Szerintem is 150-be gondolkodj, és ne SV felnivel. Nekünk úgy tudom GSXF felnink van 150-es gumival. A rajta lévő féktárcsak jó is, csak egy kicsit le kell reszelni a fékbetétek felső sarkából, nehogy megszoruljon.
Csak féktámaszt kell cserélni, meg a láncvédő alá egy-egy alátét hogy ne érjen a gumihoz.
Lánckerék alá ne tegyél alátétet, mert a ferde futástól előbb elhasználódik a láncod. Én már 15 000-et mentem szélesebb gumival és nem volt gondom a láncal, pedig néha hozzáér a gumi széléhez picit. Amúgy van pár mm rés köztük.
Üdv Mindenkinek!
Még teljesen új vagyok ezen a fórumon, de egyből a segítségeteket szeretném kérni! Szeretném a hátsó 130-as gumit lecserélni 160-ra, ehhez már kaptam "sonyika"-tól egy leírást is, amiért ezúton is köszönet!
A kérdésem az lenne, hogy ki tudna nekem féktárcsát csinálni SV felnire GS500 méretben? Illetve, hogy mekkora hézagoló alátét kell a lánckerék agy és a felni közti távtartóra. Ezt sajnos a leírásban nem találtam meg!
Segítségeteket előre is köszönöm!
passz, én 2szer estem el abs nélküliség miatt, tehát túl nagyot fékeztem .... nekem mindenképp kellet, én ilyen vagyok sztem mérlegeld magad és a vezetési stílusod hogy neked szükséged van-e rá?!
Szerintem fogunk is. Már most kacsingatok az 50-es útra, csak hát nem vagyok arrafelé ismerős. De egyelőre ez a terv, aztán ha mégis megindulunk beljebb GPS legyen nálunk...
A meeting pont az konkrétan az A pont helyén lévő Shell kút. Nézzd meg street viewal. Időpont még nincs, de szerintem 9.
Az egész attól függ hogy sikerül e gumit szereznem. Ha sikerül is, szombaton lesz felszerelve, így az a nap ugrott nekem. Mit míveltek arra, esetleg a nyílt napra mentek?
Hozd nyugodtan a párodat is, ne te leszel egyedül 2 fővel egy motoron.
Kicsit megkésve, bocsi , de én is köszönöm a hétfői motorozást ! :-)
Akik csináltak fényképeket, azok feltették esetleg valahova ? (azon a kettőn kívül, ami itt fent van).
Mi is lőttünk 1-2 képet, ha valakit érdekel, szóljon !
Vagy csak egyszerűen feltoljam ide ?
Csak féktámaszt kell cserélni, meg a láncvédő alá egy-egy alátét hogy ne érjen a gumihoz.
Lánckerék alá ne tegyél alátétet, mert a ferde futástól előbb elhasználódik a láncod. Én már 15 000-et mentem szélesebb gumival és nem volt gondom a láncal, pedig néha hozzáér a gumi széléhez picit. Amúgy van pár mm rés köztük.