Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amúgy meg én is GS 500-at akartam venni, de nem akartam 10 éves motort se, és mikor megláttam, hogy 700e körül mozognak a fiatalabbak, és kipróbáltam egyet, majd megláttam a Hornetet, és azt is kipróbáltam, nem volt kérdés, hogy bevállaljam-e a 300-al több hitelt, ami havi 2000FT plussz
Ez így van. De a másik dolog hogy mentem már r6-al, és amilyen élményt nyújtott... Ezért a sportmotort élménymotornak tartom. Egyébre nem jó, ez olyan mint felülni vidámparkban a szabadesésre csak minél többször "otthon"! Sokan ezért vesznek ilyet. A sebesség csábítja az embereket, aki kipróbál 1 sportmocit az szerelmes lesz belé. Utána eröt kell venni magamon hogy ne cseréljem le szegényt... Egyébkét a mocim elözö tulaja boldog R6 tulaj lett, remélem még él azóta...
Akkor az pont másfélszer annyi, amennyit a GS 500 fogyaszt GS 500 tempóban!
GSTeddy!
Én térítek? nem igazán tudom miről beszélsz. Megkérdeztem normálisan, miért használtok fojtott motort és innen jutottunk el ide. Nem húztam le soha a GS-t, inkább úgy tűnik, hogy neked fura minden ami nem GS és nagyobb, mint 500ccm. Nem értem. Ez egy nyílt fórum, de úgy látom nem szereted azokat, akik máshogy gondolnak dolgokat, pedig ettől szép az élet, hogy különbözőek vagyunk.
Most beszóljak, vagy ne?

Pálya. kanyar.tegnap. Azon mi is volt az ésszerű?
Miért, szerinted egy motorosnak az autós egyenrangú KÖZLEKEDÉSI partnere?
HOL VAN AZ UNIJJO? ? az igaz hogy ha unios fizu lenne akkor más a helyzet
Nem Zema-val van bajom. Valószínű, hogy érti a dolgát, és ért a motorokhoz is. Viszont, ha közzé teszi 20 év tapasztalatát összefoglalva néhány mondatban és idejön egy füles, a ki "felsőbbrendű közlekedő", az veszélyes. Mert a lényeget fordítja le nagyon rosszul. És ezek miatt szorítanak le jó néhányunkat, és ezért rúgják fel egyesek motorját amikor parkol. Ezért nem szeretem az ilyen "nyilatkozást". Ha mindenkinek 20 év tapasztalata volna és értené a dolgát, akkor csinálja csak... mindannyian tudjuk, hogy ez mennyire nem így van...
GS 500 tempóban(ne vegyétek a szivetekre) 6-ból simán megáll a Hornet
Ezzel is egyet kell hogy értsek. Az utóbbi idoben többször próbáltam meg betartani a 40-es sebességhatárokat, es nagyon meglepodtem. A keresztutcában várakozó autós alig bírta kivárni hogy odaérjek és elmenjek. már a fején látszott hogy mennyire türelmetlen. El sem tudom képzelni, mi van ha az egyik megunja, és pont kijön elém. Vag ymikor megyek 50-60-al aztán jön egy állat autós, aki elmegy mellettem majd 100-al VÁRATLANUL, és olyant dob a szele a moccon, hogy azt sem tudom hol vagyok. Csak egy gond van, hogy ez se most se késobb nem fog változni. Aki motorra ül, találja meg a kompromisszumot, és akkor talán nem lesz gond...
nem benned van a hiba, hanem a piros-fehér-zöldben, sajnos. Lehet, én is belebukok a hitelbe, ha GY.F. és társai szorítanak a szíjon, de legalább addig is értelmet nyert az életem, boldogabb voltam, mint azelőtt, és lesz mit mesélnem az unokáimnaik
Nem értesz!

Soha nem fogok tudni, és nem fogok akarni úgy motorozni, ahogy Zema! Nem vonz, és konkrétan félelmet kelt bennem egy ekkora gép. Nem hiszem, hogy az a biztonságosnak nevezhető motorozás, ha mindenhol cikázol az autók között, akár állnak, akár mennek egymás mellett, és rémísztgeted őket.

És nem hiszem azt sem, hogy az én mentalitásommal/stílusommal/vérmérsékletemmel ledöngölnek az útról. Vagy egy-2 f*sz valóban. Elengedem őket, haljanak meg hülyén. NEm érdekel. Egy célom van: egyben hazaérni!

Emellett az autós fejével is gondolkodom és elmondható, h több szerencsétlen kimenetelű esemény lett így megelőzve.és a megérzésekről akkor még nem szóltam.... no komment.
Sziasztok!

