Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ősz óta makulátlan új aszfalt végig, nem kezdte ki a tél, még egy repedést se láttam. A téli zúzalékot pünkösdkor lemosták, azóta kavicsmentes. Mellette meg beton vízelvezető végig.
Mondom, kanyarvadászatra hibátlan út!
Pegasonak fogyóeszköz az önindító-generátor része. Bontott nincs, mert viszik mint a cukrot, van gyári új fogaskerék 80.000ért.
csak belekattintottam.
remélem ilyen volt.mert ha nem én passzolnám.
Pietroasa-Padis. Tuti elalélnál tőle.
Csajokat nem adunk kölcsön
Esetleg cseréljünk, vagy kölcsönadom a GS-t, hogy legyen ezzel is tapasztalatod
Nem ismerem a gépem előéletét, de pár ezer km óta hasonló tempóhoz van szoktatva, mint amit te is írtál, szóval ezzel nem lenne gondod
Jó kérdés, hogy más géptől gyorsabb lennél-e. Én például kocsival lassabban megyek, mint motorral (már ha a forgalom hagyja, na de ezért megyek ritkás mellékutakon, ha csak tehetem ), valóban a gép adottságai miatt: 40-nél már ötödikben van, és ha nem pörgetem mint a búgócsigát, úgy gyorsul, mint egy bánatos beteg csiga, Teresát meg 70 alatt nem érdemes ötödikke piszkálni, és jól fogyaszt akkor is (sőt, akkor a legjobban), ha onnan gyorsulgatok 90-110, de adott esetben akár 120-130-ig is. A lényeg, hogy ne essek olyan hibába, hogy fékezni kelljen

De a fő különbség, hogy a motor sokkal élménydúsabb, az autó meg inkább egy stratégiai játék.

De hogy másmilyen motorral mit csinálnék, azt még én se tudom. A kis GV-nket (cruiser), ha még véletlenül megyek vele (de nem akarok, mert nem az enyém, ennek ellenére tavaly kicsúsztam vele és végighúztam a kipuffját...), eléggé úgy kezelem, mint Teresát - már ha merek vele menni, mert amúgy tök más a kettő, és elég furán ülök rajta. Pedig a váltókiosztás alapján ezzel is mehetnék 50-nel, mint a Yarisszal...
Mondtam hogy sanyaru tyerekkorom volt?
Mindketto kimaradt.
A bútorbolt egyik felén Triumph bemutatótermet kéne nyitnod...

Egyébként meg a K5 1000 és az XR400 mind a két területet lefedi mint az tudvalevő ..szóval tévúton jársz
Egyszeru eset vagyok
Mindenes=street
Allatkodos,huliganos ='11-es speed
Palya=daytona 675
Tura/softenduro=tiger 800
Hardenduro=nincsazazisten.
..még jó hogy most nem neked keresünk motort
Rossz neveltetes,sanyaru gyerekkor,nehez es unalmas felnottkor,genetikai betegseg.
Mittomen.
Motort kerestem,tetszett a pegso ie az ujabb,a a regi szarul nez ki. betertem laciekhoz,ok aszondtak ne vegyel ilyet mert nem nekedvalo.de van egy sv az jo lesz.
Es tenyleg jo lett.
Egyébként Zoli te miért irtózol ennyire az egy hengertől? Most kivételesen senki nem akar 140-es utazót menni az egyszem kalimpáló dugattyúval..
Bocs, hogy belevau, de évek óta együtt túrázok egy 650-es Pegaso tulajdonosával, a motor azt hiszem 96-os évjáratú. Eddig még semmilyen probléma nem volt vele pedig használva van a motor rendesen. Szerintem jó motor, az 5 szelepes jól bevált Rotax blokk van benne, meglepett amikor kipróbáltam, persze a sornégy után meglehetősen nyersnek hatott de olyat lép mér alacsony fordulaton hogy kapaszkodni kell rajta! Viszonylag könnyű is 200kg-alatt van a száraz súlya.
Kéthengeres miből van? KLE és Transalp.. meg a nagyok (750+), nem egy nagy választék
Inkább egy kéthengerest keress.
A régi pegasok rotax blokkosak a 650 ie az xt blokk.De az nem biztos hogy olyan olcsó.
Ebben a kategóriában egyáltalán nincs tapasztalatom. Biztos jó a Pegaso is (mint eszköz), de arról fogalmam sincs hogy üzemeltetési oldalról milyen.
Az új Pegaso viszont egy az egyben Yamaha XT blokkos, mondjuk azok szerintem még nem olyan olcsók..
Nem tűnik rossznak ez a Freewind sem, árban is kb. elfogadható.
Adott esetben az Aprilia Pegaso is szóba jöhet?
Konkrét típust nem akarok ajánlani. Használt motornál néha sokkal fontosabb az aktuális állapot mint a típus. Igazából szerintem egy softosabb, idomos enduro lenne neked kényelmes, hogy egy vagy két hengeres az szerintem esetedben majdnem mindegy. Ha egyszer összefutsz bobolyával, vegyél üléspróbát a freewindjéről, az kb ilyen motor.
Az endurók közül melyiket ajánlanád?
Nem feltétlen.. Rosszabbul kezelik az úthibákat, ergo még rosszabb utakon motorozhatnál, másrészt nem csak rosszul kezelik, rosszul is közvetíti a legtöbb, ahogy egyenes háttal ülsz a motoron, minden egyes ütés végigfut a gerinceden is.

Egyébként próba szerencse.. esetleg próbálhatnál valami enduro féleséget is.. 100-as tempóhoz kielégítő mind, és tök kényelmesek
Na, akkor én is fölvetek egy "érveket, ellenérveket várok " jellegű gondolatot.

Nem lenne nekem jobb egy chopper-cruiser?
Fáj.
Mi van a váladdal?