...alkalmatlan...még is úton voltál mindkét nap...
Én ma bejöttem reggel melózni, az még elviselhető volt úgy ahogy, na de basszus mi lesz hazafele a legnagyobb kánikulába 2-kor...
Az előző két nap alkalmatlan volt a motororozásra, ezért szombaton csak Balaton kerülő....lefelé déli part végig pálya 130-145 között... ezer fok, szembe szél mégis megégtem.....de a motor bírta. Vissza északi part két trafi + egy fújás....Velence....fürdés. Úgy elfáradtam, hogy vasárnap nem mentem sehová....csak Esztergom....át a túloldalra Révkomáromnál vissza... Tata, M1.
Annyira elegem lett, hogy ma még nem mentem sehová....
Az enyémnek is van valami ilyen hangja. Ha a jobb lábamat kicsit elveszem a tanktól akkor abbahagyja , ha visszarakom akkor elkezd nyekeregni vagy mi. Dorombolna?
Na jó, nem teljesen igaz...szombaton este édesség hiányomat ki kellett elégíteni, így hát cukrászdában sütizni voltunk...és menet közben mit hallunk...megszólalt, felcsendült a TITING!
Igazából a mai nap egy lájtos gurulásnak indult (alig mentem eleinte 110-nél többet), de a végére kegyetlenül elfáradtam a melegtől. A Balaton déli partján úgy voltam hogy minél előbb otthon akarok lenni.
90-es átlagtempóhoz azért már nagyon kell teperni, akkor meg főleg ha nem futnak ámok (lehet ezt így írni? ) a településeken... A 90-es átlag az kb úgy jönne ki hogy falu-város 60-70 országút meg 150 és felette. De ilyen átlagsebességet is csak lankásabb és alföldi helyeken lehet produkálni..
Kiírtak egy túrát, amire mennél és ott van kiírva utazótempónak hogy 90?
Ha igen, az azt jelenti hogy nem egy szélvész banda és hogy 90-nel fognak majd menni városon kívül.. tehát tulajdonképpen kreszkompatibilisen motoroznak.
Szokásos értetlenkedős kérdés.
Ha a maps.gugli szerint egy útvonal x km / x óra, amiből az jön ki, hogy 57 km/h az átlagsebesség, akkor a túraszervező által írt "utazósebesség: 90 km/h" az azt jelenti, hogy "oké, a tiszta matek ennyi, de aki sík, belátható úton nem képes a 90-es átlagtempóra, az ne is jöjjön", vagy hogyan kéne ezt érteni?
Nagyjából egyet kell értsek. Azonban mondjuk hétköznap dolgozni, én is elfogadnám, mert ingázok... mondjuk az autópályán valóban csak túl akarok lenni, oda néha idegesít is a GS, mert konkrétan inkább átteleportálnám De én el tudom képzelni, hogy pár év múlva, higgadtan egy NC nyergéből nézelődök
Én ma bejöttem reggel melózni, az még elviselhető volt úgy ahogy, na de basszus mi lesz hazafele a legnagyobb kánikulába 2-kor...
Annyira elegem lett, hogy ma még nem mentem sehová....
A kreszkompatibilitás nagyon fontos
Ha igen, az azt jelenti hogy nem egy szélvész banda és hogy 90-nel fognak majd menni városon kívül.. tehát tulajdonképpen kreszkompatibilisen motoroznak.
Ha a maps.gugli szerint egy útvonal x km / x óra, amiből az jön ki, hogy 57 km/h az átlagsebesség, akkor a túraszervező által írt "utazósebesség: 90 km/h" az azt jelenti, hogy "oké, a tiszta matek ennyi, de aki sík, belátható úton nem képes a 90-es átlagtempóra, az ne is jöjjön", vagy hogyan kéne ezt érteni?
Jó a 170-es sebesség az ingázáshoz?
Bár leragadt az átlagfogyasztásmérőm 6,9-nél.