Az nagyon messze van és nagyon sík.
Most tartogatom a gumim közepét arra hogy le tudjak utazni Horvátországba.
Lesz Gixer 600/750?
Ja és te nem akarsz jönni Dalmáciába?
Köszi a képeket, de egy kérdésem maradt. Ha hülyeség, akkor bocs érte.
Nem ülök most a motoron, de úgy rémlik, a csutkakormány a kifli (asszem, így hívják) két oldalán levő magasított pöckökbe van ágyazva. Ha kormánybefogóval rakok föl túrakormányt, akkor az el fog férni ezektől a pöcköktől, vagy azt a részt (kiflit?) is cserélni kell, amire a kormánybefogót erősítem?
Nem gondolkoztál rajta hogy visszarakod a gyári kormányt? Hosszabb távon kényelmesebb, és kanyarokban is jobban lehet vele terelgetni, mint a széles előredőkőssel.
Köszi a tippet, de Krissal prfilján nincs kép, Tby képei se közeliek (ezért is megyek inkább személyesen), és azért olyan sűrűn nem látok élőben álló GS-t, hogy nézelődjek, ezért lett volna jó valami gyorsan elérhető kép. Mindegy, Tby megoldotta a kérdést.
Nem tudna nekem valaki extra gyorsban segíteni egy db szelep hézagoló lapka beszerzésében ......mérete 2.55mm. Használt is megfelel, különben hétvégén áll a kicsike.
Tby alakította át a közelmúltban, de Krissalnak is túra van a csutka helyett. Lehet a gyári kuplungbowden rövid lesz, mert a kettőhöz két különböző típus van. A kormánytartó konzol alá is azt hiszem kell valamitoldás, mert a villák felső csavarka eléggé kimagasodik. (legalább is ismerősöm régi GS-én úgy volt)
Most tartogatom a gumim közepét arra hogy le tudjak utazni Horvátországba.
Lesz Gixer 600/750?
Ja és te nem akarsz jönni Dalmáciába?