Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

most nincs kedvem kirángatni a gépet a helyéről+megázni, talán legközelebb
Erre gyere.....nyugatnak nemvészes
az jó...régebben én is sokat jártam ki a lányokkal nézni a leszálló repcsiket
Én reptérnél vagyok....unalmamban a leszálló gépeket nézem......felétek borús
Nem tudom ott Vecsésen mi a helyzet (szerintem nem sokkal jobb), de itt mindjárt esik!
egy gs 6-os olajszűrőcsavarját nyomatékkulcsal húzod meg?
Azokon nem....de volt is gond a sok beleszakadt csavarral na meg hol van az az anyag a mostanihoz?...ma már nem merek nyomatékkulcs nélkül hozzányúlni főleg mások motorjához...
Mindenki punnyad..........senki semerre?
Jó ár.
Én asszem itt fogom megvenni.
Debrecenből van 26700 volt postával együtt.
Lehet máshol olcsóbb csak azt nem találtam meg.
Ne sírj, majd legközelebb
Jó döntés!

Én is azt rakattam fel tavaly tavasszal, erősített VX2-est...

Pinkből vetted?
Bazz, kb. fél órája keltem
Én is gondolkodtam ilyesmiben, a tagot is megtaláltam, de az árai nem sokkal voltak a gyári alatt, plussz eléggé előlre kellett volna még így is nyúlni, ami tuti kényelmetlen lett volna páromnak.

A mostanihoz 8eFt-ért jutottam ( hála Ganja leleményességének ), és hátrébb is van a fogás, mint a tankra szerelt verziónál.

Plussz esésnél még véletlenül sem akad bele senki, nem okoz sérülést és abszolút opcionális, nem kell csavar a fel-le szereléshez, és dobozban is kényelmesen elfér...

Amúgy CBR találkozón hívták fel rá a figyelmem a srácok, szerintem eddig ez a legjobb megoldás a problémára...
Sanyi......te sem vagy mai gyerek, te sem nyomatékkulccsal gyakoroltál a postás csúzli mz-ken szerintem.
Értem , csak azt hittem alapról indul és nem félről
Azért van igy mert ha,mire a középállástól ütközésig feszíted a láncot már annyira megnyúlik, hogy kuka
Hát nekem majdnem ott van, ezek szerint jó csak nekem tünt furának.
Szettbe vettem minden stimmelt.
Valahol középállásban szokott lenni......szettbe vetted?...fogszámok stimmelnek?
Sanyi........nekem is vannak ilyen haverjaim
hát..ööö...izé
lehet, hogy mondasz vmit
whity........aki nyomatékkulccsal tanulja meg,hogy mekkora erővel kell meghúzni egy csavart az utána nem érzi egy csillagkulccsal vagy dugókulccsal............már csak az erőkarra gondolj
Ezen csak addig nevetsz amíg valamelyik haverod kárt nem okoz a hasonló megoldásával......
O gyűrűs és nittelős vagy van aki végtelenítettnek hívja.
Bár én még csak a régi patentszemmel raktam össze mert hétfőn lesz hozzá szerszám.
Viszont azon meglepődtem hogy az új lánc feszítésekor a kerék a 4ik rovátkáig kiment.
Azt hittem teljesen alapból kezd ilyenkor.
Írom szerelők is......egy autónál talán többet bír egy csavar mert van "hús" körülötte, de egy motornál csak annyira kell meghúzni emennyit engednek neki....érdemes a hornetek, cbf-ek, dl-ek hátsó vagy első tengelyét megnézni illetve kerékcsapágyait megnézni...annyira kicsi a meghúzási nyomaték, hogy aki azt csak megszokásból "érzésre" csinálja hamar túlhúzza......és sokszor észre sem veszi csak néz, hogy milyen keveset bírt az a vacak...