Ezzel egyetértek. Én is inkább a Gladius mellett maradok következő motornak, tetszik a V2, de vmi tuti ülést kell majd csináltatnom rá, mert baromi kényelmetlen.
Na, hazaértem. Csak most meg hová induljak ebben a dög melegben?
tsanyi: írtam a motorozz.hu-n a "vevő"-re, de ahogy látom nagyon áron alul keresgél... Ugyan még nem válaszolt, de erős túlzás volt komoly vevőnek titulálni...
Mint mondtam adott pénzmennyiségért kapható legtöbb élvezet és felhasználási terület.
Mindenben jobb és ugyanannyiba kerül.1,7-1,8 milla mindegyik.
Nincs mit mérlegelni.
Válasszak egy kicsi,gyengébb gépet vagy egy playstation motort amit 6500 nál kinyiffantja saját elektronikája?Mintha egy smartban ülnék.Ez nem motor hanem egy közlekedőedény.
Vicc a egész.
Bár nem fenyeget a veszély.Nekem jó hosszú időre megvan az ingázó,játékos,túrázóm KB ugyanennyiért.És hogy 2 literrel többet eszik azt less....m
A Gladius teljesen más kategória 72Le-s V2-es motorral nem érdemes összehasonlítani, hogy melyik jobb motor. Ha az ár-értéket vesszük alapul, akkor persze én is a Gladiust választanám, de az még sajnos odébb lesz.
Ennyiért simán veszel egy gladiust ami nem purcan ki 140-nél ha kell 4,5-et eszik,ráülhet a mama is és ne lesz tőle vemhes szamár és nem egy félbevágott ingeszegény jazz.
Kösz, hogy ajánlottad, elolvastam. Elég szubjektívnek találom és az elmarasztaló részeit sokszor túlzónak. Azért dicséri is, amit nem lehet nem dicsérni, de furcsa mód olyankor elég szemérmessé válik. Mintha mindig nagyobb kategóriájú motorhoz hasonlítaná logikátlanul, pedig nyilván elég lenne az 500-as szegmens paraméterei között maradni. Mindenesetre érdekes, hogy az eddig megjelent cikkek mindig egyértelműen pozitív hangvételben íródtak az 500-as Hondáról. Én pedig mind a három változatot komolyan teszteltem és kiválóra értékelem, persze közben nem esve abba a hibába, hogy más kategóriához hasonlítom.
--- Miért lenne hiba, hogy az NC700-hoz képest kisebb a nyomatéka, amikor az NC 200cm-el nagyobb, tehát más kategória, persze azt nem írta, hogy az NC ugyanúgy csak 48Le-s ?
---- Miért baj, hogy az 500-ast jobban kell forgatni, amikor ez logikusan következik abból, hogy kisebb a motor? /Arról viszont nem ír, hogy pont ezért annyira élvezetes az 500-as: mindig tudod cibálni a bajszát és nem kell ehhez a hatáshoz tök feleslegesen 170-nel közlekedni, mint nagyobb 4 hengeres motorokon, ami egy ördögi szánalmas kényszer, hiszen a motoros amúgy nem szeretné feleslegesen lerövidíteni a menetidőt és nem látni a tájat, magát és másokat veszélybe sodorni stb. Egy nagyobb motoron a teljesség megélése csak így lehetséges. Ezért szeretem az 500-as kategóriát, mert itt ésszerű határok között a motor már kibontakozhat és ez kedvemre való./
--- tételesen ír valótlan dolgokat, mert éppen hogy a motornak nagyon ütős hangja van, nincs vibráció és nem esik lassan a fordulat
--- azt írja a gyorsítás vérszegény és nyomatékszegény, de ellentmondásba keveredik magával, mert máshol pedig, hogy gyorsan elér tiltásig. Én csak annyit teszek hozzá, hogy picit poros aszfalton azonnal elforog a hátsókerék, száraz aszfalton pedig elemeli az elejét majdnem mint egy crossmotor.
---- tételesen nem igaz, hogy 110 felett már csak szenvedve gyorsul és, pláne hogy az NC700-al ellentétben. Pont fordítva igaz az NC700 110 fölött gondolkozóba esik, míg az 500-as pörgős motor virgonc marad a teljes fordulatszám tartományban, míg az NC700 6000-nél mintha elvágták volna veszélyesen leszabályoz mintha hirtelen vészfékeznél. Az 500-as pillanatok alatt 150-nel megy és nem erőlködik, a futómű is példásan tolerálja.
