Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

így van, de a bandita árából pont kikerültek az euro 3-4-es fojtások...!
Lassie-t? Ahhoz már nemcsak idő, de sasszem is kell!

Valamilyen szinten igazad van. DE melyik kategóriából is van a több haláleset? Én úgy gondolom, hogy aki egy ilyen gépre ül, az tisztában van a "korlátaival", paramétereivel, és azzal, hogy pölö belemehet egy előzésbe leizzadás nélkül, avagy sem.

Örülök, h nem kell felülnöm mögéd! Rettegnék!
szereintem sokan a jogsi miatt veszik a fojtottat.
na meg a lové miatt. egyébként minden motor folytott a maga modján (euro)
amiket leirtál azoknak az árábol már befizetnék egy banditára
biztos él, de személyesen még nem ismerjük egymást vele...!
Akkor megvan a megoldás. A jogsi és a fogyasztás.
ezzel mind egyetértünk.
hogy kezdő motornak tanulni ideális,
hogy olcsó a fentartása,
meg aki babettáról ült rá, annak fasza a gyorsulási élmény.

A vita nem erről folyik, hanem arról, hogy van olyan aki évek óta fojtott verziót nyüstöl. és ezt nem értem.

Az meg, hogy elkaptak az erős. Fogalmazzunk úgy, hogy megálltam. Nem kap el a rendőr, ha nem akarom...
Ja vagy úgy!
így már érthető, hogy nem érted.
Szerintem is csak a jogsi lehet a ludas. Esetleg él olyan, aki nem is akar 100-zal előzni utassal, csomaggal és elég neki az is? Lehetséges.
Minden relatív és mindenkinek más kell.
Van aki túrázgatni szeret, és elég neki az a gyorsulás, amit egy GS adhat. Egy átlag autóhoz képest a GS is nagyon jól megy, a motorozás élmény is megadja.
Ráadásul valahol el kell kezdeni. Akinek van némi önkritikája, meg nem kamikáze, az nem száguld 130-cal a szembesávba 3 hónapos jogsival( ), hanem szépen megtanul motorozni egy könnyen kezelhető, őrültségre kevésbé csábító géppel. Hogy az anyagiakról ne is beszéljünk.

Ha jogsi nélkül vezettél, akkor a "belémkötöttek" ige nem helyes. Elkaptak, mert hülye voltál.
Peace.
nem az r1-et hasonlítom össze a gs-el, hanem arra akartam kilyukadni, hogy nekem az erőből nem elég és akiket ismerek azok is így gondolják.
Azt is vágom, hogy az "énfajtám" nem GS-t vesz és akik GS-t vettek, azok szépen túrázgatnak, 100-120-as utazóval gurulnak, érzik az illatokat, látják a madarakat, hallják a madárcsicsergést, sőt még Lassie-t is látják hazatérni. Nem ezt nem értem. Én sajnos képtelen vagyok erre, de én elkorcsosult kanyar, fordulatszám és NM/LE függő motoros vagyok. Azt nem értem, hogy az alapból 40-45 lovas (főtengelyen) motort ha lefojtják 45-x-re (nem tudom mennyi az x) akkor az már a túrázás élményéből is elvesz, mert ha két személlyel mész és/vagy cuccokkal és megkezdesz egy előzést 100-al, de azt látod, hogy a szembejövő kicsit gyorsabban jön és oda kellene vágni neki, akkor lehet h leizzadsz, mert nem indul meg a szekér, ergo a biztonságos motorozást is csorbít(hat)ja.
Kinek mi a fontos... Azért az R1-et és a GS-t összehasonlítani galád dolog.

Mindenki másként gondolkozik. Nyilván, aki gst vesz, tudatában van, hogy nem egy sportmotor. De szerintem itt sokunknak nem is az erő a lényeg, hanem a kényelmes tempójú motorozás. Pölö bevallom, h nekem megfelelő erősségű a gs. Gyorsul, ha kell, de alapvetően nem a száguldozás éltet. Persze megfordulok a cbr 600f után... Na mindegy...
Blue nem sokkal elöbb csinálta az A korl.-t mint én. Nagy macera volt PÁV-vizsga stb a korlátlant megcsinálni, meg mégegyszer csinálni, meg fizetni. A GS meg ugy is volt fojtva. Én kifogtam egy fojtatlant kedvező áron és muszáj volt megcsinálni a korlátlant. Most már nagyon örülök neki!
nekem az r1 nem egy gyenge darab, de még rádobtam az akra evo2 titán rendszert, power commandert, dynojet gyújtásmodult, meg K&N szűrőt - merthogy az erőből sosem elég... Sztem a motor lényege a dinamizmus, az erő, a gyorsulás, így nem értettem soha azokat akik fojtott gépekkel járnak, aki meg a nyitott motorba fojtást rak, az meg számomra ufó...!
A GS alapból sem egy erőművész, de a fojtott verziótól biztos nem f***a le senki a lába szárát...! Nem sok értelmét látom. Nem tudom meddig kell A korl.-al rendelkezni ahhoz, hogy meglegyen a korlátlan, de ha A korl. van akkor se hiszem, hogy csak amiatt le kellene fojtani. A fogyasztás miatt? Akkor meg járok dízel kocsival, ha az a fontos, hogy minél kevesebbet egyen. vagy robogóval. Én hosszú évekig jártam jogsi nélkül és nem robogóval, hanem 600-as ssp motorokkal, de talán egyszer kötöttek belém a rendőrök komolyabban...!
Nah, mind1, csak nem értem.
Asszem Blue most megfordult a strandon a másik oldalára . ..
A jogsi miatt asszem. egyéb értelmét én sem látom. Bár akinek van A1-es jogsija, annak mennyibe kerül az A korl.-t megcsinálni? Csak nem olyan drága a különbözeti vizsga...
miért vesztek/csináltok fojtott GS-t? nem értem.
Hogy beleférjen az A korl. jogsiba, vagy miért? Pl asszem Blue Devil fojott géppel megy, ő meg van vagy 150 kiló.
Szegény gép!
A mérőműszerek csalnak, ez már csak így van.

