Azokon nem....de volt is gond a sok beleszakadt csavarral na meg hol van az az anyag a mostanihoz?...ma már nem merek nyomatékkulcs nélkül hozzányúlni főleg mások motorjához...
Én is gondolkodtam ilyesmiben, a tagot is megtaláltam, de az árai nem sokkal voltak a gyári alatt, plussz eléggé előlre kellett volna még így is nyúlni, ami tuti kényelmetlen lett volna páromnak.
A mostanihoz 8eFt-ért jutottam ( hála Ganja leleményességének ), és hátrébb is van a fogás, mint a tankra szerelt verziónál.
Plussz esésnél még véletlenül sem akad bele senki, nem okoz sérülést és abszolút opcionális, nem kell csavar a fel-le szereléshez, és dobozban is kényelmesen elfér...
Amúgy CBR találkozón hívták fel rá a figyelmem a srácok, szerintem eddig ez a legjobb megoldás a problémára...
whity........aki nyomatékkulccsal tanulja meg,hogy mekkora erővel kell meghúzni egy csavart az utána nem érzi egy csillagkulccsal vagy dugókulccsal............már csak az erőkarra gondolj
O gyűrűs és nittelős vagy van aki végtelenítettnek hívja.
Bár én még csak a régi patentszemmel raktam össze mert hétfőn lesz hozzá szerszám.
Viszont azon meglepődtem hogy az új lánc feszítésekor a kerék a 4ik rovátkáig kiment.
Azt hittem teljesen alapból kezd ilyenkor.
Írom szerelők is......egy autónál talán többet bír egy csavar mert van "hús" körülötte, de egy motornál csak annyira kell meghúzni emennyit engednek neki....érdemes a hornetek, cbf-ek, dl-ek hátsó vagy első tengelyét megnézni illetve kerékcsapágyait megnézni...annyira kicsi a meghúzási nyomaték, hogy aki azt csak megszokásból "érzésre" csinálja hamar túlhúzza......és sokszor észre sem veszi csak néz, hogy milyen keveset bírt az a vacak...
Én asszem itt fogom megvenni.
Lehet máshol olcsóbb csak azt nem találtam meg.
Én is azt rakattam fel tavaly tavasszal, erősített VX2-est...
Pinkből vetted?
A mostanihoz 8eFt-ért jutottam ( hála Ganja leleményességének ), és hátrébb is van a fogás, mint a tankra szerelt verziónál.
Plussz esésnél még véletlenül sem akad bele senki, nem okoz sérülést és abszolút opcionális, nem kell csavar a fel-le szereléshez, és dobozban is kényelmesen elfér...
Amúgy CBR találkozón hívták fel rá a figyelmem a srácok, szerintem eddig ez a legjobb megoldás a problémára...
Szettbe vettem minden stimmelt.
lehet, hogy mondasz vmit
Bár én még csak a régi patentszemmel raktam össze mert hétfőn lesz hozzá szerszám.
Viszont azon meglepődtem hogy az új lánc feszítésekor a kerék a 4ik rovátkáig kiment.
Azt hittem teljesen alapból kezd ilyenkor.