Rohadtul több kell.Hacsak nem vagy atomkemény fából vasember.
200 km-enként ki kell egyenesíteni az ülőgumókat vagy mehetsz urológushoz a vérkeringés elmaradása miatt.
Utánfutóval fog menni a busz, mert ilyen 20személyes+csomagok.... Azon gondolkodtam, odafele berakom az utánfutóba a vasat... Az lenne az igazán jó fogyasztás nekem :D
Valami ilyesmire saccoltam én is, 4 körülire, tartalék nélkül akkor olyan 300 kilométereket simán lehet menni tartalék nélkül
Az oké, hogy pénzt vinni, és ennyi... De úgy akarom ütemezni a busz megállásait, pihenőit, mint az én tankolásom :) Mert 580km-t megyünk, Umagba, végig M7,majd Szlovénián át. Szerintem akkor 2 megálló elég. Az 1 valószínűleg kevés lenne, főleg hogy a tartalékom rakoncátlankodik :/
Imádom ezt az átlagolást.
Soha nem fogsz pályán (de seholsem) merev 120-al menni.
Beérsz egy kamiont lelassusz 80-90-re benézel a tükörbe tiszta akkor spuri ki 140-re rázuhansz valami marhára aki 110-el kóricál belül viiszarúgsz és megint csőgáz 150 és így megy a móka egész úton.
Nekem is az olajhűtő lett volna az első kérdésem, de aztán eszembe jutott hogy tavaly Dipshit linkelt ilyen állítólag gyári idomokat a régi gs-ekhez is, tehát az tuti hogy rápasszol, de ez sztem látszik is! csak akkor meg minek raktak később mégis olajhűtőt...
annyit mint máskor, nekem pályán a naked 130-nál mert ugye 140 sztem már fáj neki és nem tesz jót, tehát 130 nál 4,5L be megállt kigyorsítások nélkül, 110 nél meg a szokásos 4,2L,
A motorodnak nem tesz jót a burkolat...ha nincs benne + olajhűtő...mint az F-es verzióban.
...főleg a hasidom....hacsak nem speciálisan úgy gyártották ,hogy az olajdeklire terelje a levegőt...
...csak szólok
Akinek van már tapasztalata, hogy mennyit eszik a motor tartós 110nél illetve 130-140nél? Mert csütörtökön le kell mennem Horvátországba, végig pályán, és kíváncsi lennék mennyire jön ki az üzemanyagköltség. A 110 azért kell, mert lefele egy busszal fogok "konvojban" menni, visszafele meg egyedül :)
Sziasztok!
Már régen olvasgatom a fórumot, de még nem írtam. Január óta van egy GS-em, 96-os. Nem ilyen motort szerettem volna, de annyira olcsón hozzájutottam, és annyira megtetszett, hogy nem csupasz, hogy belevágtam. Láttam, hogy most dobozokról, táskákról beszélgettek, ezért is írok, mert van 1 pár eladó oldaldobozom. Tehát eladó a képen látható 2 db Krauser K2 oldaldoboz, tartó nélkül, 2 db kulccsal, eredeti használati utasítással, prospektussal. A dobozok teljesen újak, karcmentesek, motoron még nem voltak. Űrtartalma 30 l, terhelhetősége 10 kg. Made in Western Germany Én Németországban dolgozom, de most csütörtökön megyek haza autóval, így ha kell valakinek, Budapestre haza tudom vinni. Az ára 50 euro, vagy 15.000 Ft. (vagy +20 euro, és házhoz viszi a posta) Ha érdekel, vagy további kérdésed van, jelentkezz. A gépről még később írok, üdv!
meglepődnél mennyi hasonlóság van a többi motorhoz képest. van két kereke és dugattyú hajtja. halál komolyan!
elsőre én is csak pislogtam: "Ez akár még működhet is" - gondoltam.
az más kérdés hogy újra meg kell gondolnom minden előzést, mint astrás korszakomban
200 km-enként ki kell egyenesíteni az ülőgumókat vagy mehetsz urológushoz a vérkeringés elmaradása miatt.
Valami ilyesmire saccoltam én is, 4 körülire, tartalék nélkül akkor olyan 300 kilométereket simán lehet menni tartalék nélkül
Soha nem fogsz pályán (de seholsem) merev 120-al menni.
Beérsz egy kamiont lelassusz 80-90-re benézel a tükörbe tiszta akkor spuri ki 140-re rázuhansz valami marhára aki 110-el kóricál belül viiszarúgsz és megint csőgáz 150 és így megy a móka egész úton.
Pénzt vinni kell és tankolni.Oszt annyi.
Majd várjuk a visszaigazolást.
...vissza..5 fölött bőven....feltételezve,hogy jól be van lőve...és nincs nagyon meleg...
...főleg a hasidom....hacsak nem speciálisan úgy gyártották ,hogy az olajdeklire terelje a levegőt...
...csak szólok
Akinek van már tapasztalata, hogy mennyit eszik a motor tartós 110nél illetve 130-140nél? Mert csütörtökön le kell mennem Horvátországba, végig pályán, és kíváncsi lennék mennyire jön ki az üzemanyagköltség. A 110 azért kell, mert lefele egy busszal fogok "konvojban" menni, visszafele meg egyedül :)
Már régen olvasgatom a fórumot, de még nem írtam. Január óta van egy GS-em, 96-os. Nem ilyen motort szerettem volna, de annyira olcsón hozzájutottam, és annyira megtetszett, hogy nem csupasz, hogy belevágtam. Láttam, hogy most dobozokról, táskákról beszélgettek, ezért is írok, mert van 1 pár eladó oldaldobozom. Tehát eladó a képen látható 2 db Krauser K2 oldaldoboz, tartó nélkül, 2 db kulccsal, eredeti használati utasítással, prospektussal. A dobozok teljesen újak, karcmentesek, motoron még nem voltak. Űrtartalma 30 l, terhelhetősége 10 kg. Made in Western Germany Én Németországban dolgozom, de most csütörtökön megyek haza autóval, így ha kell valakinek, Budapestre haza tudom vinni. Az ára 50 euro, vagy 15.000 Ft. (vagy +20 euro, és házhoz viszi a posta) Ha érdekel, vagy további kérdésed van, jelentkezz. A gépről még később írok, üdv!
elsőre én is csak pislogtam: "Ez akár még működhet is" - gondoltam.
az más kérdés hogy újra meg kell gondolnom minden előzést, mint astrás korszakomban
Givinél nem láttam.Régebbi tipus lehet amit már nem gyártanak.
A motech meg növelhető 36-ra.
Van egy hengertáska szerű is 33 literrel de akkor már jobb a meglévő lajos-os.
Meg valahol láttam Givi üléstáskát is 28-ért.