Az enyém egyáltalán nem szitál, sőt olyan stabil hogy bármikor elkezdek öltözködni menet közben vagy a kormányt elengedve kicsit hátrébb dőlni az ülésen. Lehet az idomok teszik, de egyáltalán nem érzem instabilnak.
A legtöbb GS sajnos tényleg szitál. Nem kell elengedni a kormányt, akkor nem zavaró. Vagy venni kell egy új CB500-ast, na az tényleg fényévekre van a GS-től. ..... de árban is.
Aztán amikor az bemelegszik, lesz 3 meg 3,3, a kanyarokban meg hullik a sportszelet a nadrág szárából.
Kisebb nyomással jobban fekszik, viszont jobban is kopik. Street fighterek totál leeresztik a gumit hogy tudjanak bohóckodni, de a pályázók is leeresztik, mondjuk ott hamar visszajön a nyomás a melegedéstől.
Ha túl kemény a gumi, akkor bizonytalanabb, pattogósabb az úttartás.
..azéé szitál mert a hátulját megemelted..és gondolom..nem 1-2 centivel...azért is szitálhat..mert a rugó előfeszítés...lepkefingra van állítva.....én a legkeményebbre tettem...mert mint mondtam...kömény györök vagyok..
..azért is szitálhat mert a hátsó lengővilla csapágyait hagyta valaki kiszáradni..és lógósra koptak..
..azért is szitálhat..mert..
...na jó....nem írok regényt..
..lehet ,hogy minden GS szitál....csak a többségnek ez természetes
Köszi. Shell nincs a környéken bezárták a kormány most két napja csináltattam.A szerelő ki próbálta kettő személlyel Azt mondta 150 és elmerte engedni a kormányt nem voltam ott de biztos igaz mert látom az eredményt ha két személy megy vele amúgy hosszú lenne ,hogy miért. 10e-vel vettem 2 éve most 16e van benne nem igen volt használva egy 60 éves faszi-é volt és nem volt pénze azért adta el.Nem borult el semmi karc stb. váz sincs tekeredve.csak nem gondozta 1000km nél volt szervizelve onnantól semm tehát 9500 km csak volt 8 év alatt.
Tehát most 91 kg vagyok 2,5 hátra de 150/ 70-es a gumim előre 2,3 ilyen beosztás van vagyis nincs mert kettesével van a rublika de ha az autó szerelőét nézem akkor 2.2 2,4-nek jön az ő műszerén.Na ilyenkor mi van?
A hátsóba nagyon keveset teszel, talán ettől a súlypontod is hátul van és emiatt könnyebb lehet az eleje.
A gyári normák:
elől: 2,25 bár
hátul: 2,5 bár ill. 2,8 bár 2 személlyel
Azért azt vedd figyelembe, hogy ezek is japókra kalibrált ajánlások, tehát ha egészséges felnőtt magyar férfi vagy, ~120kg körüli testtömeggel, akkor simán tehetsz szólóban is 2,7-et hátra, nálam ez vált be...
Próbáld ki így is, de 2,5 alá ne fújd a hátsót se... (szerintem)
Az én órám szerint 2.2 elöl a hátsóba 2,4 de nekem 150-es a gumim hátul de a gyári kerékkel is ugyan ilyen.Minden óra mást mutat hidgen mérem a bar nyomást. Az első gumim heidenau 3000km van benne. Centir jó most csináltattam.
Érdekes, hogy egy autós baleset sem volt az egész video alatt.
Kit érdekel?
De előtte még én is végigtetováltatom a testem
Nem mindegy milyen szmájlit bökök.
Kisebb nyomással jobban fekszik, viszont jobban is kopik. Street fighterek totál leeresztik a gumit hogy tudjanak bohóckodni, de a pályázók is leeresztik, mondjuk ott hamar visszajön a nyomás a melegedéstől.
Ha túl kemény a gumi, akkor bizonytalanabb, pattogósabb az úttartás.
..azéé szitál mert a hátulját megemelted..és gondolom..nem 1-2 centivel...azért is szitálhat..mert a rugó előfeszítés...lepkefingra van állítva.....én a legkeményebbre tettem...mert mint mondtam...kömény györök vagyok..
..azért is szitálhat mert a hátsó lengővilla csapágyait hagyta valaki kiszáradni..és lógósra koptak..
..azért is szitálhat..mert..
...na jó....nem írok regényt..
..lehet ,hogy minden GS szitál....csak a többségnek ez természetes
Menj el egy Shell-re, ott általában jók a mércék, és állítsd be 2,25 és 2,6-ra. Ha szitál akkor lehet kormány gond, vagy meg van hajolva a váz...
Ez már inkább ganja szakterülete
A gyári normák:
elől: 2,25 bár
hátul: 2,5 bár ill. 2,8 bár 2 személlyel
Azért azt vedd figyelembe, hogy ezek is japókra kalibrált ajánlások, tehát ha egészséges felnőtt magyar férfi vagy, ~120kg körüli testtömeggel, akkor simán tehetsz szólóban is 2,7-et hátra, nálam ez vált be...
Próbáld ki így is, de 2,5 alá ne fújd a hátsót se... (szerintem)