---- gondolkodóba ejt viszont, hogy azt írja, hogy autópálya tempónál 5,5-6l-t fogyaszt, bár nem teljesen egyértelmű, hogy ez milyen sebességet takar. Mindenesetre többi teszt egységesen alacsony fogyasztásról ír, nem lennék meglepve akkor, hogy ez az értékelés pontatlan. De pl. a Kawasaki Z800-as fogyasztását is lehúzza, más cikkben pedig érdekes módon takarékosra hozták ki.
--- érdemtelenül kritizálja a futóművét, mert szerintem ebben a szegmensben parádés a futóműve: zokszó nélkül nyeli a kátyúkat és a rossz útfelületet, szinte kiegyenesíti, nincs zötykölődés és közben az irányíthatóság pontos marad, de normál útviszonyok között is remekel.
--- azért ő is méltatja sokszor a motort, erről nem írok.
Nekem azért tetszik nagyon, mert egy precíz, minden fordulaton agilis motor, amit bizonyít egykerekezési hajlama is, aminek nem kell irreális tempót diktálnod, hogy megéld rajta a teljességet, hogy kihasználod a motort, hogy elemében van, amikor közlekedsz vele és nem pedig unalmasan teljesítőképessége töredékében fulladozik kihasználatlanul, mert a közlekedési körülmények nem engednek nem engednek többet, ami olyan szánalmas érzés tud lenni vagy gyorshajtásra buzdít meglett felelősségteljes embereket, ami még szánalmasabb, mert a motor manipulálja ki ezt a méltóságát vesztett sofőrjétől, mert ez valójában nem is az ő döntése.
Viszont ez a motor sem szarik be, ha mégis tartósan 150-180 között kell vonatoznia. Tapasztalat azonban azt mutatja, hogy ritkán adódik erre lehetőség, vagy eleve nem akar sokat az ember ilyen sebességgel haladni: mert hova? Mi lesz a tájjal ? Az autópálya pedig még nagy sebesség mellett is uncsi.
Érdekes, a Fuellyn néztem, az átlag átlaga, a haranggörbe csúcsa 3.5l/100 táján van - vagy a tesztben csesztek el valamit, vagy a tesztmotorban, vagy a karakterisztikája fura, és aránylag könnyű nagyon elcseszni
Hazajöttem hétvégére. Kiszámoltam , hogy mennyit eszik a gs. 3.6 liter
Volt benne minden 150 től lefelé , város , autóút tehát vegyes. Hazafele szolnoktól 1 ismeretlen motorossal jöttem kb 40 km-t. Jó fej volt , ha lemaradtam akkor bevárt aztán 1 körforgalomba elváltak az útjaink.
újra átfutottam. 5,5-6 az autópálya tempós fogyasztás.. normálisan közlekedve 4,5-5 a vegyes. Az mondjuk nem tragikus, de ma már nem is számít túl jónak
Hogy egy tök átlagos motor, átlagnál jobb fékkel. Ingázásra meg nőknek gyerekeknek tuti , és hogy 120 fölött keservesen gyorsul... Szóval Mackonak nem tetszett . Ja, és sokat is eszik 5,5-6 liter
Felőlem lehet 10:30 is Esztergomban. Ganjaninjával meg MentQ-val mentünk tavaly egy ekkora kört és délután otthon voltam. Mondjuk relatív kevés volt a szerpentin, de simán lenyomjuk szerintem. A másik hogy ha este ledobnak a Tátrában valahol, akkor is hazatalálok pár óra alatt.
tsanyi: írtam a motorozz.hu-n a "vevő"-re, de ahogy látom nagyon áron alul keresgél... Ugyan még nem válaszolt, de erős túlzás volt komoly vevőnek titulálni...
Mindenesetre köszi!
Mindenben jobb és ugyanannyiba kerül.1,7-1,8 milla mindegyik.
Nincs mit mérlegelni.
Válasszak egy kicsi,gyengébb gépet vagy egy playstation motort amit 6500 nál kinyiffantja saját elektronikája?Mintha egy smartban ülnék.Ez nem motor hanem egy közlekedőedény.
Vicc a egész.
Bár nem fenyeget a veszély.Nekem jó hosszú időre megvan az ingázó,játékos,túrázóm KB ugyanennyiért.És hogy 2 literrel többet eszik azt less....m
Ennyiért simán veszel egy gladiust ami nem purcan ki 140-nél ha kell 4,5-et eszik,ráülhet a mama is és ne lesz tőle vemhes szamár és nem egy félbevágott ingeszegény jazz.
--- Miért lenne hiba, hogy az NC700-hoz képest kisebb a nyomatéka, amikor az NC 200cm-el nagyobb, tehát más kategória, persze azt nem írta, hogy az NC ugyanúgy csak 48Le-s ?
