Jaja, megbízható, megölhetetlen és örök életű, ha cseréled az olajat
Ha pereg, akkor az vagy nem eredeti festés, vagy kapott valamit, mondjuk kromofágot... az enyém 89-es és kurvára nem pereg.
Komoly bajom nincs velük, de azért számtalan aprósággal éreztetik, hogy ők az újkori Trabantok, MZ-k.
A Gs-t újan vettem. 2 év se kellett a rozsdáló kipufogóhoz, a kapaszkodó repedéséhez. Aztán nekem is elkezdett kopni a a festék a felniről. Na meg elengedő patentek, elhagyott csavartakarók, stb...
A Freewindnek szintén kezelni kell a kipuját. A projektoros lámpája szarul világít és még széthullásra is hajlamos. A méreg a sok műanyag biszbasszal itt sem kerül el.
Szóval a Suzuki autó és motor: olcsó, megy, megáll, kanyarodik, de sosem lesz a járműtechnika csúcsa és a minőség etalonja.
Leforgattad 11 ezerig? Nem hiszem, márpedig 7-11 ezer között él igazán
Én elsőre tuti nem mertem megforgatni, sőt...kellett neki kis idő...
Szvsz. azért a 400-as is szedi a kis lábacskáit, csak az 500 jobb
Ez kb. olyan volt, mintha bementél volna meccs előtt a Fradi pálya közepére Újpest mezben!
Olyan maflást kapsz mindjárt, annak is fáj, akinek elmeséled!
Suzukit max. a Honda fórumon szidjad!
Az enyémnek pl. a 7 év alatt sem rozsda, sem festék baja nem volt, pedig spanyol gyártmány. Szóval lehet már nem az eredeti felni van betéve, vagy fújták korábban is, mert a gyárinak nem szabadna leperegni...
Bár nem vagyok festő szaki, de lehet a színterezés lenne a legtartósabb megoldás... (szerintem)
Nyugi, semmi olyan útvonal nincs tervbe véve, ami "normál" túra lenne, simán csak kipróbálnám a túrakormányt (már persze ha sikerül összeraknom, mert még a szétszedéssel is bajok vannak ), és ha összejön, akkor is alig 100-150 km-es környékbeli tekergés jöhet szóba, már persze nekünk a környék, nem neked
Persze ha érdekel, felőlem jöhetsz
Résztvevők egyelőre Móni meg én.
Útvonalterv mi tulajdonképpen? Ill. ha van kedvetek lehet ám jönni CBR talira! Sátras, nagyon óccsó, szinte csak benzinktg-es feeling. Péntek meló után indulás, Balcsi körül lesz a szállás, szombat karika, vasárnap meg ki ahogy érzi. Személy szerint nekem délre jönni kell vissza, de így is jó lesz..
Ha a partra jó időt mondanak akkor megyünk....ott a lényeg, hogy a sörömbe ne menjen eső .....útközben meg majd öltözködünk legfeljebb a cordurában megyek és nem bőrözök...
Szia!
Egy megnézést megért. Azért tetszett meg,mert közel van,egész egybe van,és sok az extra hozzá. De nem vitték el az ETZ-met,szóval elmaradt a vásárlás. De igazad van,nem ez kell nekem. Így már van némi viszonyítási alapom,mert egész jól szedte a lábát,de kicsit,mintha gyengécske lenne. Lehet,hogy tényleg ennyit tud csak. . . Na majd a következő
Simán lehet EUB-nál meg még egy vagon ziztosítónál.
Nekem még van egy apró gondom.
Reggel tankolás után nem indult a motor.
Úgyhogy most benn dekkol a szervízben.
Hejj de szép az élet.
Postán voltam hogy megkössem a hétvégére a biztosítást, durvnán 1800 + gépjármű assistance kiegészítő költség lett volna a tarifa 3 napra, de ott akadt el az ügyintéző, hogy szerinte ez motorokra nem vonatkozik, megt hogy az nem gépjármű. (bár lehet személygépjármű volt a meghatározás).
Mindegy otthon kalkulálok egy netris-est, meg holnap megérdeklődöm személyesen is az Unionnál.
Amint már a többiek írták, lámpa, fék, gumi (min. 1,5mm), gyári dob (nem kiherélve, mint az enyém, azért hátszéllel átment. ), mondtam, h gyári dob, erre ő, h a gyárinak nem ilyen hangja van. Ill. az előtte lévő vizsgán a hátsó fényvisszaverő prizma miatt szívóztak többekkel. Elvileg a GS-en van gyárilag, de azért nézd meg és ha nincs pótold.
Pótégőkészlet + eü. azért legyen nálad, bár tőlem még sose kérték, de az ajtajukra ki van írva, h legyen előkészítve. Ja és azért legyen tiszta a gép.
Mondjuk én is a Balcsin leszek, csak mi bringával megyünk körbe.