Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

3 hete vizsgáztattunk egy motort, a papírok beadása és kézhezvétele között 45 perc telt el és semmivel nem kötözködtek Gödöllőn. Abszolut korrektek voltak, mondjuk hibátlan a motor is.
Az hogy meg esetleg belekötnek egy maszek sportpuffba igazat is adok nekik.
Hallottam én már ugyan így elpattant, túlhúzott gyertyáról is. Bár miután otthon kicseréltem magamnak utána halottam hogy létezik egy nyomatékkulcs nevű szerszám is a világon.
majd otthon
Nálam annyi volt, hogy szerintem túlhúztuk az öreg csavart és amikor megmozdítottam, már pattant is... és jogos mert a rugó is kifelé nyomja... finoman.
Nem tudom megnézni, csak otthon.
Nincs itt fent, mert ezeket a videókat lejátsza a benti gép, a youtube-ot megfogja a proxy.
Igen mester, majd gyakorlok és utána bemutatom pont így, csak majd teleszel a pacis kislány

http://youtu.be/FYWFo0OgV7k
Az már viszonylag megfogja a fedelet.
Egyébként rájöttem hogy törnek el.
A rugó kifelé nyomja a fedelet, így ha csak az egyik csavart csavarjuk, akkor megfeszülnek a csavarok, és ha már öreg, elpattanhat. Egyenletesen felváltva kell lecsavarni őket, bár tudom ez babra munka, főleg egy F-esen.
Na csak gyakorolj itthon amíg távol vagyok, aztán majd megnézem utána hogy mész...
motorostúrára az én tapasztalataim szerint a netrisk.hu-n megköthető kifejezetten motoros biztosítás a legjobb! A motoros oldalakon található biztosítási hirdetések mind csak a pénzről szól egyik sem igazán motoros hanem csak sima.... 10 perc neten meg kötni meg elutalni a pénzt
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy közületek valaki festette már le/át/újra a felnijét a motoron, s ha igen, milyen festéket használt e célra? Gugliztam már utána, de oly sokfélét találtam, hogy inkább rákérdezek itt, kinek-mi vált be.
Sajnos valamiért pereg az eredeti festékem, és azon túl, hogy egyre rondább, apránként elfogy a felnicsík is a kerékről a festékkel együtt. Köszi a válaszokat előre is!
Okok, de arra figyelj, hogy nálam már csak 2 db tőcsavar maradt
Na, én nem fogok 10 oldalt visszaolvasni, hogy ki-kivel jött össze, vagy derült ki, hogy az elveszett Apja/anyja/nővére, csak azt írjátok le, hogy mikor, honnan és milyen útvonalon akartok menni és kikkel?!
Viszonylag nyugodt vagyok, mert ataa jó távol lesz
Zoli, Sanyi, meg még aki jön!
Szombatra felhőszakadást mond a köpönyeg, de engem ez nem tud meghatni. Idén még nem is használtam az esőruhámat. Azért erősítsetek meg hogy tuti megyünk!
Beszéltem biztosítóval telefonon, előre bekérte az adatokat és szépen kitöltik nekem a zöldkártyámat, holnap már csak át kell vennem. Lehet ott helyben kötök egy utazó biztosítást is arra a három napra. Ha drága lesz azért megérdeklődöm a postán is, hátha ott kedvezőbb.
Eurókártyám is érvényes, úgyhogy nekem minden akadály elhárult.
Vagyis majdnem, mert még a héten én lecserélem az olajat (ezegyszer kicsit előbb mint 6000). Lovi81, Krissal legyetek telefonközelben!
Hali!
Nekem túrakormányom van és simán forgalomba helyeztem és vizsgáztattam, még a súlyt sem tudták, én saccoltam meg.
Fékpadon tudj egyenletesen fékezni, indexek, tompítzott, távolsági, féklámpa működjön és egyben legyen a motor külalakra, bár az enyém is átment....
Szia!
Na figyi, minek vennél 400-ast, ha közben olcsóbban van 500-as... fogalmam nincs az alkatrészekről, mint ahogy szinte senkinek, mert ez valami belpiacos cucc, ami itt igen ritka... ránézésre ugyanaz, az is lehet, hogy tényleg csak a henger-hengerfej más.
Ha korlátozott jogsid van, akkor vegyél fojtott 500-ast és kész, ha mégis ezt veszed alkudj durván.
Hát ezt nem tudom sajnos.
Csak annyit, hogy kisöreg(70-80 közti) egy általa féltve őrzött kistraktort (volt vagy 40-50 éves a traki) szeretett volna műszakiztatni és a vizsgabiztos urak több, mint három órán keresztül nézték(zsebre tett kézzel és kávával+cigivel), hogy az öreg a beragadt csapszeget üti kalapáccsal, mert általuk az nem odavaló volna.
Nem tökmindegy lett volna?
Az ETZ-t meg a kapunál fordították vissza.
Igen a fékek még fontosak. Az ETZ csutkakormánnyal tényleg feltűnő, de szerintem ha Doktorúr elvinné szarvkormánnyal a GS-t, a kutya nem mondaná meg hogy az gyári vagy sem. Szerintem nincsenek ennyire képben, sőt, szerintem a 150-es hátsómat sem szúrnák ki.
Akkor, teszem azt, egy eredetileg csutkakormányos GS-t is visszatáncoltatnak, ha túrakormány kerül rá utólag?
Nem mintha érdekelt lennék ebben, ó, dehogy.
Igaz, az enyém majd csak októberben jár le, aztán lehet, hogy a friss vizsga átcsusszan tavaszra, télen meg pihi...
A Közlekedésfelügyelet híresen szabálykövető jelenleg.
A motoron semmilyen átalakítást nem tolerálnak manapság.
Tehát nem az apró dolgokat, hanem a jellegzetes dolgokat értem itt.Saját szemmel láttam, hogy a csutkakormányos EZT-t kivágták a kapu előtt.
Amúgy a féket is nézik a vizsgán, fékpadon még az előttem szólóhoz hozzátenném.
Minden világítás működjön (műszerfalon is, indexek...)
Ne legyen kopott a gumi.
Ezen túl már csak hozzáállás kérdése a vizsgáztatóktól, hogy nézik e az eredeti gumiméreteket, kipufogót, meg egyéb átalakításokat.
Na bejelentkeztem vizsgára ...
Kérdésem, hogy mi legyen rendben a motoron a vizsgára !?
Doktorúr már írta, hogy ha van kedved gyere, de akkor most mondom én is
Én nem félek tőled , meg hát ismerem azt a közmondást is " hogy ha hagyom magam előbb szabadulok" de sajna a hétvégéből csak a hétfő jó nekem.
Neked Gödöllő közelebb van