Ez nevetséges amirol itt beszéltek. Teddyvel teljesen egyetértek. Mindneki olyan motort vegyen, amire pénze van, és megfelel az elképzeléseinek is. A motorozáshoz pedig boven eleg a GS 500. Nekem pl. egyedül autópályázáshoz kevés. De mikor nézegettem a nagyobb gépeket, elszörnyulködve tapasztaltam hogy mennyivel többet fogyasztanak. Akkor azt a párezer km-t amit egy évben megteszek pályán, inkább teszem 140el. Nem azt mondom, hogy nem lesz egyszer nagyobb gépem, de jelenlegi körülmények között ez elég. 2 hónap alatt megyek 6000 km-t szezonban, nem mindegy hogy 4 vagy 8 litert eszik.
Zema, nem megbántani akarlak, de hiába van R1-esed a képeid között szinte kizárólag pályán vagy elso illetve hátsó keréken látunk. Nekem(ünk) nem ez a motorozás.
Néha én is megyek jobban a kelleténél (elnézést Nyuszitól ) de mindenképpen ésszeru határok között.

Nekem nagyvonalakban ennyi a véleményem a témáról, de persze én senkit nem akarok smemirol meggyozni, mindenkinek más a motorozás...
arrol nem is beszélve hogy a kamat az rengeteg igy 2misis motorbol lesz 3.
Az a baj, hogy ma már csak a 60 éves bácsik, meg nénik tudják, miért k*rva jó az MZ, de ők nem jönnek be annyira, a Hornettel meg nemcsak csajozni lehet, hanem az autósok se nyomnak le mindig, meg figyelembe vesznek végre, mert az MZ-vel nem egyszer szorítottak le az út szélére . Nekem nem a motorosok figyelme kell, mert már MZ-vel is tudták, ki vagyok,hanem a többi közlekedőé, hogy egyenrangú(sőt felsőbb rangú)-közlekedőként kezeljenek
na látod én nem birnám még ezt se bevállalni.
Mesélek nejed valamit. Itt a különbség köztünk. Én nem is akarok olyan körökbe elismerést szerezni, ahol csak a motorom miatt teszek szert tekintélyre. Én az MZ-vel is baromi jól tudtam csajozni!
Bárhol 300 kezdő amiért el kellet adnom a 34 éves MZ Trophymat+sok-sok spórolás+ösztöndíjak, így havi 15 a törlesztés, de sajna így is akkora a kamat, hogy le se merem írni, de nem érdekel, 4év kínlódás után végre boldog vagyok
itt sajnos az ÖNÉRTÉKELÉSSEL van gond.
Teddy! én nem érzem azt, h Zema térítene. Más a véleménye, elmondja. De nem fikáz minket, hogy mi "csak" egy gs-en pacigolunk. Alapvetően azt nem értette, hogy miért kell fojtani a mocit, amiben valahol igaza van. A lényeg, hogy tökéletesen meg van elégedve a mocijával, ahogy te is a tiéddel. PONT. Különbözőségek....
én birom az MZ-s hülyegyerekeket!
nyuszikusz! Motorral csak agresszíven szabad közlekedni sajnos, mert ha nem látják rajtad a határozottságot,, simán semmibe vesznek, sajnos nekünk az autós fejével is kell gondolkodnunk, tudnunk kell, mit fog tenni, és határozottabnak kell lenni, néha a KRESZ ellenére is,mert csak így vagyunk biztonságban!
15-ért én most azonnal veszek egy hornetet csak mond hol lehet kapni?
Azt ne mond, hogy 15ezer forintot nem ér meg egy Hornet, és a tudat, hogy végre nem csak azt látják, hogy MZ-s hülyegyerek, henem néznek is valakinek, hiába motorznám körbe MZ-vel, a mai világban nem lehet bizonyos körökben tekintélyt szerzni MZ-vel, de még Hornettel se mindig, na oyankor kell villantani valamit, hogy elgondolkodjanak az emberek!
Tökéletesen igazad van. Így gondolom én is.

Nem értem azt sem, hogyan lehet bármiféle szabályozás/korlátozás nélkül felülni a legnagyobb/legerősebb gépre, akár jogsi nélkül hogyan lehet mocit venni. Hülye a rendszer...

Nem hiszem, hogy fültől-fülig érne a mosolyom mögötted. És nem amiatt, hogy megbízom-e benned, hanem mert nem érzem magam biztonságban az általad vázolt vezetési stílusban. így én még inkább tanulok a kicsikémmel, és defenzíven vezetek.

Örülök, hogy ilyen szerencsés vagy, hogy ennyi év tapasztalata után is egyben vagy.