Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gumival, vagy nélküle...?
" Most hogy elment(ek) a lány(ok) , beszéljünk az olajakról ...
Az utolsó két mondatod a legnagyobb lényeg.

Biztosan kimutatható a "laborolajok" előnye, azonban a kérdés, hogy érdemel-e ekkora hangsúlyt az az elméletben kimutatott 20% maximális futásteljesítmény növekedés? Egy átlag járműnél ezidő alatt számtalan behatás csökkenti ezt a futásteljesítményt, sőt mire elérnénk már régen nem a mi nevünk van a törzskönyvön. (Persze más a helyzet, ha utolsó gazdaként jutunk hozzá egy géphez... azonban az előélet minden esetben tisztázatlan tényezőnek tekintendő.)

Írom ezt úgy, hogy 3 új autóba csavartam 300 e Km-t, a használtakban meg ki tudja mennyik voltak...problémamentesek a mai napig, ismerősöknek adtam el őket, mert mertem.

Általános véleményem, hogy a nagy választék teszi határozatlanná az autósokat-motorosokat a választás kérdésében. Túl van misztifikálva a kérdés... mint általában minden az internet korában.

Nincs statisztika róla, de gyanús hogy kevés az olyan "keményvonalas-figyelős" gazda, mint te. (Én csak sima figyelős vagyok...) Általában mi történik? : olajcsere, majd amikor észbe jut, ellenőrzés (szerencsés esetben ez nem csak egyszer jut észbe a 6000 km alatt)... majd meglepetés, hogy egy literrel kevesebb olaj van a vasban. Sőt a nagy tömegnek fogalma sincs a nívópálca funkciójáról.

Magvasan én is írok egy zárómondatot: Az olaj fajtájánál nagyobb befolyása van az élettartamra annak, "ami" a kormány és az ülés között van. Nevezhetjük gazdának...
Érdekes ,hogy nekem a castrolt zabálta....a mostani repsol 10/50 full synt...nem eszi...pedig azóta már 20 000-el több van benne.

..de ha nagyon kell...tudok prezentálni egy 100000-et futott polót (gyári javasolt olajjal használva) és egy 600000-et futott octáviát csak full syt-el használva. 1.6/75 mindkét motor.
Szelepfedél leszedése után látnál csodát kokszosodás terén.
Hőleadásban szintén nem kicsi az eltérés. (léghűtésnél szerintem számít)
Akik voltak velem motorozni...látták ,hogy idióta módon figyelem az olajhőfokmérőt ...
Van összehasonlítási alapom.

De zárszóként csak annyit ,hogy mindenki azt rak bele amit akar..és amit a pénztárcája enged.
Én személy szerint hosszú távra tervezek...ezért igyekszem a lehető legjobbat használni..
IGEEEEN!
Extraszűz oliva a helyi éjjellnappaliból?
Kinek, mi a tapasztalása... ennyi. Figyelni kell, "oszt jóóóvan".
Ha valaki a Balatonra szeretne jönni neki ajánlom fel jöhet hozzánk!
motorosoknak kedvezmény csak az ajánlat kérésnél írjátok bele hogy motoros vagy pedig a sportmotoron láttátok a hirdetésem így +kedvezményt kaptok
http://siposapartmanhaz.webnod...
Vagy ha a teljes relax kell akkor azt tesz bele amit az első boltban adnak...
"A közlési vágyból nem szeretnék napokig tartó "milyet tegyek bele" hozzászólásáradatot indítani..." Ez jó
Nekem a Castrol Actevo10w40-et ette , a Motul 10w50-et viszont nem eszi.
Vagy vesz egy félszint repsolt ha megnyugtató dolgot akar.
„A Jereváni Rádió tudósításában elhangzott: A leningrádi pártszékház előtt Volvókat osztogatnak.
Majd érkezett a cáfolat: A hír igaz, de... nem Leningrádban, hanem Moszkvában,...nem Volvókat, hanem Volgákat...és nem osztogatnak, hanem fosztogatnak."

Ez jutott eszembe.

10W-40-ről, 15W-50-ről, és szélsőséges esetben 20W-50-ről, akadó váltóról, és olajfogyasztásról beszélgettél az emberrel... és a tapasztalatairól, meg arról a GS-ről, ami bőven 100 e km felett jár ilyesmi ásványi és félszintetikus olajokkal.

Azonban e miatt nem érdemes feleleveníteni a havi egyszeri "olajmizériát"...

(Mióta négyütemű motort használok, volt 12 olajcserém ebből 4-a GS-en, a többi a DL-en. A rendszeresen lesajnált Castrol Actevot kapta mindkét motorom (különböző viszkozitásokkal). Soha gondom nem volt. Egyszer használtam más márkát, és vihettem magammal az utántöltő szettet... hmmm, nekem inkább bevált a középszerű, mint a töltögetés-figyelgetés, agyalás, kísérletezés. És gyanús, hogy a következő 50000 kilométeren sem lesz gondom az olaj miatt.)

Így kerek a történet(em). A közlési vágyból nem szeretnék napokig tartó "milyet tegyek bele" hozzászólásáradatot indítani...
A váltónál! Váltókar kapcsolgatja! Ha megvan..akkor ÉN KÉREM!:)
Hát eddig a saját szórakozásomra készült..
Ha ilyen " hatalmas " a kereslet akkor gyártunk még párat és megszámoljuk mibe van..
Gyanítom hogy ilyen szenzorom (teljesen gyári japán) nekem is van egy. Van még egy erősen hiányos GS450S blokk a garázsban, ha megmondjátok hol keressem benne, megpróbálom kibányászni belőle.
Bezacskózott brigád!
hívjál és elmagyarázom...bár van benne kis kémia..és sok tapasztalat!
Ilyen cucc nekem is kell! mennyiért méred?
Ennyi morcos embert búvárruhában.
Igen
Igy néz ki kábel nélkül:
Pihi volt a tobbit csak sorok utan... nem is esett....csak vagy 100km-t
Nem nem elhiszem olvastam csak néha kinai amit irnak .
Inkább hiszek itt annak amit irtok .. :)
10W40, vagy 10W50. A 15 vastag neki, nem fog feltapadni, nem keni rendesen, viszont hangszigetel, asvanyit rakni bele jo fasz otlet, mert annak egyenetlenebb a hővezetese. Keress ra a google-n, ne nekem hidd el.