Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem volt semmi bajom a fékkel. Ha elkopik a gyári betét, akkor biztos, hogy valami jobbat teszek bele, de ez is elég.
Tökmindegy hol veszed a kötelező szervízeket a közelebbi kereskedés is köteles elvégezni.
Nekem úgy működött hogy alvázszámmal bekocogtam a helyi kereskedésbe (olasz macskevőknél forgalombahelyezett) ha a számra a gyár bejegyzett visszahívásos dolog nem volt megejtve nekik ki kell cserélni.
Ez egy fesszab volt.Ingyen.
Ha fizetsz az olajért és a szűrőkért tárt karokkal fogad a debreceni kereskedés is.
Akkor jól gondolom...

Amúgy sajnos 2012-es abs nélküli elfogyott. Van a K9-es narancs, meg a 2011-es abs-esek.

Full-Gas-ról ki, mit tud? Megbízhatóság érdekelne, mert már 2 kereskedő mondta azt, hogy " a Full-Gas-al nem vagyunk kapcsolatban, hagy ne mondjam miért..."
Simán pofára lehet esni ABS-el is meg nélküle is.
Mivel már volt motorod szerintem van annyi tapasztalatod hogy ne csinálj tigrisbukfencet leszúrt tripla ritbergerrel mert nincs gép segédlet ami helyetted hugyozik.

Remélem érted?

Én nem adnék pízt érte pluszba.
Abszolút igaz, így is kalkulálok. Max. 3-4 évre veszem fel, amíg talán 100% biztos a melóhelyem...

Tattoed: Neked volt bajod a fékkel? Mármint megéri szerinted az abs-re költeni, vagy azért kellőképp finoman kezelhető?
Mi ellenérv legyen? Műszakilag pont ugyanaz, mint az összes többi. Én 50 rugóval többért inkább a 2012-es modellt venném meg ABS nélkül, de ez csak én vagyok. Az enyém is 2007-es gyártású, de 2010-es forgalomba helyezésű. Mivel nagyon sokáig meg akarom tartani, mire eladom, ez már teljesen mindegy lesz, 150ezer km-rel 10-12 évesen így se-úgyse fog pénzt érni.
Ne félts engem, míg a többieket látod
Vagy valami ilyesmi...
Mondjuk egy dolog van.............a hitel.

Csak akkor ha teljesen és végérvényesen meg vagy győződve hogy a kiszemelt társ nagyon-nagyon hosszú ideig a birtokodban lesz és gond nélkül ki tudod fizetni a futamidő végéig.
Nincs szomorúbb mikor valaki beleöli a hitelbe a pénzét és nem tetszik vagy nem tud a pénzhiány miatt menni vele és belebukva átvállalással szabadul meg tőle.
Tehát nagyon sokáig tartó választásnak kell lennie.
szeretlek, de semmi buzulás
Milyen ellenérvet kérsz?

Hogy belátható időn belül nem lesz suzukim bandit meg főleg nem és 650-es meg végképp?

Ettől még kurvajó motor és szeretni fogod.

Az hogy 4 éves ki nem szarja le?

Állapot jó legyen tetszen neked és legyen elég pénzed fenntartan...........meg menni,menni,menni.
Engem inkább lebunkózni szoktak, de nem vagyok mindig az, néha alszom is! (Garfield után szabadon)
gonosz vagy
Szia Doki, ne hagyd magad
Jól van na, így is lehet linkelni
Nincs regisztrációm a facebook-ra, és a "kontaktszeméllyel" is csak 2 nap alatt jutottam el a képekig, de az eladónak van egy honlapja, a pestimotoros.hu, próbáld meg azon, ezek onnan vannak.


Én is ebben gondolkodtam, meg amit ataaa mond, a tesztmotorosok is csúsztatgatták az abs-est, szóval tudja a franc...

K9-ESRE ELLENÉRV NINCS SENKINEK?
Ezek első ránézésre k. jó állapotban vannak és az áruk is frankó.
Nincs nála 150/70-es? Nézd már meg kérlek!
ataaa!
A kép alapján ezeket a gumikat érdemes megnézni?
Azt írta a tulaj, hogy a két középső (első és hátsó) ára 5 - 5 ezer, a jobb szélső 8.
Nekünk eddig összesen egyszer volt olyan (kb. 300 tankból), hogy gyanúsan eltért a mennyiség, és az se lukas kúton volt
Hátulra nem egy válogatós............amit talál.
Előre csak superspotot.
Mi a véleményetek erről a gumiról ?
Enyhén kezd kockásodni. Ki lehet ezt még szépen ívesre koptatni?
Sanyi, úgy láttam neked ez van hátul. Ha esetleg olvasnád a fórumot, érdekelne a véleményed a MeZ4 -ről. (tartósság, tapadás)
Persze ez se egy hű de jó darab, de ha mégsem találnék mást...
Mondjuk a régebbi motoros ABS-ekkel is simán lehet csúszni.Nem egy jó rendszerek.
Talán az új honda c-abs a kivétel.
Én nem költenék rá plusz pénzt.