Viszont akkor nekem nincs is szükségem nagyobbra, ezek szerint, mert én így szeretek gurulni, ami valószínűleg erősebb gépnél se változna... tehát nem nyernék semmit a cserével, sőt, csak még jobban idegesítene, hogy arányaiban még nagyobb részt nem használok a gépből
A gsx650f ugyan annyit pörög adott sebességnél mint a gs500. Az 500-ba belehajtottam 4000km-et 3.9-4.3 közötti fogyasztással. A 650-el meg 4.5-5.5 közt járok eddig 3500 km-et. Kb. pont annyival eszik többet amennyivel gyorsabban megyek vele. Az 5.5 egy nagyon sietős menetnél volt, ahogy már nem is szeretek motorozni. De lassabban utazni is kényelmesebb a nagyobbal. Mondjuk a gsx650f a sor 4-esek közt kisfogyasztásúnak számít.
Azt hiszem, jobban járok, ha mégis inkább komfortosítom a GS ülését, mert a jelek szerint megfogtam az Isten lábát ezzel a típussal
Magyar viszonylatban és KRESZ-ileg elegendő teljesítmény, élménymotorozási lehetőség, alacsony fogyasztás... csak ne lennék ilyen hosszú és kipárnázatlan
Úgy beszélsz mintha ez az élvezeti faktorozás helye nem 90km/h sebességű utakon folyna hanem zárt versenypályán. Egy RR-rel 150alatt nincs élvezet, viszont 50-60 km/h sebesség különbséggel előzni hétköznapi közlekedőket öngyilkosság.....ezért jó a gs mert KÖZÚTON ésszerű sebességtartományban élvezetes vele motorozni.
Az elvekkel nem sokra megyünk.
Rengeteg dologtól függ az üzemanyag fogyasztás, de leginkább az egyhuzamban megtett út hosszától, na meg a pilótától. Sokszor többet megeszik egy kisebb erőforrás mint egy nagyobb.
Persze minden megoldható, csak akkor az már nem felszabadult motorozás, hanem görcsös odafigyelés.
Ha még 2T vs 4T szintre is lemegyünk, akkor könnyen megeshet, hogy egy hegyezett 50es 2T megeszi az 500 4T dupláját.
Viszont a GS-t nem hasonlítanám sor4 600hoz, élvezeti faktorban pláne nem, mert egy RR-nél le sem kell forgatni a hármast, hogy a GS max sebességével haladjunk azzal a 2-3liter + benzinnel meg nem foglalkoznál
Rosszul gondolom ?
Ez csak elvben lehetséges.....a gyakorlatban a teszteket és fórumokat olvasgatva leszűrhető.....a nagyobb motor többet eszik.
fogyasztás terén nehéz megfogni a gs-t....30éves technika de sok computeres csoda tanulhatna tőle. A gs-el 4l alatti fogyival élvezni lehet a motorozást.....a nagyobb négyhengeresekkel csak szenvedsz
Simán leeshetek róla.
Magyar viszonylatban és KRESZ-ileg elegendő teljesítmény, élménymotorozási lehetőség, alacsony fogyasztás... csak ne lennék ilyen hosszú és kipárnázatlan
Rengeteg dologtól függ az üzemanyag fogyasztás, de leginkább az egyhuzamban megtett út hosszától, na meg a pilótától. Sokszor többet megeszik egy kisebb erőforrás mint egy nagyobb.
Persze minden megoldható, csak akkor az már nem felszabadult motorozás, hanem görcsös odafigyelés.
Ha még 2T vs 4T szintre is lemegyünk, akkor könnyen megeshet, hogy egy hegyezett 50es 2T megeszi az 500 4T dupláját.
Viszont a GS-t nem hasonlítanám sor4 600hoz, élvezeti faktorban pláne nem, mert egy RR-nél le sem kell forgatni a hármast, hogy a GS max sebességével haladjunk azzal a 2-3liter + benzinnel meg nem foglalkoznál
Rosszul gondolom ?
de ettől még érdeklődő vagyok
Igaz 3 nap H100-as menet van.
Tudod 29.-e.........még nincs itt a habzsidőzszi fizuidő.
fogyasztás terén nehéz megfogni a gs-t....30éves technika de sok computeres csoda tanulhatna tőle. A gs-el 4l alatti fogyival élvezni lehet a motorozást.....a nagyobb négyhengeresekkel csak szenvedsz
Egyész újgazdaghitelesfíling.