Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de az is lehet , mert nem minden fordulaton csinálja. Majd meg kell nézzem.
a vége az, hogy már megint olajcsere közeleg és gumi
ez sajnos betegség...függőség....de ma erős voltam eddig, de már gyengülök meg gumi
Meg kell várni az estét, amikor jön a vihar meg a jég
...alkalmatlan...még is úton voltál mindkét nap...
Én ma bejöttem reggel melózni, az még elviselhető volt úgy ahogy, na de basszus mi lesz hazafele a legnagyobb kánikulába 2-kor...
Ejnye... "nem is tudom, te most panaszkodsz, vagy dicsekszel?"
Az előző két nap alkalmatlan volt a motororozásra, ezért szombaton csak Balaton kerülő....lefelé déli part végig pálya 130-145 között... ezer fok, szembe szél mégis megégtem.....de a motor bírta. Vissza északi part két trafi + egy fújás....Velence....fürdés. Úgy elfáradtam, hogy vasárnap nem mentem sehová....csak Esztergom....át a túloldalra Révkomáromnál vissza... Tata, M1.
Annyira elegem lett, hogy ma még nem mentem sehová....
Nem a tank rezonál be? Mert mondjuk a vázon elfáradt a gumiperem?
Az enyémnek is van valami ilyen hangja. Ha a jobb lábamat kicsit elveszem a tanktól akkor abbahagyja , ha visszarakom akkor elkezd nyekeregni vagy mi. Dorombolna?
A titing szinte már jogvédett... mások motorja esetleg föttöghet, csilingelhet, zöröghet, satöbbi... a titing, az más.
...nem is mondtam, hogy te voltál
Nem is jártam arra
Na jó, nem teljesen igaz...szombaton este édesség hiányomat ki kellett elégíteni, így hát cukrászdában sütizni voltunk...és menet közben mit hallunk...megszólalt, felcsendült a TITING!
Én ebben a hőségben egész hétvégén ki sem mozdultam a lakásból!
Igazából a mai nap egy lájtos gurulásnak indult (alig mentem eleinte 110-nél többet), de a végére kegyetlenül elfáradtam a melegtől. A Balaton déli partján úgy voltam hogy minél előbb otthon akarok lenni.
Mennyi km, mennyi idő? Nagyon egyszerűen számítható
Ma én is körbementem és szerintem megvolt ott a 90-es átlagom. Olyan k. meleg volt hogy kizártnak tartottam hogy kimerészkedjenek a kukkolók.
Ha a hatoson konstans 130-at tartunk az mennyi átlag?
A Balaton körül kizártnak tartom, hogy városban menjenek 60-70-es tempót, városon kívül meg? Szinte nincs is arrafelé ilyen
Kiírtak egy túrát, amire ez volt kiírva. Hogy mennék-e rá, az más kérdés, de ez függ a tempó(m)tól is, ugyebár
A kreszkompatibilitás nagyon fontos
90-es átlagtempóhoz azért már nagyon kell teperni, akkor meg főleg ha nem futnak ámok (lehet ezt így írni? ) a településeken... A 90-es átlag az kb úgy jönne ki hogy falu-város 60-70 országút meg 150 és felette. De ilyen átlagsebességet is csak lankásabb és alföldi helyeken lehet produkálni..
Kiírtak egy túrát, amire mennél és ott van kiírva utazótempónak hogy 90?

Ha igen, az azt jelenti hogy nem egy szélvész banda és hogy 90-nel fognak majd menni városon kívül.. tehát tulajdonképpen kreszkompatibilisen motoroznak.
Szokásos értetlenkedős kérdés.
Ha a maps.gugli szerint egy útvonal x km / x óra, amiből az jön ki, hogy 57 km/h az átlagsebesség, akkor a túraszervező által írt "utazósebesség: 90 km/h" az azt jelenti, hogy "oké, a tiszta matek ennyi, de aki sík, belátható úton nem képes a 90-es átlagtempóra, az ne is jöjjön", vagy hogyan kéne ezt érteni?
Én meg ha túléli a 675-ös akkor még mindíg azzal.
Jó a 170-es sebesség az ingázáshoz?
Bár leragadt az átlagfogyasztásmérőm 6,9-nél.
Nagyjából egyet kell értsek. Azonban mondjuk hétköznap dolgozni, én is elfogadnám, mert ingázok... mondjuk az autópályán valóban csak túl akarok lenni, oda néha idegesít is a GS, mert konkrétan inkább átteleportálnám De én el tudom képzelni, hogy pár év múlva, higgadtan egy NC nyergéből nézelődök