A narancssárga-fehér színű vezetéken +12V-nak kell lenni, a fekete -fehér -12V vagyis testelés. Mindezt az elektronikán kell mérni. Ha feltételezzük, hogy a leírt dolgok jók akkor mennie kell.
Ha sok évre tervezed, én ragaszkodnék az ABS-hez. Ha csak egyszer kihúz a 4 év alatt a bajból, már bejött az ára.
A túltárolt motornak a gumi alkatrészei nem kapják a kenést, fogalmam sincs ez mit okoz, de mondjuk egy szimeringnél tudom. Már csak a gumi is 4 éves rajta. Szerintem minimum 3 kiló engedmény és teljes garancia...
Én a 2011-es ABS-est venném. Azért 4 év múlva nagyon nem lesz mindegy, hogy egy 6 éves vagy egy 9 éves motort árulsz
De ez csak az én véleményem.
Jól érted.
Az akciós 2011-es ABS-es modellek 1899e-ért vannak
Az akciós 2012-es ABS nélküliek 1799e-ért voltak, ebből már nincs
Full-Gas-nak van 2009-es ABS nélkülie 1749e-ért....
Gondolom 50e-vel kompenzálnák a túltárolást...
Ha ezt keveselled, szerinted mi lenne reális alkualap?
sziasztok.ismét segítségért fordulnék hozzátok.gs 500-nál még mindig nincs szikra.pedig probáltunk már másik trafot,beméretük a jeladokat is,és lett másik gyujtás elektronika is szerelve a motorra.de így sincs szikra.esetleg valakinek valami tipje lenne-e még a hiba okára?nagyon megköszönném
A túltárolt motornak a gumi alkatrészei nem kapják a kenést, fogalmam sincs ez mit okoz, de mondjuk egy szimeringnél tudom. Már csak a gumi is 4 éves rajta. Szerintem minimum 3 kiló engedmény és teljes garancia...
Én a 2011-es ABS-est venném. Azért 4 év múlva nagyon nem lesz mindegy, hogy egy 6 éves vagy egy 9 éves motort árulsz
De ez csak az én véleményem.
Az akciós 2011-es ABS-es modellek 1899e-ért vannak
Az akciós 2012-es ABS nélküliek 1799e-ért voltak, ebből már nincs
Full-Gas-nak van 2009-es ABS nélkülie 1749e-ért....
Gondolom 50e-vel kompenzálnák a túltárolást...
Ha ezt keveselled, szerinted mi lenne reális alkualap?
tőlem nem szabadultok ilyen könnyen
Vagy mi nem tetszik?
Itt vagyok!
Mi a baj?
Meglakolsz.
Véged.