---- Miért baj, hogy az 500-ast jobban kell forgatni, amikor ez logikusan következik abból, hogy kisebb a motor? /Arról viszont nem ír, hogy pont ezért annyira élvezetes az 500-as: mindig tudod cibálni a bajszát és nem kell ehhez a hatáshoz tök feleslegesen 170-nel közlekedni, mint nagyobb 4 hengeres motorokon, ami egy ördögi szánalmas kényszer, hiszen a motoros amúgy nem szeretné feleslegesen lerövidíteni a menetidőt és nem látni a tájat, magát és másokat veszélybe sodorni stb. Egy nagyobb motoron a teljesség megélése csak így lehetséges. Ezért szeretem az 500-as kategóriát, mert itt ésszerű határok között a motor már kibontakozhat és ez kedvemre való./
--- tételesen ír valótlan dolgokat, mert éppen hogy a motornak nagyon ütős hangja van, nincs vibráció és nem esik lassan a fordulat
--- azt írja a gyorsítás vérszegény és nyomatékszegény, de ellentmondásba keveredik magával, mert máshol pedig, hogy gyorsan elér tiltásig. Én csak annyit teszek hozzá, hogy picit poros aszfalton azonnal elforog a hátsókerék, száraz aszfalton pedig elemeli az elejét majdnem mint egy crossmotor.
---- tételesen nem igaz, hogy 110 felett már csak szenvedve gyorsul és, pláne hogy az NC700-al ellentétben. Pont fordítva igaz az NC700 110 fölött gondolkozóba esik, míg az 500-as pörgős motor virgonc marad a teljes fordulatszám tartományban, míg az NC700 6000-nél mintha elvágták volna veszélyesen leszabályoz mintha hirtelen vészfékeznél. Az 500-as pillanatok alatt 150-nel megy és nem erőlködik, a futómű is példásan tolerálja.
---- gondolkodóba ejt viszont, hogy azt írja, hogy autópálya tempónál 5,5-6l-t fogyaszt, bár nem teljesen egyértelmű, hogy ez milyen sebességet takar. Mindenesetre többi teszt egységesen alacsony fogyasztásról ír, nem lennék meglepve akkor, hogy ez az értékelés pontatlan. De pl. a Kawasaki Z800-as fogyasztását is lehúzza, más cikkben pedig érdekes módon takarékosra hozták ki.
--- érdemtelenül kritizálja a futóművét, mert szerintem ebben a szegmensben parádés a futóműve: zokszó nélkül nyeli a kátyúkat és a rossz útfelületet, szinte kiegyenesíti, nincs zötykölődés és közben az irányíthatóság pontos marad, de normál útviszonyok között is remekel.
--- azért ő is méltatja sokszor a motort, erről nem írok.
Nekem azért tetszik nagyon, mert egy precíz, minden fordulaton agilis motor, amit bizonyít egykerekezési hajlama is, aminek nem kell irreális tempót diktálnod, hogy megéld rajta a teljességet, hogy kihasználod a motort, hogy elemében van, amikor közlekedsz vele és nem pedig unalmasan teljesítőképessége töredékében fulladozik kihasználatlanul, mert a közlekedési körülmények nem engednek nem engednek többet, ami olyan szánalmas érzés tud lenni vagy gyorshajtásra buzdít meglett felelősségteljes embereket, ami még szánalmasabb, mert a motor manipulálja ki ezt a méltóságát vesztett sofőrjétől, mert ez valójában nem is az ő döntése.
Viszont ez a motor sem szarik be, ha mégis tartósan 150-180 között kell vonatoznia. Tapasztalat azonban azt mutatja, hogy ritkán adódik erre lehetőség, vagy eleve nem akar sokat az ember ilyen sebességgel haladni: mert hova? Mi lesz a tájjal ? Az autópálya pedig még nagy sebesség mellett is uncsi.
Azért valamerre csak elgurulok...
Te meg a faszért veszed fel a telefont ha a munkahelyedről csörögnek!
De akkor a fuelly-s jónép miért nem cseszi eli?
Volt benne minden 150 től lefelé , város , autóút tehát vegyes. Hazafele szolnoktól 1 ismeretlen motorossal jöttem kb 40 km-t. Jó fej volt , ha lemaradtam akkor bevárt aztán 1 körforgalomba elváltak az útjaink.
Egyébként gratulálok hozzá. Tudom, hogy sokat szívtál vele.
Ha valaki GS500F-t akar venni jó áron.
Többiek nem kíváncsiak Felvidék legszebb hágóira?
Jó 8!
10-11h-hoz mit szólnál?
Ma sajna nem nagyon bírtam kialudni magam meló miatt, ezért nem szeretnék túl korán kelni! Mikor akarsz indulni?