ésszerű sebességtartományban élvezetes vele motorozni.
Akkor viszont lásd korábbi hozzászólásom: ne foglalkozz vele, a lényeg, hogy megfelelő távolságonként töltsd tele
Akkor viszont tuti nem jó a tartalékoma csapon!
Nem egészen. A régebbieknél és az újabbaknál, valamint a japán és spanyol modellek közt is van különbség, úgy tudom. Nekem 4 l felett van valamivel.
Az elvekkel nem sokra megyünk.
Rengeteg dologtól függ az üzemanyag fogyasztás, de leginkább az egyhuzamban megtett út hosszától, na meg a pilótától. Sokszor többet megeszik egy kisebb erőforrás mint egy nagyobb.
Persze minden megoldható, csak akkor az már nem felszabadult motorozás, hanem görcsös odafigyelés.
Ha még 2T vs 4T szintre is lemegyünk, akkor könnyen megeshet, hogy egy hegyezett 50es 2T megeszi az 500 4T dupláját.
Viszont a GS-t nem hasonlítanám sor4 600hoz, élvezeti faktorban pláne nem, mert egy RR-nél le sem kell forgatni a hármast, hogy a GS max sebességével haladjunk azzal a 2-3liter + benzinnel meg nem foglalkoznál
Rosszul gondolom ?
én már ilyenre beíratkozni nem fogok.......amit 40éve szarul csinálok már nem akarom kijavítani......még összezavarna
de ettől még érdeklődő vagyok
Na és most a legnagyobb hőségben elindulok haza, remélem nem olvadok rá a motorra teljesen!
3 liter a gyári!
Lehet, de a 100 km-ből akkor 40-en keresztül biztosan csak tolnám... nem hiányzik az
És én ma sem jutok ki oda
Ma délután 16 órától éjfélig ismét nyílt napot tart a Safety-Hungary
Jabbezony.Eltöfögök egy hétig vele.

Igaz 3 nap H100-as menet van.

Tudod 29.-e.........még nincs itt a habzsidőzszi fizuidő.
2ezerért tankoltál...hmm ez aztán spórolás
Ez csak elvben lehetséges.....a gyakorlatban a teszteket és fórumokat olvasgatva leszűrhető.....a nagyobb motor többet eszik.
fogyasztás terén nehéz megfogni a gs-t....30éves technika de sok computeres csoda tanulhatna tőle. A gs-el 4l alatti fogyival élvezni lehet a motorozást.....a nagyobb négyhengeresekkel csak szenvedsz
191 nél világított 224-nél töltöttem bele 4 litert.

Egyész újgazdaghitelesfíling.