Ennek tudatában azonban mehetett 185-öt baljam. Csak a valóságban az 160 volt.

Egy barátom 90" körüli GS500-zal 180 fölött ment (szándékosan lejtőn). Ő is csak úgy, próbából, hogy milyen, hiszen a GS nem erre való, sem a futó, sem a fék, sem a motor!
Azt mondta eléggé fújt a szél, pedig ráhasalt a kis plexi mögé.
Amikor múltkor Goliattal gurultunk, elhúztam mellette. Nekem az óra 140-et mutatott, ő pedig ha jól rémlik azt mondta, h amikor elmentem mellette akkor 165-öt mutatott a vekkere. Vajon csalhat ennyit a mérőműszer?
Lehet, hogy nem is gsöccá, hanem gsezeöccázas a gép! (bocsi Baljam, nem rajtad nevetünk! )

Vagy télleg bejövős a rimánkodás... Na, mingyá lemegyek Zümihez, és kipróbálom!

Amúgy köszi a számot, majd zaklatom az illetőt!
Üdv mindenkinek!
Én a kettő közti igazságra tippelek. Én nyuszinál "picit" súlyosabb vagyok, és van hátsó dobozom is, és nem tudom mi a vége, még 160 fölé nem mertem húzni. Persze ehhez hozzátatartozik hogy az óra szerinti 140, az gps-el csak 128.
És ha Ő könyörtelenül könyörög neki, akkor lehet nem?
Ne haragudj, de én ezt nem hiszem el. Az enyém fojtatlan, és az én 60 kilós súlyommal egyéb csomagok és súlyok nélkül sem megy többet 160-nál. nagyon-nagyon könyörögve 180-at. Egy gs nem képes ennyire felrakodva 185-el menni!
Ez így szép teljesítmény, akárhonnan nézem.
Sziasztok!

A fojtott-fojtatlan téma engem is rettentő mód agasztott. Én újonnan vettem a GS-t, idén áprilisban, és a szalonban papíron való lefojtást kértem. Azon aggódtam, hogy mi van ha nem merik felvállalni a kockázatot, és nem csak papiron hanem a valoságban is lefojtják, és ráadásul 1600 km-ig ki sem derül, mert ugye kimélni kell.....Aztán múltkor Horvátoktól hazafelé, autópályán, mikor 2 személlyel, tanktáskával, hátsó dobozzal, és két oldaltáskával (mindezek dugig rakva) 185-nél még kérte a gázt, akkor azt mondtam magamba, ha ez mégiscsak fojtott lenne, akkor nem érdekel, legyen (bár kiváncsi lennék, akkor mit vág a fojtatlan)......
Mivel újra szóbakerült. Fojtott, vagy mégsem?
Nekem is elkezdte piszkálni a csőröm, hogy a Nyuszi hogy a bánatba lépett le a múltkor... csak néztem, ahogy távolodik...
Szóval, járogattam utána. Beszéltünk már karbiról, kipufogóról és mindenféle hallott dologról, amivel meg lehet állapítani a teljesítményt különösebb méricskélés, szétszedés nélkül.
Aztán a múlt héten pénteken rákérdeztem a szervizben. A szerelő nagyon készséges volt. Nem tudta megmondani a különbséget! DE! Utána nézett a vázszám és a motorszám alapján egy "szupertitkos Suzuki rendszerben". Nos, a lényeg: ha valakit nagyon foglalkoztat, akkor bemegy egy Suzuki márkaképviseletre és ezen két adat ismeretében megmondják neki, hogy hogyan jött ki a pacija a gyárból. Fontos, hogy nem a magyarországi "KPM-BM" adatbázisból dolgozik, hanem a gyári adatok szerint...
Így meg kellet barátkoznom a ténnyel, hogy az én kis Suzym kapaszkodott ugyan erősen a Nyuszi-Zümi páros után, de a fojtatlan szemem fénye nehezebben röpíti a medvetestet tova a vidéken. Nyuszi meg pille, és Z viszi, de nagyon ám!
Nyuszi! Hosszuhetényben az unokatesom már csak süt(nagyon fincsiket!) nem foglalkozik szobakiadással, de azt tanácsolta hogy hivjátok Molnár Ferencet van egy egész háznyi kiadó szobája Tel: 30-4496984, egyébként a boltos Ja és hivatkozhatsz a Budainé Ilire ő az uncsitesom.