Ennyiért tényleg húzós....bár nekem jó tapasztalataim vannak a márkával kapcsolatban. dupla annyit lazán kibír mint a konkurencia...
Mondjuk ez a konkrét cipő..hmmm ronda
Holnap reggel eljárjuk az antiesőtáncot, és ha eredményes lesz elindulunk Lockenhaus felé.
Lovi81 te már korábban jelezted, hogy rajta vagy a témán. Reggel figyeld a fórumot. Ha nem lesz kutyaidő, akkor reggel 10 óra Tata Shell kút. Nem kell elkapkodni a dolgot, úgy is időben leérünk...
Azért még holnap egyeztetünk...
Bocsi, kicsit OFF, de hátha érdekel valakit, egy útvonal naplózó alkalmazás Android-os telefonra.
Lassan beteszem a play-be ez még reklámmentes változat. Itt van róla bővebb infó. Innen tölthető le.
-Google és offline map térképnézet (offline térképhez nem kell net)
-motor dőlésszöget naplózza (rögzíteni kell tanktáskára)
-GoogleEarth-el megnézhető a készült kml file.
-rengeteg menet tulajdonságot rögzít
-alap útvonal tervezési lehetőség beírt címre (csak google térképen)
-jármű választás (légi közlekedés esetén ICAO, pilótáknak is jó lehet) Itt némi képanyag.
MINDEN kritikát szívesen fogadok.
Csak tippelem, hogy az újabb gumi is szerepet játszik ebben, meg az alacsony fordulatszámon közlekedés. Mondjuk attól még tetszett, és a többiek tempójával is elvoltam.
Nyugi, nem fogok vissza senkit innen. Nekem továbbra is elég az 80-90-es utazósebesség, alkalomadtán a 110-ig is eljutok. Ti meg annyival mentek, amennyivel szeretnétek.
titing..70 km után nem kell leszállni...hanem legalább 75km-igy felgyorsítani...ha FOKOZATOSAN ELÉRED A 80-AT...akkor kipihenheted a sebesség okozta rémületet
Van egy muki aki doboztartó konzolokat is gyárt.
Ő tett a busájára egy kapaszkodót..
Ez nekem annyira nem tetszik, de olyat csinál amilyet mondasz neki.
No, gurultam egy könnyed karikát ma (lásd mellékelt képet). A túrakormány határozottan kényelmesebb, mint a csutka volt, legföljebb máshol fárasztó, és könnyebben elviselhető, ha leszállok a gépről 70 km után.
A- és G-pontnál tankoltam, a köztes távolság az én órám szerint 289, a guglimapsz szerint 284, ezen nem veszünk össze.
A kútnál 10.28 literrel lett tele.
Ez olyan 3.55-3.61 liter, ha jól számolom...
gázolajos autóm soha nem volt..nem lesz..és nem is konyítok hozzá....ellenben a benzinesnél..jótékony hatása van...és mivel még eredeti a katalizátorom...azt sem bántotta..
..amúgy milyen érdekes ,hogy a gázos autókba mostanában kezdenek beépíteni külön olajozást....mert a gáznál "szárazabb" cucc nincs.
..és mint már mondtam..csaK FULL SZINT ÉS mértékkel..
Nekem is jtd van volt de soha nem raktam bele mast mint gázolajat.
Nem 2km mentem es nem az adagolo miatt csinalt generalt.
En inkabb a minosegi uzemanyag szurore szavazok. Azt teny hogy a hungarian uzemanyagok .... Hmmmm inkabb nem kommentezem
Na Uraim es holgyeim...
Megcsináltam a telo olaj cseret.
Hat ... Nem egy durranas. Igaza volt Ganja-nak.
Szoval. Fekete volt mint rohadas... S 382ml olaj helyett csak ippen 340 volt bennne.
Most raktam bele 15w s eg gondolattal tobbet mint ami kell bele.
400 ml toltam bele. Erezhetoen jobb lett.
Bar ahogy neztem siman egy par alatettel lehetne a rugot jobban feszíteni.
Azert mielott barki nekikezd jocskan olvasson utana. Ja es egy nyomatekkulcs sem art .
Kovetkezo projektem a szelephezag ellenorzes .
Mondjuk ez a konkrét cipő..hmmm ronda