Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De ez nem TDM... a blokkon kívül közös pontjuk szinte nincs is.
Hát ahogy GSS mondta a TDM nagyon nem feküdt neki.
Nyeklett nyaklott és nem volt egy túl vágykeltő gép.
Biztos vagyok benne hogy van célcsoport de hogy ataa-nak nem tetszene az tuti.
Mondjuk két hengerhez van 10 szelep... biztos elgondolkodtató. egyébként a TDM-ben sikerre vitték ezt a blokkot. Nem lehet az rossz.
Talán mert drága volt és "gyenge".. ja meg nem olasz.
tényleg
A TRX valójában szerintem igencsak nem volt valamiért sikeres.
Biztos az is fasza, de szerintem egy SV-vel jobban járok. Több van belőle az ismeretségi körömben, meg alkatrész ügyileg is jobban jönnék ki. Meg hát Suzuki...
Próbálj ki egy TRX-et (bár tudom ez már elcsépelt.. tőlem)
Nem okoz gondot.
Ráérsz.
Sportos gépet akarok, de a 2 hengerhez is ragaszkodom. Dukit csak szeretnék venni de nem merek, így nem sok választásom maradt. Alszom rá még egy évet.
Van egy két oldalidommal szerelt, de tudok rá valakit aki csinál 50 ezer körül, így nem fontos úgy megvennem. Ha vennék, mindenképp szeretném beburkolni. Az nincs a hűtésére rossz hatással?
Persze nem pályáznék vele, meg nem gyilkolnám, csík így ahogy most mentünk.
Jó lenne kifogni egy szép pirosat...
Csak nyugodtan.
De rendesen át kell nézni mindet.
Gospic-ban várták meg őket.Odáig kelltt volna kitartanunk.
Nézegetem az SV1000s-eket...
Kár hogy nem álltunk be rögtön mögéjük, úgy láttuk volna pár kanyarig. Így meg amire átfűztük magunkat a lámákon már vissza is értek a szállásra...
Persze...........mert gyors............így lohol utána mindenki mint a félőrült.............és aki nem annyira pro az sajnos esik-kel.
Most olvasom hogy Banditosoknál meg szoty1 "borogatja" a társaságot...
Hidd el nem csak pályán kell 200-anként megállni.Még kemény szerpentines nagyon szép helyeken is.
Nem is a megállásra, hanem a tankolásra mondom hogy 2 tankkal simán meg lehet tenni a távot. De pályán úgyis együtt vannak a pihenők a kutakkal, így ...
Nem a megtett km számít, hanem az üléssel töltött idő. Pályán hosszabb etapokkal lehet haladni mint a kertek alján.
2szer? mentél te már napi 600-at? ha 5 percre is de meg kelll állni legalább 150 km ként sztem főleg az uccsó 200 lesz szar, meg unalom ezerrel a pálya miatt
Azt láttad amikor Zadar után lementünk arra az unalmas útra hogy ott volt egy Pina kút. Kár hogy nem álltunk meg, lefényképeztem volna.
Könnyen meglehet, bármi előfordulhat, hogy épp bírom-e, avagy sem :) Majd kiderül :) Természetesen beszámolok majd az esetről. Valaki akar csatlakozni, lefelé vagy felfelé? :))
Én biztos induláskor tankolnék egyet meg középtávon, de ha nem akarsz rizikózni, akkor állj meg még kétszer. 4,5 fölé tuti nem fogod vinni a fogyasztást.
Szerintem KB fehérvárnál tele lesz a t...d és előrehúzol.
Első megálló Nagykanizsa után az INA kút asszem.Ott pihi tankolás és usgyi a határra.Talán ott bevárod a buszt majd tovább előre.