Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nektek kicsire van állítva a tartalék, gyárilag 4 liter körüli...
Na egy ilyen kommentre vártam már egy ideje...

Javítsatok ki, ha tévedek, de nagyobb motorral ugyanazt a tempót elvileg alacsonyabb fordulatszámon lehet hozni! Ha pedig nem pörög, nem is eszik annyit, ugye?!

Lehet, hogy ott a lehetőség 200 fölé menni, de ha "csak" a nyomaték miatt cserél az ember, és a motorozási stílusán/tempójan nem változtat, nagyobb géppel is hozható a GS fogasztás, sőt...

Szerintem ha doktorúr kapna egy literes mozdonyt, még 3l alá is levinné!
azért írtam hogy kb...3,6 volt a minimum...de a hétvégi pályázásnál sem ment 4fölé
nem rossz a csapod
Esso tegnap írta, hogy 18,26 litert tankolt kerek 500 km után a DL 650-be. Na az se rossz!
Nem tökmindegy? Tankolj bele 3-400 km között, és sose lesz gondod. Az én csapom folyamatosan tartalékon van, mert "rossz", csak a PRI és a RES használható belőle, az sem ott, ahol a feliratok mutatják. Viszont a benzint átengedni, akkor meg mi a baj vele?
Ez már nekem is 400km felett volt. De most akkor rossz a benzincsapom?
Szóval neked néha 3.4 körüli fogyasztásod is van?
Mindjárt kiderül, hogy te is hypermiler vagy
Hát ha ezt megcsinálják a maguk tempójában, akkor jól van, de az a 90-100-as tempóról 60-ig való lassulás pár másodperce alatt túl sok minden nem történhet
Bár most, hogy belegondolok, egy darabig bohóckodhattam volnaa kereséssel, ha ott valahogy kiesik a kezemből a kulcs... mivel csak egy példányom van
Nekem is előfordult, a 15,6 liter, De akkor már kb 450km-nél tartottam
Hát addig csinál pár kört balra amíg kinyitja a tankot és a kormányzár is be van kapcsolva


más: Az lehet h valahogy sz*r a benzincsapom , mert volt , hogy sikerült 15,60 litert beletankolni úgy , hogy nem állítottam tartalékra a csapot.
...na ehhez már tényleg tudni kell vmit
esetleg a kormányzárat nem kapcsoltad be?......mert fő a biztonság
Gurulás közben kivetted a gyujtáskulcsot......kinyitottad a tanksapkát...Látjátok ataaalovik.....nem a gázkar tépéséhez kell a tudomány
Már a "titing" szó puszta leírása szabadalmat sérthet...úgyhogy csak óvatosan
Mondjuk aki 400 km-enként tankol csak, nem csoda, hogy elfelejtkezik arról, hogyan kell belenézni a tankba
Amikor tavaly volt az a tanksapka-dugulásos szériám, volt olyan, hogy még a 3-as főúton is simán üresbe raktam, miután lefulladt, és gurulás közben nyitottam ki a tankot, "hadd levegőzzön egyet", aztán visszazártam, indítás, és máris elvoltam - kb. 10-20 km-ig, ameddig újra szusszannia kellett egyet
Én is nullázom...és 400 km alatt nem megyek tankolni...ráadásul nem látok bele a tankba
Na azért én is számolom a km-t, 300 környékén mindig tankolok.
Én meg onnan, hogy mindig nullázom az órát, és ha már 300 körül járok, elmegyek a kúthoz... ja, és néha belenézek a tankba is, állítólag az is jó módszer
Elolvastam ismét, amit írtál, és lehet, hogy elnéztem. Nekem akkor múlik el a dorombolós zaj, amikor a lábam a tankot éri, és ha túl lazán ülök, akkor visszajön (ha már félig üres a tank). Te viszont mintha pont fordítva írtad volna.
Egyébként meg a titing a vezérlés (a hengerek) irányából jön, belső "probléma", és nem hiszem, hogy egy sima tankhoz tett jobb láb ennyi hatással lenne a hengerre
Valami más hangutánzó szót találj ki rá
dettóóóó
én onnan tudom, hogy lassan tankolni kell, hogy a tank bizonyos fordulaton gyengén rezonál