Nyomatékkulcs..............hát az minek?...ezen a motoron egyedül talán a hengerfejhez szükséges, de abból akkor a jobb fajta (min Beta) mert a gagyival többet lehet ártani mint használni. Egy szakember ránéz egy csavarra és tudja mekkora erővel kell meghúzni.
Visszatérve az adalék témához....anno slicket tettem már kopogós hangú hajtókaros IFA.ba és még 30000km-t elfuvaroztam vele mire szétszedtük és csak csapágyat cseréltem benne, köszörülve nem lett.....az olajnyomás csökkent kissé a terméktől, de jobb lett sokkal, 2T járműben is jó volt, Trabi, Warnyú.....Metabondot és más tartós adalékot nem használtam ,de van a környéken egy figura aki rendszeresen használja motorokba és jót mond róla, itt persze nem új gépekre kell gondolni hanem ezeréves szétnyüstölt valamikre amik jószerivel más be sem indulnak, de a kezelés után mérsékelten újra üzemképesek.....én mint többször mondtam a képen láthatót használom évek óta, kárt nem okoz mivel csak molibdéndiszulfidot (grafit tartalmaz) és kissé csökkenti a motorzajt és rezgést, de inkább a surlódás csökkentés ami védi is a gépet a kopástól ami miatt használom megelőzésképp.......
Szerintem pár penz a ket oldal.
Tudtok segiteni, hogy tudom kimérni a fesszabot? Nincs töltésem... :(
Köszönöm
üdv
kobra
Erre jó lesz előre felkészülni!
Köszi!
És megtanultam egy életre a lépcső meg a motoroscucc összegyeztethetelen.
D I D lánc került fel.
Egyszer a Neuschwansteini kastélyt szeretném megnézni.