Sokat megyek, így a nagy számok törvénye alapján előjönnek a dolgok. Viszont az első villa ejj de jó lett! Olajscere után szaladtam egy kört a városban és a környékén hogy betörjem az olajat, és élmény volt vele szlalomozgatni az úton. Az eddigihez képest sokkal jobban reagál. Ööm bodottá!
GS-t szétmotorozni? Ne viccelj!
Apropopo! Egyik ismerősöm felhívott hogy van egy félig használt Heidenau első gumija, és ingyen megválna tőle ha kell valakinek. Nem egy pályára való modell, de ingázóknak jó lehet, főleg ingyen.
Lovi81! Olajat is lecseréltem, részemről ok a holnap, csak be ne ájuljunk. Majd 60-80 km-enként megállunk inni hűsölni.
Remélem első kerekem nem hullik szét!
Ahogy alvaro kollega lentebb megjegyezte, csajt nem adunk kölcsön, és a Freewind sem szalondarab, hogy csak úgy bemenjek kipróbálni. Nem hiszem, hogy csak azért kellene eladó gépeket megnéznem, hogy kipróbáljam egy körre jól is néznék ki.
Masszivabb, merfoldekkel kenyelmesebb, es tol, mint a mozdony. A masik oldalon meg a magasabb fogyasztas, es a macsos jarasu motor. Probalj ki egyet, ugy is az a mervado.;
Sanyi, fasza lett a teló, remélem nem is fog könnyezni! Xj900, neked köszönjük a telefonos segítséget!
Sikerült szétkapni a telót teljesen, így nem kellett piszkálgatni a szimeringet, és faszán ki lehetett pucolni. A gyári olaj gyakorlatilag víz állagú volt. 15-ös került bele, amitől sokkal feszesebb lett az egész.
Viszont a szerelés rávilágított arra is, hogy a fő probléma a kerékcsapágyban van.
Xj900, neked van kerékcsapágy kiszedőd? Sajna Sanyinak 18-as a legkisebb, GS-hez meg azt hiszem 16-os kellene.
Lecseréltük fékolajat is, ami ismét rávilágított egy problémára...
A hátsó fékbetét belső párja nem hogy fémen, hanem fém alá volt már kopva. Ha kívülről nézi az ember akkor csak a külső látszik, az meg amikor néztem akkor rendben szokott lenni. Persze most már az is kuka volt, de legalább nem fémig kopott. Szerencsére Sanyi fiókjában találtunk egy pár félig elgyepált betétet, így legalább haza tudtam jönni vele.
Össz?