Nekem volt benne 15w-s olaj, nem sok különbséget éreztem. A szimering kopásához meg annyit, hogy normál esetben elmegy kb. 50ezer km-t a dolog, vastagabb olajjal lehet, hogy csak 40ezret, de igazából mindegy.
Arra amire a motort kitalálták, pont tökéletes a gyári futómű, nekem legalábbis csak versenypályán kezdtek el határozottan kijönni a gyengeségei. Ha nem elég, akkor motort kell cserélni, nem a futóművet mókolni. Tehetsz alá bármit, attól még csak egy GS500 marad.
... meg mintha mondtak volna itt olyat is, hogy ha nem felel meg a GS (futóműve, ereje, mittomén), akkor ne bütyköld, hanem cseréld le
A telóolaj-erősítés bütykölésnek számít?
... érik az a motorcsere, azt hiszem
Valószínűleg az nem működik, hogy vesz 10-eset és 15-öset is, aztán fele-fele arányban keveri, és abból tölti fel, ugye? Mindjárt meglenne a kompromisszum
Én ugyanígy dilemáztam, a Hondánál és a szerelő ill. vmi telós szaki azt mondta, h sűrűbbet nem szabad beletenni, viszont vmi többet a belevalóból lehet. Ezáltal vmivel keményebb lesz.
Egyébként nekem a gs-ben progresszív rugó van bent,azóta nem is koppan fel sehol.
Nekem még nincs olaj cserélve a telóban, és ugye egyébként sem értek a motorhoz, mindenesetre a korábbi témázgatás során úgy tűnt, ez részben afféle hitvita.
Kinek mi felel meg, mit vár tőle, mire és milyen utakon használja a motort... gondolom, ilyesmik alapján lehetnek érvek-ellenérvek . Amúgy szavazásra akarod bocsátani, és a többség véleménye szerint döntesz?
Egy örök témát rángatnék újra elő.
Jövő hét után megcsináltatom a telómat. Haver is kipróbálta hétvégén és ahogy Lovi81 mondta, a bal oldala kicsit furcsán viselkedik. Sokkal kopottabb is ott a gumi, ráadásul kagylós kopásokat látni rajta.
Most a 10-es és a 15-ös olaj között dilemmázok. Jobb lenne ha egy kicsit feszesebb lenne, viszont attól meg tartok hogy a szerkezet a 10-es olajra van kitalálva, és a vastagabb előbb leamortizálja a szimeringeket aztán hamar elkezd ereszteni, meg elveszíti azt a jó tulajdonságát a motor, hogy zavartalanul suhanok át a szarabb utakon is.
Igen, arra mentünk a túrán is.
Már nincs sorompó, annyi hogy egy darabon 60-as zóna van. Alapvetően nem rossz út, mert mégis csak egy katonai terület, viszont itt ott kátyús lehet, meg a kanyarokban vigyázz a kavicsokkal, mert a másik fele folyik az erdőgazdaság.
1. Cseréljen motort.
2. Rakjon bele 15W-t, vagy 10W-ből többet.
3. Cseréljen futóművet.
4. Rakjon be progirugót.
Asszem az értelmesebb válaszok kifújtak.
Vagy WD-40.
Arra amire a motort kitalálták, pont tökéletes a gyári futómű, nekem legalábbis csak versenypályán kezdtek el határozottan kijönni a gyengeségei. Ha nem elég, akkor motort kell cserélni, nem a futóművet mókolni. Tehetsz alá bármit, attól még csak egy GS500 marad.
A telóolaj-erősítés bütykölésnek számít?
... érik az a motorcsere, azt hiszem
Egyébként nekem a gs-ben progresszív rugó van bent,azóta nem is koppan fel sehol.
- Mit igen?
- Mi volt a kérdés?"
Nekem még nincs olaj cserélve a telóban, és ugye egyébként sem értek a motorhoz, mindenesetre a korábbi témázgatás során úgy tűnt, ez részben afféle hitvita.
Kinek mi felel meg, mit vár tőle, mire és milyen utakon használja a motort... gondolom, ilyesmik alapján lehetnek érvek-ellenérvek . Amúgy szavazásra akarod bocsátani, és a többség véleménye szerint döntesz?
Jövő hét után megcsináltatom a telómat. Haver is kipróbálta hétvégén és ahogy Lovi81 mondta, a bal oldala kicsit furcsán viselkedik. Sokkal kopottabb is ott a gumi, ráadásul kagylós kopásokat látni rajta.
Most a 10-es és a 15-ös olaj között dilemmázok. Jobb lenne ha egy kicsit feszesebb lenne, viszont attól meg tartok hogy a szerkezet a 10-es olajra van kitalálva, és a vastagabb előbb leamortizálja a szimeringeket aztán hamar elkezd ereszteni, meg elveszíti azt a jó tulajdonságát a motor, hogy zavartalanul suhanok át a szarabb utakon is.
Érveket, ellenérveket várok!
Már nincs sorompó, annyi hogy egy darabon 60-as zóna van. Alapvetően nem rossz út, mert mégis csak egy katonai terület, viszont itt ott kátyús lehet, meg a kanyarokban vigyázz a kavicsokkal, mert a másik fele folyik az erdőgazdaság.