Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazából megkaptam. Megy bele a gyári 10-es. Aztán maj egyszer kap a GS egy játszópajtást maga mellé.
Meg esetleg a mézre gyűlő méhrajok direkthűtést adnak a hengernek... nem is értem, miért nem terjedt még el. Teljesen bio-cucc.
Ahogy látom egyre többen kacsintgatnak motorcsere irányába
Erre te is felkaptad a fejed, mi?
A lényeg le lett írva, a többi már csak adalék.

1. Cseréljen motort.
2. Rakjon bele 15W-t, vagy 10W-ből többet.
3. Cseréljen futóművet.
4. Rakjon be progirugót.

Asszem az értelmesebb válaszok kifújtak.
Valamiért úgy érzem, ataaa nem ilyen érvekre és ötletekre számított
Pontosabban mást kell.
Nyalogatni mást nem kell, nem a telószárat!
Mézzel is fel lehetne tölteni... aztán ha feladja a szimering, lehet nyalogatni a teleszkópszárat
Homoknál nincs jobb.
Vagy WD-40.
Szerintem ha befaragtok egy ásónyelet az a legtutibb.
Úgy hallottam , hogy a 80w90 a legjobb választás
Lehet keverni
Nekem volt benne 15w-s olaj, nem sok különbséget éreztem. A szimering kopásához meg annyit, hogy normál esetben elmegy kb. 50ezer km-t a dolog, vastagabb olajjal lehet, hogy csak 40ezret, de igazából mindegy.
Arra amire a motort kitalálták, pont tökéletes a gyári futómű, nekem legalábbis csak versenypályán kezdtek el határozottan kijönni a gyengeségei. Ha nem elég, akkor motort kell cserélni, nem a futóművet mókolni. Tehetsz alá bármit, attól még csak egy GS500 marad.
... meg mintha mondtak volna itt olyat is, hogy ha nem felel meg a GS (futóműve, ereje, mittomén), akkor ne bütyköld, hanem cseréld le
A telóolaj-erősítés bütykölésnek számít?
... érik az a motorcsere, azt hiszem
Figy, nekem 15w van benne és a bal oldali sérült telóm elfosta a jobb oldali hibátlan meg tuti még mindig. 15W-vel jobb lett, még így féloldalasan is
Valószínűleg az nem működik, hogy vesz 10-eset és 15-öset is, aztán fele-fele arányban keveri, és abból tölti fel, ugye? Mindjárt meglenne a kompromisszum
Én ugyanígy dilemáztam, a Hondánál és a szerelő ill. vmi telós szaki azt mondta, h sűrűbbet nem szabad beletenni, viszont vmi többet a belevalóból lehet. Ezáltal vmivel keményebb lesz.

Egyébként nekem a gs-ben progresszív rugó van bent,azóta nem is koppan fel sehol.
Kipróbálhatná a 80w90-es olajat... csak ajánljuk neki sokan!
"- Igen.
- Mit igen?
- Mi volt a kérdés?"

Nekem még nincs olaj cserélve a telóban, és ugye egyébként sem értek a motorhoz, mindenesetre a korábbi témázgatás során úgy tűnt, ez részben afféle hitvita.
Kinek mi felel meg, mit vár tőle, mire és milyen utakon használja a motort... gondolom, ilyesmik alapján lehetnek érvek-ellenérvek . Amúgy szavazásra akarod bocsátani, és a többség véleménye szerint döntesz?
Egy örök témát rángatnék újra elő.
Jövő hét után megcsináltatom a telómat. Haver is kipróbálta hétvégén és ahogy Lovi81 mondta, a bal oldala kicsit furcsán viselkedik. Sokkal kopottabb is ott a gumi, ráadásul kagylós kopásokat látni rajta.

Most a 10-es és a 15-ös olaj között dilemmázok. Jobb lenne ha egy kicsit feszesebb lenne, viszont attól meg tartok hogy a szerkezet a 10-es olajra van kitalálva, és a vastagabb előbb leamortizálja a szimeringeket aztán hamar elkezd ereszteni, meg elveszíti azt a jó tulajdonságát a motor, hogy zavartalanul suhanok át a szarabb utakon is.

Érveket, ellenérveket várok!
Az őrangyalod veled volt szerencsére!
Akkor én vagyok a legtutibb a 45 Euróval!
Igen, arra mentünk a túrán is.
Már nincs sorompó, annyi hogy egy darabon 60-as zóna van. Alapvetően nem rossz út, mert mégis csak egy katonai terület, viszont itt ott kátyús lehet, meg a kanyarokban vigyázz a kavicsokkal, mert a másik fele folyik az erdőgazdaság.