Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sokszor a kátyúban haladva a kiálló aszfalt szigeteket kellett kerülni.....nem 70-nel
5-kor már világos van és még 20:30-kor is.. tehát ha tud egy 32-es átlagot menni, akkor kifutja az egy nap
Na éppen ezért tenném fel azt a kérdést, hogy biztos egy napra tervezted te ezt az 500 Km-t?
A CB500 topikból is próbálták... az út neki se tetszett, de ahogy kivettem a szavaiból a teljes csomag (mert ő ment egy rendes túrát a kiskunságban ilyen szürkemarhabaszó utakon) már teljesen rendben volt.

Mondjuk nekem az úttal sincs problémám... a futómű kimozogja, azért van.
A 70 az a tempó amit mindenütt lehet tartani... autópályán, főúton, faluban és kanyarban is... és még a fogyasztás is jó lesz

A többi közlekedő meg le van szarva... vagy a faluban visszaelőzve
A múltkor amit ajánlottál kipróbáltam...Bugyiról Kunpeszérre az nem volt semmi......ahogy leírtad jó szar út, ürgék... félsávos ( de még az volt a jobb minőségű) út, de táj tetszett...a gs-nek nem....onnan fel Pilis felé és haza
Ha sík egyenesen megy a 70 akkor kanyarban is.
A falvakban ott nincsenek kanyarok... de ott én se szoktam gyorsan menni. Siroknál meg Egerbaktánál már nem egyszer láttam sebességmérést
Na ez az amit 2:30 körül futok.. pedig ha mégnézitek mit ír a tervező... hát akkor soha nem járnék erre
A Mátrában kanyarok vannak, ember...! Ott menjek 70-80-at, amikor sík, egyenes úton is csak a hátszéllel érem el ezt a tempót?
Az utolsó mondat 2 feltétele közül rám a tempós stimmel, a sok megállás nem, de szerintem ha már "csak" haza akarok érni, akkor inkább nem dobok rá másfél órát, de akár felet sem, meg most valahogy a kompozás se vonz, ha már van egy híd Szolnoknál
Csak a Mátrában ne menj a faluban 70-80-at mert csekk lesz belőle!
ja, meg a 4-es tele van szórva kamionnal és traffival. Na mellékúton ilyen nincs... faluban is lazán lehet menni 70-80-at lelkifurka nélkül és nem kell a 30-as táblákra se rágörcsölni
Nem kell komolyan venni.. a komp meg menetrend szerint közlekedik, tehát ha számol vele az ember max 5 percet kell várni.

A kedvenc Bp-Szeged közötti kiskunsági, csak mellékutat tartalmazó útvonalamra (184km városszélétől város széléig) ír az útvonaltervező 4 órát..ami kész vicc, mert csak egyszer sikerült ennyi idő alatt teljesítenem, de akkor több mint 1 órát egy Orgoványi ismerősnél töltöttem. A valóságban 2:15-2:30 közötti időket futok rajta.

Ha pedig főúton megyek Budapestre, de immár háztól házig.. na arra 3 órát ír az útvonaltervező.. a valóságban pedig 2 szokott lenni. Szerintem az útvonaltervező menetideje akkor korrekt ha az ember nem megy sehol 90 fölött és sokat meg is áll...
A terv csak a sima 4-es főút, minél hamarabb hazaérni. Az már nem a "túra" része, csak hazaút
Hát nem tudom, engem ez a "kompátkelés szükséges" meg ez a "3 óra 59 perc" jobban zavar, mint az a plusz 12 km... vagy az agyhalál
Ismerve a tempód, meg egyébként is... szerintem jobban járnál ha Derecskéről nem a 4-es főúton mennél Monorra... az az út agyhalál... szó szerint.

Plusz 12km, de valahogy sokkal stresszmentesebb így
Ha éjjel szeretnél motorozni
D és E között meddig jössz le az alföldön? Talán egy kicsit be tudnék csatlakozni
melyik estére
Ha sikerül betáblázni a hétvégét, akkor most szombaton. Lehetőleg estére haza is kéne érni
Na ennek már az északi fele elég csinos!
Mikor mész? Kíváncsi leszek milyen állapotban vannak a mátrai utak, valamint a Bükk mennyire kavicsos.
Idén még arrafele is el kell menni: Tudom jártunk jobb helyeken is, de azért évente egyszer illő ellátogatni arra is. A másik hogy Ózd és Eger közt is van egy csomó út amin még nem voltam de érdekelne.
Ha elgázolok pár állatot, vagy összeszedem a mások által eltrafált, de még meleg húst, és jól átsütöm, talán megúszom vetés nélkül is
Persze B-változatként még mindig vihetek magammal pénzt is, csak van valami büfé az utak mellett, itt-ott...
Rokonlátogatással egybekötött próbakörre, a tervek és a tervező szerint erre: