Én ha egyszer BMW-t vennék az 1000rr lenne.
Megjelenésekor sokkolt mindenkit, és arról beszéltek hogy majd a tartós teszteken kiderül...
Még mindig nagyon tartják az árukat, és nem sok rosszat hallok róluk.
Tud kb annyit mint egy GS500...de többet nem. 120-130(140) a világ végéig, de ennyi. XT660 blokkja van, abból meg már van jó pár hosszútávú tapasztalat..és igazi japános szerviztörténete van a többségnek. Cserélni kell az olajat
Szerintem ez hülyeség.. az 1 hengeres motorok is elmennek bőven 100k fölött, csak karban kell tartani, meg ésszel használni. A darázsgarázsban mondta a Tibi hogy van Budapesten több 200k km körül futott 1hengeres futármotor is, nagyjavítás nélküliek természetesen. De nekem csak jó ha rémítik a népet a kilométerekkel mert legközelebb is olcsón tudok majd "sokat" futott motort venni
Ezzel egyet kell hogy értsek, én ugye f800st akartam, olvasgattam is az indexes fórumot nap mint nap, két hónap után rá kellet hogy jöjjek hogy nem kell a bömös
Az ugyan az a kategória mint a Freewind, legalább is teljesítményben. Azt hittem több hengeresre váltanál. Bár szerintem simán el lehet túrázni ekkora motorral. Egyébként mennyit papikázik?
Mennyit szoktál menni egy évben? Az ember azt gondolná, hogy egy egyhengeres motor sokkal nagyobb terhelésnek, kopásnak van kitéve.
Cserélnék, csak nincs miből. Majd ha csere lesz, valszeg XT 660 Z lesz. Az meg még németbe is min. 4000 euró használtan.
Most csak motorozni megyek egy jóízűt.
Egyébként az 1200 GS kényelme mellett a legnagyobb aduja a futómű.
Te is cserén gondolkozol? Haverom akar 1200-es GS-t venni. Bár ő nem a túrázás miatt, hanem a testtartás végett akar egy extra kényelmes motort hosszútávon.
Tegnap én is néztem , hogy mi a fene száradt rá az autóra , meg úgy mindenre. ahogy megszáradt az ablaktörlő mellett akkor piros por volt , mint valami téglapor. Aztán ma hallottam hogy mi is volt ez!
Megjelenésekor sokkolt mindenkit, és arról beszéltek hogy majd a tartós teszteken kiderül...
Még mindig nagyon tartják az árukat, és nem sok rosszat hallok róluk.