Javítsatok ki, ha tévedek, de nagyobb motorral ugyanazt a tempót elvileg alacsonyabb fordulatszámon lehet hozni! Ha pedig nem pörög, nem is eszik annyit, ugye?!
Lehet, hogy ott a lehetőség 200 fölé menni, de ha "csak" a nyomaték miatt cserél az ember, és a motorozási stílusán/tempójan nem változtat, nagyobb géppel is hozható a GS fogasztás, sőt...
Szerintem ha doktorúr kapna egy literes mozdonyt, még 3l alá is levinné!
Nem tökmindegy? Tankolj bele 3-400 km között, és sose lesz gondod. Az én csapom folyamatosan tartalékon van, mert "rossz", csak a PRI és a RES használható belőle, az sem ott, ahol a feliratok mutatják. Viszont a benzint átengedni, akkor meg mi a baj vele?
Hát ha ezt megcsinálják a maguk tempójában, akkor jól van, de az a 90-100-as tempóról 60-ig való lassulás pár másodperce alatt túl sok minden nem történhet
Bár most, hogy belegondolok, egy darabig bohóckodhattam volnaa kereséssel, ha ott valahogy kiesik a kezemből a kulcs... mivel csak egy példányom van
Mondjuk aki 400 km-enként tankol csak, nem csoda, hogy elfelejtkezik arról, hogyan kell belenézni a tankba
Amikor tavaly volt az a tanksapka-dugulásos szériám, volt olyan, hogy még a 3-as főúton is simán üresbe raktam, miután lefulladt, és gurulás közben nyitottam ki a tankot, "hadd levegőzzön egyet", aztán visszazártam, indítás, és máris elvoltam - kb. 10-20 km-ig, ameddig újra szusszannia kellett egyet
Én meg onnan, hogy mindig nullázom az órát, és ha már 300 körül járok, elmegyek a kúthoz... ja, és néha belenézek a tankba is, állítólag az is jó módszer
Elolvastam ismét, amit írtál, és lehet, hogy elnéztem. Nekem akkor múlik el a dorombolós zaj, amikor a lábam a tankot éri, és ha túl lazán ülök, akkor visszajön (ha már félig üres a tank). Te viszont mintha pont fordítva írtad volna.
Egyébként meg a titing a vezérlés (a hengerek) irányából jön, belső "probléma", és nem hiszem, hogy egy sima tankhoz tett jobb láb ennyi hatással lenne a hengerre
Valami más hangutánzó szót találj ki rá
Javítsatok ki, ha tévedek, de nagyobb motorral ugyanazt a tempót elvileg alacsonyabb fordulatszámon lehet hozni! Ha pedig nem pörög, nem is eszik annyit, ugye?!
Lehet, hogy ott a lehetőség 200 fölé menni, de ha "csak" a nyomaték miatt cserél az ember, és a motorozási stílusán/tempójan nem változtat, nagyobb géppel is hozható a GS fogasztás, sőt...
Szerintem ha doktorúr kapna egy literes mozdonyt, még 3l alá is levinné!
Mindjárt kiderül, hogy te is hypermiler vagy
Bár most, hogy belegondolok, egy darabig bohóckodhattam volnaa kereséssel, ha ott valahogy kiesik a kezemből a kulcs... mivel csak egy példányom van
más: Az lehet h valahogy sz*r a benzincsapom , mert volt , hogy sikerült 15,60 litert beletankolni úgy , hogy nem állítottam tartalékra a csapot.
Amikor tavaly volt az a tanksapka-dugulásos szériám, volt olyan, hogy még a 3-as főúton is simán üresbe raktam, miután lefulladt, és gurulás közben nyitottam ki a tankot, "hadd levegőzzön egyet", aztán visszazártam, indítás, és máris elvoltam - kb. 10-20 km-ig, ameddig újra szusszannia kellett egyet
Egyébként meg a titing a vezérlés (a hengerek) irányából jön, belső "probléma", és nem hiszem, hogy egy sima tankhoz tett jobb láb ennyi hatással lenne a hengerre
Valami más hangutánzó szót találj ki rá