Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2 motoros beszélget(átordít a másiknak)Újpesten:
-Mi ez a kibaszott sok rendőr?
-Fordulj hátra...
A 2 motoros mögött 2 mocisrendőr állt felhajtott sisakkal,és meghallgatták az eszmecserét.....nem volt öszinte a mosolyuk amikor rájuk köszönt a 2 motoros.
Ezen az Andrettitől röhögtem a Megyeri-hídig.
Létezik Kabátba is egy verzió.

Csak át kell alakíttatnom a bélését.

Téli meló lesz.
Én baszki fogyózom, bringázni kezdtem, elegem van ... nem férek el a ruhámban
A sapi stimt, viszont hallgasd meg! Szerintem ez bizony tényleg annak a hangja... engem is meglep, de nagyon hasonlít...

http://youtu.be/rIw0-eF4O6Y
Ön nyert!
Kérem fáradjon ki a szabad ég alá és válasszon egy csillagot!
Gratulálunk, mostantól az öné, sok siker a belakásához!
Fogyózás lesz vagy egy műanyag ufo.
A spike-ban egy ilyen hülye egyenes szögletes hely van csak.
Nem igazán lehet kívül, már ha az enyémre gondolsz, mert esésnél nem csúszik, ez direkt bentre van. Viszont vegyél egy komolyabb betétet a dzsekibe és egy kisebbet, ami a seggcsontoadat védi, ami össze van kombózva egy vesevédővel. Vagy fogyj le, most én is kénytelen vagyok...

Dzsekibe is lehet komoly betétet venni, pl. jobb lent az a Dainese pont belemegy a bőrcuccomba.
Sziasztok !
kérdés:
Van baloldalt két kis csavarral rögzitett fedél és alatta vaklami csavar anyával ami akkor mozog mikor a kuplungot használom.
Ez micsoda ?Itt mit lehet állítni ? És kell valamit ?

Köszi
Akkor marad a régi /kósza gondolat volt/.
A tankot is cserélni kell
Rámegy nekem is az új van rajta.........de sok munka van vele
Jobban megy, a végét meg sem előtte, sem most nem próbáltam még.
2001-es, igen ez már az újabb. Szerintem a tank miatt nem megy rá.
Értem a te GS-sed mikori évjárat? A karbi miatt kérdezem. Megnéztem a képeket és már az a új üléses.
Jobban megy? Több a vége? ...
Kérdés a régi GS-re rámegy az új ülés próbálta már valaki?
115 volt. Akkor is hasonlóan indult. És még a levegő szűrőm is csöves volt.
Hidegen nekem mindig szivatóval kell indítani, de szerintem az indítás az alapjárati leveg és az alapjárati csavarok állásával függ össze. Neked mekkora volt az eredeti fúvóka?

Nem is igaz...valószínű elkerülte figyelmemet...nagyon belemerültem ebbe a nyamvadt olaj témába
Ebből is látszik, hogy amit én írok, azt nem igazán olvasod
Épp tegnap lelkendeztem, hogy idén először indítottam be a motort... szóval kizárt
Nem is gondolnám, hogy van másik fehér GS a környéken.
Nekem is középen van a tű! Gyertyát még nem néztem, most kapott két újat. Neked hogy indul hidegen? Nekem reggel kell egy pici szívató, napközben(délután) simán indul nélküle is.
Ha járt akkor is gyalog mivel egyik hozzászólásában írta hogy fél év után nemrég indította be a motorját
125 -ötös fuvokáva a gyertyát most nézem 1 órája az eredei 115 höz képest szép világos barna a 15 -sel elég fehér volt nekem. A tü középre van téve "3 " , eddig "4" ben volt. Azért változtatam mert aluj jó volt eddig is. Levegő csavar 2 teljes fordulat kifelé. Alapjárat 1400 -melegen. 140 ig szépen gyorsul, felé meg nem való valjuk be.
furdalja az oldalamat a kíváncsiság,hogy egy tempós menet után milyen a gyertyaképed...ööö milyen szinüek a gyertyák.
120-as fúvókánál melyik reteszbe került a tűszelep?
Egészen más:
Csak egy kérdés? Nem jártál vmelyik reggel olyan negyed és fél8 között esetleg a 4-es, gyorsforgalmin be Pest fele?
Szóval ha törik, ha szakad, váltsak kormányt? Mi vagyok én, ellenzéki politikus?