Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

No mi a fene? Nem is tudtam, h lesz cbr-es talcsi! Hol lett meghirdetve?
Mondjuk én is a Balcsin leszek, csak mi bringával megyünk körbe.
De hát az összes csillag az enyém
Hayabusa?
(Csak mint etalon kérdeném)
Sokáig azért csak pillogott a konkurencia tengeren innen és túl
Jaja, megbízható, megölhetetlen és örök életű, ha cseréled az olajat
Ha pereg, akkor az vagy nem eredeti festés, vagy kapott valamit, mondjuk kromofágot... az enyém 89-es és kurvára nem pereg.
Komoly bajom nincs velük, de azért számtalan aprósággal éreztetik, hogy ők az újkori Trabantok, MZ-k.
A Gs-t újan vettem. 2 év se kellett a rozsdáló kipufogóhoz, a kapaszkodó repedéséhez. Aztán nekem is elkezdett kopni a a festék a felniről. Na meg elengedő patentek, elhagyott csavartakarók, stb...
A Freewindnek szintén kezelni kell a kipuját. A projektoros lámpája szarul világít és még széthullásra is hajlamos. A méreg a sok műanyag biszbasszal itt sem kerül el.
Szóval a Suzuki autó és motor: olcsó, megy, megáll, kanyarodik, de sosem lesz a járműtechnika csúcsa és a minőség etalonja.
Leforgattad 11 ezerig? Nem hiszem, márpedig 7-11 ezer között él igazán
Én elsőre tuti nem mertem megforgatni, sőt...kellett neki kis idő...
Szvsz. azért a 400-as is szedi a kis lábacskáit, csak az 500 jobb
112549 hozzászólsában már megkaptad, de idézem

"Ön nyert!
Kérem fáradjon ki a szabad ég alá és válasszon egy csillagot!
Gratulálunk, mostantól az öné, sok sikert a belakásához!"
250est. 100ért '83as De lux.
Ez kb. olyan volt, mintha bementél volna meccs előtt a Fradi pálya közepére Újpest mezben!

Olyan maflást kapsz mindjárt, annak is fáj, akinek elmeséled!

Suzukit max. a Honda fórumon szidjad!

Az enyémnek pl. a 7 év alatt sem rozsda, sem festék baja nem volt, pedig spanyol gyártmány. Szóval lehet már nem az eredeti felni van betéve, vagy fújták korábban is, mert a gyárinak nem szabadna leperegni...

Bár nem vagyok festő szaki, de lehet a színterezés lenne a legtartósabb megoldás... (szerintem)
Krissal...Mit nye4rtem az MT-01-el
Egyébként meg a 112657. hozzászólás.
homokfújás...porfestés......Amúgy pedig polírozd fel...az nem pereg
Nyugi, semmi olyan útvonal nincs tervbe véve, ami "normál" túra lenne, simán csak kipróbálnám a túrakormányt (már persze ha sikerül összeraknom, mert még a szétszedéssel is bajok vannak ), és ha összejön, akkor is alig 100-150 km-es környékbeli tekergés jöhet szóba, már persze nekünk a környék, nem neked
Persze ha érdekel, felőlem jöhetsz
Résztvevők egyelőre Móni meg én.
Milyen ETZ-det?...és mennyiért nem vitték?
Útvonalterv mi tulajdonképpen? Ill. ha van kedvetek lehet ám jönni CBR talira! Sátras, nagyon óccsó, szinte csak benzinktg-es feeling. Péntek meló után indulás, Balcsi körül lesz a szállás, szombat karika, vasárnap meg ki ahogy érzi. Személy szerint nekem délre jönni kell vissza, de így is jó lesz..
Ha a partra jó időt mondanak akkor megyünk....ott a lényeg, hogy a sörömbe ne menjen eső .....útközben meg majd öltözködünk legfeljebb a cordurában megyek és nem bőrözök...
Erre szokom mondani, hogy a Suzuki olyan motorban is,mint autóban...
P-Szo-V menek CBR találkozóra! Sátras, túrázós, dumálós, jó társaságos történet! Ha valakit érdekel szóljon!

Móni, Neked még a sátramban is csinálnék helyet!
Szia!
Egy megnézést megért. Azért tetszett meg,mert közel van,egész egybe van,és sok az extra hozzá. De nem vitték el az ETZ-met,szóval elmaradt a vásárlás. De igazad van,nem ez kell nekem. Így már van némi viszonyítási alapom,mert egész jól szedte a lábát,de kicsit,mintha gyengécske lenne. Lehet,hogy tényleg ennyit tud csak. . . Na majd a következő
5-öt adtam! Hogy a f.sz.a? Cserélted mind a 3-mat?
Megnéztem a blokkot.
Benzin.
Nem dízelt nyomtál bele véletlenül?
Simán lehet EUB-nál meg még egy vagon ziztosítónál.
Nekem még van egy apró gondom.
Reggel tankolás után nem indult a motor.
Úgyhogy most benn dekkol a szervízben.
Hejj de szép az élet.
Postán voltam hogy megkössem a hétvégére a biztosítást, durvnán 1800 + gépjármű assistance kiegészítő költség lett volna a tarifa 3 napra, de ott akadt el az ügyintéző, hogy szerinte ez motorokra nem vonatkozik, megt hogy az nem gépjármű. (bár lehet személygépjármű volt a meghatározás).
Mindegy otthon kalkulálok egy netris-est, meg holnap megérdeklődöm személyesen is az Unionnál.
Én most voltam kb. 3 hete.

Amint már a többiek írták, lámpa, fék, gumi (min. 1,5mm), gyári dob (nem kiherélve, mint az enyém, azért hátszéllel átment. ), mondtam, h gyári dob, erre ő, h a gyárinak nem ilyen hangja van. Ill. az előtte lévő vizsgán a hátsó fényvisszaverő prizma miatt szívóztak többekkel. Elvileg a GS-en van gyárilag, de azért nézd meg és ha nincs pótold.

Pótégőkészlet + eü. azért legyen nálad, bár tőlem még sose kérték, de az ajtajukra ki van írva, h legyen előkészítve. Ja és azért legyen tiszta a gép.

Sok sikert!